MuscleMeat

Bulk -> cut, wat te veranderen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MaxFit

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 jun 2016
Berichten
361
Waardering
98
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Beste leden,

Ik ben binnenkort klaar met een goede bulk. Resultaten etc. zijn gekomen, ik heb er van genoten alleen nu ga ik dus weer cutten. Bulken en trainen is voor mij niet moeilijk. Ik zou het liefst door trainen met hetzelfde schema als ik nu doe in de cut. Maar ik hoor af en toe dat ik lager gewicht hoger herhaling moet doen etc etc.

Dit is op het moment mijn schema, ik zou graag weten of ik zo prima kan door trainen ook in de cut, of er iets veranderd moet worden. Alvast bedankt :)

Maandag: Upper A
Dinsdag: Lower A
Vrijdag: Upper B
Zaterdag: Lower B

Upper A:
1: Barbell Row: 4x8
2: Reverse Lat PullDown: 3x10
3: Bench Press: 4x8
4: Incline Bench Press: 3x10
5: Tricep Dips: 1/2 tot Max.
6: Preacher Curl: 2x12
7: Side Raise: 3x10

Lower B:
1: Squat: 3x10
2: Leg Press: 3x10
3: Stiff Deadlift: 3x10
4: Barbell Lunge: 3x12
5: Standing Calf Raise: 4x10
6: Seated Calf Raise: 3x10
7: Abs
8: Abs

Upper B:
1: Pull Ups: 2/3 tot Max.
2: One Arm Dumbbell Row: 3x10
3: Benchpress: 3x10
4: Incline Bench Press: 3x10
5: Skull Crushers: 3x8
6: Incline Dumbbell Curl: 2x10
7: Shoulder Press: 3x10

Lower A:
1: Squat: 3/4x6-8
2: Leg Press: 3x10
3: Stiff Deadlift: 3/4x6-8
4: Lying Leg Curl: 3x12
5: Standing Calf Raise: 3x6
6: Seated Calf Raise: 3x12
7: Abs
8: Abs
 
Zelfde schema behouden in je cut, gewoon zwaar blijven trainen. Mocht je dieper in je cut merken dat het te zwaar wordt voor je lichaam, verminder je het volume wat door wat setjes te schrappen. Maar dit schema moet prima kunnen imo.
 
Zelfde schema behouden in je cut, gewoon zwaar blijven trainen. Mocht je dieper in je cut merken dat het te zwaar wordt voor je lichaam, verminder je het volume wat door wat setjes te schrappen. Maar dit schema moet prima kunnen imo.
Thanks, hier ben ik wel blij mee. Kan ik ook gewoon mijn gewichten blijven verhogen, dus zorgen voor die progressive overload? Of heeft dat geen zin of is dit echt af te raden.
 
Thanks, hier ben ik wel blij mee. Kan ik ook gewoon mijn gewichten blijven verhogen, dus zorgen voor die progressive overload? Of heeft dat geen zin of is dit echt af te raden.

Zeker wel, dit gaat in het begin van je cut nog wel degelijk lukken. Echter, hoe dieper in je cut hoe lastiger die progressie gaat. Dan probeer je die kracht gewoon vast te houden.
 
Zeker wel, dit gaat in het begin van je cut nog wel degelijk lukken. Echter, hoe dieper in je cut hoe lastiger die progressie gaat. Dan probeer je die kracht gewoon vast te houden.
Thanks voor je hulp man. Appreciate it :D
 
Ik zou in een calorie deficiëntie eerder gewicht verhogen en volume verlagen. Vet verbranden doe je al door in min te gaan zitten.
 
Back
Naar boven