MuscleMeat

Bulk broodje hete kip ?

Bezoekers in dit topic

Ik vond de broodjes (en vooral de patat) van het zaakje op de lijnbaan tegen over “Termeulen” het beste. Weet jij of die door de verbouwing verplaatst is, of is ie opgedoekt?
 
Warme broodjes zijn altijd een win in mijn geloof. Cut of bulk, daar maken we gewoon ruimte voor:o

Broodje warme beenham met honing-mosterdsaus zou er nu wel ingaan:eating:
 
Ik vond de broodjes (en vooral de patat) van het zaakje op de lijnbaan tegen over “Termeulen” het beste. Weet jij of die door de verbouwing verplaatst is, of is ie opgedoekt?

Volgens mij komt hij wel weer terug.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar nog nooit ben geweest......
 
W

warme sla is overal smerig!

Op mijn hamburger vind ik het anders altijd wel lekker!
Maar, een Kapsalon (ja, hij verdient een hoofdletter) moet je eigenlijk niet afhalen, maar daar eten. Is je sla probleem ook opgelost:lifter:
 
  • Like
Waarderingen: 040B
21e86f06f14616f6f2e64005b49eb970.jpg


Nostalgie man

c97592d9ae4c151fc82ddf3f5cba89c7.jpg
 
Al voordat het een Surinaamse toko was zat dat loket er al waar je patat en snacks kon halen, al zeker 20 a 25 jaar. Wat mij betreft met het beste patatje pinda van Rotterdam.
 
Al voordat het een Surinaamse toko was zat dat loket er al waar je patat en snacks kon halen, al zeker 20 a 25 jaar. Wat mij betreft met het beste patatje pinda van Rotterdam.

Je bedoelt toch niet de Febo? Mss even google maps erbij en aanwijzen waar dat ding zat :p
 
Waar laatst de G-star ondergrond zat, wat zat daar heel vroeger de Freerecord shop, of een andere platen zaak? In elk geval tussen de poort op jouw eerste (zwart-wit) foto en het binnenwegplein. Van Donner heb/had je Ici-Paris, dan een hakkenbar en dan dat zaakje ongeveer, precies waar die overkapping zit.
 
Jaa ik weet al welke je bedoelt :)
Zit de G-Star er inmiddels ook niet meer dan? Ik kom nog maar zelden in Rotterdam eigenlijk :o
 
Ik ben er dit jaar al één keer geweest, de G-star had toen uitverkoop, maar ze zijn de gevels aan de kant van Donner aan het verbouwen ik weet niet wat ze van plan zijn verder.
 
Niets blijft hetzelfde :(
 
Sommigen zeggen dat dat nu juist de charme is van Rotterdam, ik ben het daar niet mee eens.
 
Sommigen zeggen dat dat nu juist de charme is van Rotterdam, ik ben het daar niet mee eens.

Als ik die oude foto's bekijk van de jaren 80 dan krijg ik warme gevoelens van melancholie en verlang ik terug naar de bijkomende ongecompliceerde tijd van mijn jeugd :o
 
Ik heb heel die Termeulen nooit meegemaakt...
 
Back
Naar boven