XXL Nutrition

Building Pun 2.0

Bezoekers in dit topic

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
35.890
Waardering
35.616
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Zo hoogste tijd voor een nieuw kuurlog met foto's.

Ook om een beetje tegengas te geven qua doseringen, niet om met het vingertje te wijzen, maar wel om aan te geven dat het ook met minder prima mogelijk is om flinke stappen te maken. Bodybuilding en het bouwen van een deftig fysiek is een marathon en geen sprint. En natuurlijk ga je eerder bij het gewenste resultaat komen met hogere doseringen, de vraag is tegen welke prijs dat betaald moet worden. Overigens heb ik er geen enkel belang bij om over mijn gebruikte doseringen te liegen, ik heb geen sponsors en doe geen wedstrijden, dus /care. What you see is what you get, take it or leave it :)

Je wordt een jaartje ouder, gaat toch ook wat anders tegen dingen aankijken en dus ook wat rationeler en meer overwogen bepaalde keuzes maken.

Goed genoeg gezever van die zeikerd :yes:

Huidige stats:
L: 1.83cm (ja was 1.85 :treuren: ) dat dere 2 hernia's :emo:
BW: 105,4kg (net uit bed)
VP: 10-11% (give or take, zie foto)

Te behalen doel:
BW: 110+kg (net uit bed)
VP: niet hoger dan 15%

Ik kom uit een cruise van ongeveer 11 weken op 125mg test en 125mg mast.

We starten deze blast op 250mg test 200mg mast en 200mg deca. Verder neem ik year round GH op minimaal 3iu per dag. Vooralsnog laat ik die dosering op 3iu staan, wellicht dat ik op het moment dat ik verhoog of wissel van middelen de dosering wat omhoog doe.

Deze kuur wil ik wat proberen met het wisselen van middelen, waarbij test en mast de basis blijven. Ik heb nog wat MENT staan die ik deze bulk wil gebruiken, dus die gaat ook zeker voorbij komen.

Voeding is de afgelopen 2-3 weken rond de 4.000kcal per dag geweest, dit ga ik langzaam verhogen naar 5.000kcal waarbij ik richting de 300gr eiwit per dag wil zitten. Indien nodig zal ik ook verder verhogen natuurlijk.

Verder de nodige supps die ik sowieso ook year round neem:
  • Vitamine D3
  • Vitamine B Complex
  • Vitamine B12
  • Vitamine K-2
  • CoQ10
  • Zinc/Magnesium/Calcium
  • Acetyl-L-carnitine
Speciale aandacht deze blast zal gaan naar de benen om hier iets extra massa op te krijgen voor een beter kloppend X frame. Ook de chest zal weer wat extra aandacht gaan krijgen.

Extra speciale aandacht voor het luisteren naar mijn fysiek en de grenzen ervan. 2 hernia's is echt genoeg, dus waar nodig zal ik pas op de plaats moeten maken. Ben verdomme ook geen 18 meer :grumble:

Huidige shape om mee af te sluiten:

upload_2019-9-3_7-23-20.png


:wave:
 
INNNNNNNNNN :heart:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
We starten deze blast op 250mg test 200mg mast en 200mg deca.

We starten hierop? Dus je gaat nog verhogen? Of van compounds wisselen?
 
Count me in! Succes man:thumb:
 
We starten hierop? Dus je gaat nog verhogen? Of van compounds wisselen?

Klopt, maar ik wil me van te voren nergens op vastleggen, de autist in mij kan dan moeilijk afwijken van het geijkte pad. Dus ik laat het deze keer open inzake; middelen, dosering en duur en ga bijsturen naar gelang de resultaten in de gym, op de weegschaal en in de spiegel.

Count me in! Succes man:thumb:

Thanks koppie! Leuk dat je volgt :cool:
 
Succes. imo echt een lage dosering voor jou fysiek :)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Alles is natuurlijk relatief en ik zeg ook nergens dat ik op deze dosering blijf zitten natuurlijk. Maar het alleszins onnodig om op 2 of 3 gr te gaan zitten vanaf dag 1. Als je je lichaam ergens een klap mee geeft is het wel om vanaf natty waardes (cruise of natty) in een keer 2-3gr erin te rammen.
 
In!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Nou. Ik ben benieuwd :)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Bij deze ben ik er ook bij ..
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
In! :)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Tof! In man, hopelijk ook een relatief pijn vrije log!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
In.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
In. Tenminste eerlijk over gebruik en daar hou ik van. Succes
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
-
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
In

Kijk wel uit met niezen deze keer!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk

tenor.gif



Welkom!

Nou. Ik ben benieuwd :)

Dat houdt het interessant!

Bij deze ben ik er ook bij ..

Gezellig :)


Welkom Bio!

Tof! In man, hopelijk ook een relatief pijn vrije log!

Insert cliche quote of pain and gain


:cool:

In. Tenminste eerlijk over gebruik en daar hou ik van. Succes

Niets te verliezen op dat vlak, thanks en welkom!


Welkom!

de_grote_meneer_kaktus_show_14.jpg


In

Kijk wel uit met niezen deze keer!

Haha ja doe ik! Ik heb overigens een hele techniek ontwikkeld inzake het niezen en hoesten tegenwoordig. Volgens mij is dat al de helft :haha:
 
Back
Naar boven