Fitness Seller

Bulcken

Bezoekers in dit topic

mister x

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
65kg
Vetpercentage
6%
Beste,
Voor mij persoonlijk is nog altijd de oldschool kuur deca sustanon deca het beste.
Ik ben droog van mezelf en mag deca nemen ik blijf mooi afgelijnd staan.
Wat ook een aanrader is is Androl (oxi) ipv dianabol om kickstart te nemen met wel
Op niet meer dan 6 weken is behoorlijk zwaar voor je lever.
Ik ben nu dit weekend na een jaartje door gezondheids problemen terug begonnen dit weekend. 60mg dianabol dagelijks 250 deca en 250 sustanon 2 maal per week. Ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen. Is kuur van 12 weken. Daarna paar weken testo en dan kuurtje androl 100mg per dag 6 weken 250deca 250 testosteron enenthate en 200 trem 2 maal per week.

Nee, maar vraag me gewoon af waarom ik beter stop met 60mg diana

Wat bedoelt u met woke?

Eten doe ik sowieso al goed eet 5-6 echte maaltijden per dag koolhydraten en eiwitten. Ik probeer ieder uur toch zeker tss de 15-20gr euwitten binnen te krijgen

Maar bij mij eten alleen is niet voldoende ik kom echt niet gemakkelijk bij heb van nature een mager en droog lichaam

Ieder uur is nergens voor nodig, gewoon 2x je bodyweight in gram aan eiwitten verdelen over de 5-6 maaltijden.

Eten doe ik sowieso al goed eet 5-6 echte maaltijden per dag koolhydraten en eiwitten. Ik probeer ieder uur toch zeker tss de 15-20gr euwitten binnen te krijgen
Kom maar op met je voedings schema dan.
Zijn er genoeg hier die je daarbij willen helpen 🤗

Per maaltijd minimaal 25-30gr eiwitten binnen krijgen om je MPS te ondersteunen.
Hoeveel kcal per dag neem je?

“ik kom niet aan”

=

Je eet te weinig

En als men zegt dat ze al veel eten, ja dan moet je nog meer eten 🫃🏻
ja of... Hij is The Flash!!!
dc comics fox GIF

En een snel metabolisme
bull dan behoor je tot de 1% van de mensheid en heb je iets met je schildklier.
Wellicht beweeg je veel met je handen en benen en zit je niet stil zeg maar.
Kwestie blijft dat je meer moet eten om aan te komen.

Back
Naar boven