XXL Nutrition

Building the perfect beast

Bezoekers in dit topic

JoeTat2

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2005
Berichten
309
Waardering
5
Heeft iemand dit boek ooit gelezen? Is het de moeite om te bestellen?

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik weet dat DW er erg over te spreken is. Ik ken alleen z'n eerste, CME.
 
MrJ zei:
Ik weet dat DW er erg over te spreken is. Ik ken alleen z'n eerste, CME.

Yep, CME heb ik ook. Gewoon een standaardwerkje vind ik eigenlijk. Maar dat andere schijnt wel iets aparts te zijn. Ik ben ook best benieuwd...
:o
 
Thx voor de reacties. Weet iemand toevallig of deze werken ook ergens in Europa verdeeld worden?
 
Het is een heel moeilijk boek om te lezen, maar er staat een hoop interessante theorien in.

Ik heb hem via www.mesomorphosis.com besteld

grt. Rico
 
Volgens mij was CME z'n laatset en Building the perfect beasst een eerder boek. Author L Rea heeft een nogal twijfelachtige reputatie maar interessant blijft het wel. CME vond ik tegenvallen.



MrJ zei:
Ik weet dat DW er erg over te spreken is. Ik ken alleen z'n eerste, CME.
 
Elmo zei:
Volgens mij was CME z'n laatset en Building the perfect beasst een eerder boek. Author L Rea heeft een nogal twijfelachtige reputatie maar interessant blijft het wel. CME vond ik tegenvallen.

Hey bro,

Nee BTPB is geschreven na CME.

This book is written in an “accumulative knowledge” format. It was also written in a manner that assumes for the most part, that the reader has read “Chemical Muscle Enhancement” which is focused upon the drugs and classical cycles that have been utilized by athletes in the past. Re-explaining this information here would be a waste of the reader’s time and perfectly happy trees. “Building The Perfect Beast (Frank N. Steroid)” is a continuance of the discussion of advanced chemical protocols begun in “Chemical Muscle Enhancement.”

CME is inderdaad niet heel interessant, is meer een steroid profiles boek dan verdere kennis qua stacken etc..

Als je wilt mag je hem wel lenen van me..stuur ik hem van de week wel even op..denk dat je het wel interessant zal vinden.

Grt. Rico
 
Thanks DW, wil zeker op je aanbod in gaan. Stuur maar op.
Had het na CME zeker niet zelf gekocht.

Voor diegenen die CME willen lezen, stuur me ff een PM-etje met je e-mail.

Greetz

dutch windmill zei:
Hey bro,

Nee BTPB is geschreven na CME.

This book is written in an “accumulative knowledge” format. It was also written in a manner that assumes for the most part, that the reader has read “Chemical Muscle Enhancement” which is focused upon the drugs and classical cycles that have been utilized by athletes in the past. Re-explaining this information here would be a waste of the reader’s time and perfectly happy trees. “Building The Perfect Beast (Frank N. Steroid)” is a continuance of the discussion of advanced chemical protocols begun in “Chemical Muscle Enhancement.”

CME is inderdaad niet heel interessant, is meer een steroid profiles boek dan verdere kennis qua stacken etc..

Als je wilt mag je hem wel lenen van me..stuur ik hem van de week wel even op..denk dat je het wel interessant zal vinden.

Grt. Rico
 
ja vond CME ook een beetje standaard, wel oke om te lezen, maar niets nieuws waar ik verbaasd van was! mocht een van jullie een digitale versie van BTPB op de kop tikken houd ik mij aanbevolen! :)
 
Back
Naar boven