MuscleMeat

Buitenwippers op het forum?

Bezoekers in dit topic

Testosteronbom

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jul 2015
Berichten
1.519
Waardering
749
Ik vroeg me af of er hier op het forum eigenlijk zijn die in het weekend bijverdienen als portier/buitenwipper? AestheticFreak is denk ik actief als portier, als ik het me goed herinner.

Zelf ben ik 1m74 en +-85kg, vind mezelf dus niet groot/zwaar genoeg om portier te worden. Vind ik best wel jammer want lijkt me wel interessante job. Zwaarder zou ik wel kunnen worden maar groter niet meer natuurlijk :p

Ik weet dat je als portier vooral goed met mensen moet kunnen omgaan en er op inpraten maar het lijkt me toch niet slecht om stevig te zijn voor het geval er gevochten wordt en je groepjes uit elkaar moet halen.

Toen ik vroeger naar discotheek The Oh ging in Gavere dan waren het daar allemaal serieuze buitenwippers, 1m80-85 en zeker 100-110 kg (droog). In andere discotheken zijn de portiers dan iets minder BB'er, gewoon stevige mannen.

Dus zijn er hier buitenwippers en hoe groot/zwaar zijn jullie?

Grtz,
 
Laatst bewerkt:
Alleen zomers doe ik t
 
Is me wel eens aangeboden.
Hoe geintimideerd mensen nou zijn van iemand van 1,70m lang en 2m breed weet ik niet. Voor mij dan ook de reden om het niet te doen :roflol:
 
Is me wel eens aangeboden.
Hoe geintimideerd mensen nou zijn van iemand van 1,70m lang en 2m breed weet ik niet. Voor mij dan ook de reden om het niet te doen :roflol:
Veel intimiderender dan van die lange mannen hoor. Maar dat komt dan ook omdat lange mannen over het algemeen minder snel mensen in elkaar beuken.

True story.
 
Ik denk jij bent opzoek naar mensen die ook buiten willen neuken nu t weer weer beter wordt.
 
ben een binnenwipper ook wel propper genoemd.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Veel intimiderender dan van die lange mannen hoor. Maar dat komt dan ook omdat lange mannen over het algemeen minder snel mensen in elkaar beuken.

True story.
Ik kan dan ook wel helemaal loco gaan
Geef mij die tren maar matti ik laat je een animal zien
 
Ik doe het inderdaad vast in het weekend. Leuke job!
 
Je hoeft niet groot en breed te zijn, gewoon goed uit de voeten kunnen.
Waar ik weg ga is er een portier van 1m75 en die gast is niet normaal!!
 
in bijberoep jup
 
Portiers mogen al jaren niks meer en zijn tegenwoordig halve agenten,dus ookal ben je 60 kilo ..dan kan je evengoed gewoon portier worden.
 
Rudy de Loos was ook geen 2 meter lang en 1 meter breed.
En daar deed iedereen een stapje opzij voor hoor.
En dat was in de tijd dat portiers geen halve agenten waren.
 
Back
Naar boven