AndroidHealthClinic

"builderke" bb'er van de maand (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boforli

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
8.772
Waardering
309
ik nomineer "builderke" voor bb'er van de maand,deze gast heeft een prachtfysiek,veel massa en mooi gedefenieerd imo , zijn 12 jaren hard werken resulteert in dit:

[Link niet meer beschikbaar]

:thumbup:

ps;kan je niet wat extra foto's toevoegen "builderke"?? van een frontpose bv.?
 
Goede fysiek idd, maar die foto's zijn zeker onvoldoende dus best zo snel mogelijk voor goede foto's zorgen ;)
 
ja zijn rug ziet er veel belovend uit maar als hij wat stemmen wil zal hij wel wat meer foto's moeten toevoegen imo!:)
 
Met zo foto krijg je geen stem van mij. Kan er niks opzien.

Volgens mij is het wel een buffel.
 
Je moet trouwens ook 4 foto's gepost hebben binnen een jaar volgens mij, voordat je genomineerd mag worden.
Ben zeer zeker wel benieuwd naar de rest van het fysiek.
 
:)

Ben ik even aan het rondloeren op het forum, stel ik toch wel niet vast dat Boforli me genomineerd heeft zeker :)

Bedankt voor het compliment maar vind mezelf op dit moment niet goed genoeg om mee te dingen naar de titel.

Toch bedankt !


Gr

B.
 
ok,can't wait to see more :thumbup:

stel ons niet teleur man :thumbup:
 
??? waarom heb je je post veranderd?je bent zeker goed genoeg om mee te doen,kom op man,wat meer zelfvertrouwen
 
No offence maar op een rug foto alleen kun je niemand beoordelen
 
??? waarom heb je je post veranderd?je bent zeker goed genoeg om mee te doen,kom op man,wat meer zelfvertrouwen

Dit lijkt me een goede motivatie om wat beter te doen. Dus ga ik nog even passen voor het meedingen en wachten tot ik wat droger sta en wat meer massa heb.

Gr

B.
 
en dat met 2 posts:D
 
Laatst bewerkt:
nice :D mijn stem heeft ie :)
 
meer foto's
 
Da's een behoorlijke rug...Zoals anderen al zeiden, meer foto's graag.
 
Mijn stem heeft ie, komop B vreten dat ijzer!
 
Gebeurt er nog iets met BB van de maand?
 
Back
Naar boven