XXL Nutrition

Building Pun 2.0

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 737
  • Weergaven 57K
  • Volgers 97

Bezoekers in dit topic

Straks is het iemand van hier :laugh:

Nee, want ondanks het feit dat er hier veel onzin staat, kun je hier prima al lerend lezen hoe je moet liften en ben je ook snel genoeg van rare gewoonten af zoals het gewicht laten kletsen :grumble:
 
Ik heb een nog ergere pino, de man die de gewichten laat vallen (zelf gewoon schijven van legpress) EN halve reps bij elke oefening dat je kan bedenken (bv. cable flyes ofzo)
In de oxygen kortrijk is er een wall of fame, zouden ze in elke fitness moeten hebben met alle debielen
 
Nee, want ondanks het feit dat er hier veel onzin staat, kun je hier prima al lerend lezen hoe je moet liften en ben je ook snel genoeg van rare gewoonten af zoals het gewicht laten kletsen :grumble:
ik ga altijd een gesprek aan met mijn 20 kg plates
 
Pino houdt zeker het enige cable rack bezet door eerst 5 setjes cable flyes boven te doen, vervolgens nog 5 setjes midden en dan lekker aftoppen met nog lekker 8 setjes cable flyes onder. Of niet?:o

Nee dat vind ik geen pino's, die werken niet op mijn zenuwen. Fitboys die dat doen maken meestal plaats als je hebt laten blijken dat het retarded is om 15 setjes cable fly te doen, laag/hoog/midden. Dat is een kwestie van onwetendheid en dat vind ik VEEL minder erg dan willens en wetens je gedragen als een teringmongool.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Zolang lui de apparatuur die ik nodig heb niet in gebruik hebben heb ik er geen last van. Dus geen pino’s voor mij,

Dat zijn ook geen pino's, je mist het punt :( MEESTER, meester?
 
ThaWasteland is dus eigenlijk een soort Pino?

Ja dat is een online Pino :D Maar die heb ik reeds in mijn hart gesloten, die jongen is oprecht zo en gedraagt zich niet zo terwijl hij het niet is.
 
Hier ook een Pino in de gym.

Laat alle schijven op bar zitten na het deadliften, loopt op blote voeten, 2 ez curl bars in gebruik met verschillende gewichten, zonder handdoek op de bench, zit de hele tijd op zijn telefoon (DBB waarschijnlijk).

Al jaren geen progressie meer... :o

maar goed dat het mijn home gym is :D
 
ik dinsdag aan het benchen : is er of ander kut wijf met haar zoontje constant tegen me aan het aan praten woensdag het zelfde en donderdag onder het skwetten ook . heb haar gemeld dat ze met haar kut kind moet wegblijven hier word getraind.... ik heb mijn vrouw en zoontje al een dag niet meer gezien HOMEGYM FTW !!!!! :P
 
Misschien kunnen jullie samen gaan trainen :roflol:
 
Hier ook een Pino in de gym.

Laat alle schijven op bar zitten na het deadliften, loopt op blote voeten, 2 ez curl bars in gebruik met verschillende gewichten, zonder handdoek op de bench, zit de hele tijd op zijn telefoon (DBB waarschijnlijk).

Al jaren geen progressie meer... :o

maar goed dat het mijn home gym is :D
bahahahahah , homegym jokes :P
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Ik heb vroeger nog in kort tijdje in de gym van een oud forum lid getraind , die was heel makkelijk met debiel gedrag die sprak je twee keer aan en dan was het zo
 
Ik train altijd om 6 of 7 uur 's ochtends heb al tijdenlang geen Pino's meer gezien
 
Ik train altijd om 6 of 7 uur 's ochtends heb al tijdenlang geen Pino's meer gezien

Dat gaat ons niet lukken, maar al zou het wel lukken dan zou dat niet goed zijn voor mijn gains. Om 6u ervaar ik ongeveer 75% van de kracht die ik eind van de middag heb.
 
Dat gaat ons niet lukken, maar al zou het wel lukken dan zou dat niet goed zijn voor mijn gains. Om 6u ervaar ik ongeveer 75% van de kracht die ik eind van de middag heb.

Ervaar het zelf juist andersom. Ik MOET 's ochtends gelijk na het ontbijt naar de gym anders word ik gedurende de dag helemaal gek. En als ik eenmaal warm ben en een pomp heb vergeet ik ook vrij snel dat het 6 uur is, hehe. Heb ook weleens geprobeerd om laat in de avond te trainen maar dat vond ik niks... Loop alleen maar te gapen dan en voel me een slappe lul
 
Ik heb vroeger nog in kort tijdje in de gym van een oud forum lid getraind , die was heel makkelijk met debiel gedrag die sprak je twee keer aan en dan was het zo
Hier bij Arena moet je ook gewoon normaal doen. En al helemaal je troep opruimen...
 
cardio kan vroeg , trainen met gewichten is iets wat ik ook liever later op de dag doe .
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ja dat is een online Pino :D Maar die heb ik reeds in mijn hart gesloten, die jongen is oprecht zo en gedraagt zich niet zo terwijl hij het niet is.

Lastige zin wel.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hier bij Arena moet je ook gewoon normaal doen. En al helemaal je troep opruimen...

Bij de Fit4Free? Daar ruimt helemaal niemand op. Het personeel is altijd boos als ik mijn deadliftstang laat liggen. Maar ik ga niet twee keer opruimen :')
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven