AndroidHealthClinic

Building Pun 2.0 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat was je beste blast Punjab? Als we het over resultaat hebben dan.
 
Hey pun, misschien persoonlijke vraag, maar wat is eigenlijk de reden dat je kuurt? Je ambieert geen podia, je doet dit voor jezelf. Lijkt me gewoon fijn om te weten waarom. Niettemin, ik zit hier een tijdje, maar reageer weinig (behalve mijn rants op debiele posts ) en lees vooral. Fysiek is echt streef :lifter:
 
Hey pun, misschien persoonlijke vraag, maar wat is eigenlijk de reden dat je kuurt? Je ambieert geen podia, je doet dit voor jezelf. Lijkt me gewoon fijn om te weten waarom. Niettemin, ik zit hier een tijdje, maar reageer weinig (behalve mijn rants op debiele posts ) en lees vooral. Fysiek is echt streef :lifter:
Ik denk gewoon a way of life en een soort Adonis complex? Waarom persé op een podium staan voor een kut bekertje. Zelf ben ik nu ook bijna een kleine 2 jaar aan het blasten en cruisen. Is gewoon iets waar je voor leeft en heb zelf al een prachtige dochter. Nice physique Pun btw.
 
Ik zeg 600 npp 1000 test om het af te maken en daarna te cruisen Leon!!
[
Ik denk gewoon a way of life en een soort Adonis complex? Waarom persé op een podium staan voor een kut bekertje. Zelf ben ik nu ook bijna een kleine 2 jaar aan het blasten en cruisen. Is gewoon iets waar je voor leeft en heb zelf al een prachtige dochter. Nice physique Pun btw.
Is off gaan na jaren blast cruise nog wel een optie?
 
Maar levert 2,4 gram nou echt dusdanig meer op dan pakweg 1,5 gram. Lijkt me ook vrij sterk dimishing returns? En meer negatieve sides?
Ik zit doorgaans nog op doseringen onder een gram omdat ik daar nog prima massa op pak. Maar ben ook lang niet zo groot als dat jij bent.

Waarvan akte.

Zijn de meeste denk ik, vind cruisen altijd wel chill. Cruise dan ook op 270-300 mg :emo:

En dit is ook de reden dat ik weinig blast en als ik het doe altijd laag gedoseerd, met blauwe naald injecteren, meerdere milliliters in 1x vind ik echt verrot. Ik zet alles met slin pins. Voel je nooit wat van maar zal daar toch een keer aan toe moeten geven. 5-6-7 ml per week met alleen slinpins gaat niks zijn want dan heb ik inderdaad geen spot meer over :emo:

Dus bij elkaar rustig 15-16 weken blast? Zit er op het eind nog rek in voor je gevoel, of bewerkstellig je dat juist door andere middelen te gaan gebruiken en/of dosering te verhogen?
Ik zit nu zelf op eerst 10 weken 900 test bulk naar nu 4e en laatste week 300 test + 200 tren ter ondersteuning bij cut, maar eigenlijk smaakt het naar meer en wil ik gelijk dikke bulkblast erin gooien maar dat ga ik niet doen :p

Kan me zo inbeelden dat 2,4 gram+ GH wel een significant verschil oplevert ten opzichte van 1,5 gram zonder GH.

Dan ga ik sowieso nooit aan de GH, want dat heb ik zonder al :roflol:

True, is ook trial & error, alles wat je erover kan vinden is puur anekdotisch

Zeker, er komt een moment waarop de risico's niet meer opwegen tegen de eventuele extra gains. Met GH kun je die grens behoorlijk verleggen zo lijkt het. Helemaal als je insuline toevoegt, maar dat is mijn een stap te ver voor een recreatief lichaam beeldhouwer. Zijn imo heel wat variabelen die erbij komen kijken, waaronder het feit dat je met GH gewoon 500-1000kcal extra kunt wegtikken zonder dat dit extra aanzet van vet betekent, daar kom je met enkel AAS en zonder GH niet mee weg.

Een cruise van bijna 300mg per week is geen cruise, maar gewoon kuren year round. Overigens prima als je goed vinger aan de pols houdt met betrekking tot je gezondheid; minimaal 2 jaarlijks gezondheidscheck bij de huisarts en uiteraard de nodige bloedtesten. Het lichaam is niet gemaakt voor year round ± 300mg en daarbij ook nog eens 6-18 weken blasten op een veelvoud daarvan. Ik was voorheen ook altijd huiverig voor het verlies van massa op minder dan 250mg cruise, maar in elk geval in combinatie met GH is er ook op mijn gewicht nagenoeg geen sprake hiervan op 125mg per week.

Moet er overigens niet aan denken om met Slin Pins te moeten zetten, ik vind GH zetten doorgaans al irritanter dan gewoon AAS IM. Dat gemiereneuk in je huidplooien, helemaal op laag VP, gedoe :emo:

Als ik niets met de dosering doe gedurende de 12-15 weken blast, dan ga ik inderdaad bij een week of 8 minder resultaten boeken, ongeacht of je je trainingen en voeding blijft opvoeren. Derhalve vind ik het verhogen van de dosering ook een goede uitkomst hiervoor, sofar so good geweest voor mij in elk geval. En nu inderdaad switchen van compounds. Dat bevalt eigenlijk ook heel goed, omdat ik toch van bijvoorbeeld Deca en Mast toch wel merk dat als ik dit voor langere perioden achter elkaar zet, ik daar mentaal soms wel nadelen van ondervind. Geen idee wat de oorzaak daarvan is overigens. (Denk aan; minder opgewekt, minder vrolijk, sneller geïrriteerd etc.)

Ja ik merk zeker dat het andere koek is zonder de GH en op lagere dosering, maar dat is okay. Gezien waar ik nu sta en de mindset die ik nu heb sinds enige tijd. Het hoeft niet meer zover tot de max allemaal, ik ben al bijna 2x hetgeen van wat ik woog in 2008 en die Punjab van 2008 past sowieso makkelijk twee keer in de breedte in de huidige Punjab :D

Ik zeg 600 npp 1000 test om het af te maken en daarna te cruisen Leon!!

Waarom eigenlijk voor NPP kiezen en niet gewoon DECA? Niemand heeft me tot nu toe nog de voordelen kunnen uitleggen, of ik lees er steeds overheen...

Wat was je beste blast Punjab? Als we het over resultaat hebben dan.

Pfoe dat weet ik zo uit mijn hoofd niet meer eigenlijk, denk dat het ook afhankelijk is van je doel (cut, bulk, recomp). Maar ik durf wel te stellen dat je met 5-6iu GH + 2-2,5gr epische progressie kan boeken in elk geval.

Hey pun, misschien persoonlijke vraag, maar wat is eigenlijk de reden dat je kuurt? Je ambieert geen podia, je doet dit voor jezelf. Lijkt me gewoon fijn om te weten waarom. Niettemin, ik zit hier een tijdje, maar reageer weinig (behalve mijn rants op debiele posts ) en lees vooral. Fysiek is echt streef :lifter:

Lekker blijven ranten :D

Het fysiek dat ik voor ogen had, was naturel gewoon niet haalbaar. Dus dan is het een afweging van diverse factoren en risico's :)

Thanks voor het compliment! :cool:

Ik denk gewoon a way of life en een soort Adonis complex? Waarom persé op een podium staan voor een kut bekertje. Zelf ben ik nu ook bijna een kleine 2 jaar aan het blasten en cruisen. Is gewoon iets waar je voor leeft en heb zelf al een prachtige dochter. Nice physique Pun btw.

Haha er kunnen velen redenen zijn om te gaan sporten en om groot te willen worden. Ik hoef inderdaad geen oordeel van een subjectieve jury die op basis van steeds weer veranderende inzichten enorm fluctueren in hun beoordeling en hetgeen "ze naar op zoek zijn" Ik wil tevreden zijn met mezelf en daarbij doet de mening van een ander voor 99,9% gewoon niet toe.

Jij ook bedankt :cool:

Is off gaan na jaren blast cruise nog wel een optie?

Ja kan prima als je dat wilt, kan natuurlijk wel enorm zwaar uitvallen en als je pech hebt zul je nooit meer herstellen zoals je voor ogen had.
 
Waarom eigenlijk voor NPP kiezen en niet gewoon DECA? Niemand heeft me tot nu toe nog de voordelen kunnen uitleggen, of ik lees er steeds overheen...
Mijn laatste blast was Npp100mg eod niet heel erg hoog gedoseerd dus.

voordelen
Korte ester, dus sneller een nieuwe blast.
korte ester, ik merk significant verschil binnen een paar weken. En dat heb ik op deca niet, op deca is dit heel gelijkelijk waardoor ik het gevoel heb dat het weinig doet.
Kracht ging met Npp vrij snel omhoog( binnen 2 weken en dat ervaar ik op deca totaal niet

(Ik werd vrij agressief, heerlijk gevoel voor trainingen. Maar dit kan ook door de test c komen nog nooit van test ester gewisseld. Kom ik binnenkort wel achter zit nu weer op test e Bold ment en geen agressie niks meer)

nadelen

eod prikken, voor mij geen nadeel maar niet iedereen vind prikken fijn.
 
Ik doe op 't moment 375mg test, 450mg npp en 600mg primo en ik moet zeggen.... me likey.

Bizar hoe vol je komt te staan na de derde inject al (m-w-f) en de pomp en trainingen zijn super.

Heb voor NPP gekozen omdat ik niet wil dat decanoaat zo lang blijft hangen.
 
Ik ben mij nou de hele tijd af aan het vragen waarom ik off ga:o.. Kutzooi
 
Er wordt hier gesproken alsof het over snoepjes gaat. :roflol:
 
Waarom eigenlijk voor NPP kiezen en niet gewoon DECA? Niemand heeft me tot nu toe nog de voordelen kunnen uitleggen, of ik lees er steeds overheen...

Ik riep maar wat randoms om even te stoken uiteraard. Maar in het gevan van Shadow weet ik dat hij in het verleden een blast heeft moeten afkappen met Deca omdat hij gyno kreeg, dus dan is NPP het proberen waard I guess.
 
Pun, Andersom geredeneerd: waarom zal je deca nemen ipv npp? Npp werkt sneller, minder vocht en is sneller uit je systeem wanneer je stopt met zetten. Deca werkt toch vrij langzaam en zorgt voor meer vocht, waarom zal je dan deca verkiezen boven npp (ben oprecht benieuwd aangezien ik een erge npp voorstander ben)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik begin over een kleine 3 weken op test 750 tren 500 en mast 200. Nee ik gebruik geen eigen topic. Misschien als ik begin. Maar gh is vandaag nog een brug te ver.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
7500
 
Back
Naar boven