Fitness Seller

Building Pun 2.0

Bezoekers in dit topic

Jazeker, maar als je daar last van krijgt zit het vaak met je ademhaling niet goed.
Oké zal ik is op gaan letten. Niet dat ik 400 druk ofzo maar ik heb er wel last van.
 
Bodybuilders draaien in een legday het dubbele volume voor benen wat een powerlifter in de hele week draait dus uiteindelijk komt het er op neer dat powerlifters gewoon pussy zijn.
omdat ik als dikzak beweer een powerlifter te zijn reageer ik gepast , miauw miauw :P
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
En toch heb ik als pussy powerlifter betere benen dan veel bb-ers :wave:
en ik als indoor wielrenner
maxresdefault.jpg

Ben ik toch misschien niet :o
 
Welkom :thumbs:

Kleine update van een grote jongen :emo:

Vanaf vandaag gear veranderd naar; 250mg test-e / 100mg trest-a eod.

Arm voelt weer goed, dus vandaag eindelijk weer Rug/Triceps :woot:

:heart:

En wat betekent deze verandering voor mij? :roflol:
 
Van trestolone word ik altijd een beetje....

giphy.gif
 
ooooooooooo :cheer:

Ment is leuk jongens!!!


giphy.gif
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Is dat die ment? ofzo?

Leuk weetje:

Trestolone, also known as 7α-methyl-19-nortestosterone (MENT), is an experimental androgen/anabolic steroid (AAS) and progestogen medication which has been under development for potential use as a form of hormonal birth control for men and in androgen replacement therapy for low testosterone levels in men but has never been marketed for medical use.[1][2][3][4][5] It is given as an implant that is placed into fat.[3] As trestolone acetate, an androgen ester and prodrug of trestolone, the medication can also be given by injection into muscle.[1][5]

Klopt!

Ken de compound niet goed maar wel benieuwd wat het gaat doen voor Vonk. Ik zie op andere fora dat 100mg eod best heftig is.

Ik heb het vorig jaar al eens op 50mg EOD gedaan en vond het een erg leuke compound. Als je al een feelgood krijgt van Primo, dan geeft Ment dan x100.

ooooooooooo :cheer:

Ment is leuk jongens!!!


giphy.gif

1570514707552.png
 
Lees vaak dat mensen gyno krijgen van ment, heb jij daar geen last van?
 
Lees vaak dat mensen gyno krijgen van ment, heb jij daar geen last van?

Gyno Snyno Fyno.. Als je blast/cruised voor langere tijd en verschillende middelen gebruikt is er altijd een verhoogde kans op bijwerkingen die je toe kunt schrijven aan het gebruik van bepaalde middelen. Gyno is een heel bekend fenomeen voor Ment inderdaad. Maar door de jaren heen leer je ook dat je daar niet van in paniek moet raken. Ieder lichaam reageert anders op elke compound. Sowieso neem ik de Ment maar een week of 3-4 max. Daarna switch ik weer op iets anders, wellicht dat ik DHB eens probeer die staat nog op de todo list :)

Gevoelige tepels of actieve klieren wil nog niet meteen gyno betekenen en als je merkt dat er activiteit is op dat vlak kun je er natuurlijk gewoon mee stoppen en andere middelen gebruiken. Mast is wat dat betreft favoriet voor mij om die bijwerkingen tegen te gaan. Dus mocht er iets gebeuren op dit vlak dan zal ik wellicht Test/DHB & Mast zetten na deze 3-4 weken.
 
Op hoeveel ga je dhb dan zetten?
Ik zag je er altijd in een soms negatieve toon erover spreken dus het verbaasd me nu wel:P
 
Op hoeveel ga je dhb dan zetten?
Ik zag je er altijd in een soms negatieve toon erover spreken dus het verbaasd me nu wel:P

Zeker niet zo bedoeld, enige negatieve eraan vind ik de mogelijke PIP. Kan er pas over oordelen als ik het zelf ook gezet heb. Zal dan denk ik 750 test en 600DHB worden als afsluiter van deze blast.
 
Back
Naar boven