• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

MuscleMeat

Buitenlandse producten

Bezoekers in dit topic

Max6126

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
77kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,

Ik vind het altijd leuk om met voeding bezig te zijn. Zelf hanteer ik de 80/20 regel. Ik eet 80 procent gezond, 20 procent iets minder gezond. Op deze manier is het voor mij goed te doen als ik in een cut zit en blijft het leuk. In begrijp best dat dit niet de perfecte manier is, maar daarvoor vraag ik nu geen hulp.

Om genoeg te blijven variëren in mijn maaltijden probeer ik regelmatig recepten uit die ik online voorbij zie komen.
Veel van de accounts die ik regelmatig bekijk zijn Engels, Amerikaans of Australisch. Zij gebruiken dan ook regelmatig producten waarvan ik niet weet of ze ergens verkrijgbaar zijn.

Denk hierbij aan center cut bacon, dat is bacon zonder verzadigd vet. En low fat cheese.
De enige die ik hiervan heb kunnen vinden is een 20+ variant van de Jumbo, maar daar was niet veel aan.

Maar ook producten zoals kalkoen bacon of kalkoen salami en low kcal brood.

Ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn die gebruik maken van deze producten en waar jullie deze dan kopen. Voor zo ver ik weet is het in Nederland niet te koop, al laat ik me graag verrassen.

Duitsland is voor mij een half uur rijden, dus als het daar wel beschikbaar is kan ik daar gewoon heen.

Wie kan mij helpen?

Gr. Max.

Kalkoen bacon en salami zijn veelal te vinden in kleinere winkeltjes waar ze halal vlees verkopen.

je kunt zelf kijken in folders van Duitse supermarkt als Lidl. Kalkoen is Puten in het Duits

Ik vond laats bij de jumbo kalkoensalami, ligt bij het schap van halalvlees
1705557977145.png

en bij de ah kalkoenbacon ook weer bij de halal producten
1705558031003.png

Terug
Naar boven