Fitness Seller

Bulk cycle advies na niet afgemaakte cut cycle

Bezoekers in dit topic

riinaa

Novice
Waardering
8
Lengte
1m73
Massa
80kg
Vetpercentage
8%
Hey beste forumleden

Heb eind vorig jaar/begin van het jaar een bulk gedaan van zo een 87kg naar uiteindelijk 97 kg veel bijgekomen maar vooral ook veel vocht heb ik uiteindelijk gemerkt. Ik zat toen op 600 test-e en 400 deca wekelijks voor een week of 12 lang. Dit allemaal met als gedachte om een wedstrijd te doen en dus nog wat massa te pakken.

Na die cycle ben ik op mijn cruise gegaan wat voor mij 250 test-e per week is en wat meer op maintenace kcal gaan zitten. Toen zat ik op zo een 92kg steady gewicht met 16% bf.

Nu ben ik in mei gestart met mijn cut fase die uit 16 weken ging bestaan de eerste 6 weken heb ik op mijn cruise dosis de eerste paar %tjes eraf getraind en zat toen op zo een 12% dus alles heel rustig en steady. Op 10 weken uit ben ik mijn cut cycle gestart bestaande uit een cut-mix (100tren-a, 100mast-p, 100test-p) en dit moest ik 3 wekelijks zetten met 1 keer per week 250 test-e extra. Alleen was dit geen pretje ik heb bij elke inject zware PIP gehad (wat ik anders nooit heb) waaronder zwellingen en bleef maar komen, vloeistof warm gemaakt, rustig geïnjecteerd, langere naald, kortere naald, dunnere naald, dikkere naald, andere injectiespots,... noem maar op ik had alles geprobeerd. Op forum heb ik gelezen dat dit zou kunnen komen door de soort olie of omdat het zo hoog gedoseerd is per ml? Nu na week 5 in de cycle heb ik dus besloten om te stoppen omdat de pijn niet de dragen is en heb ook best veel last van de mentale side effects(geirriteerd, agressief, moodswings,...) ik vermoed van de tren-a nooit last van gehad met tren-e alleszins maar dit was mijn eerste ervaring met tren-a.
Nu omdat ik vroegtijdig ben gestopt met mijn cycle wil ik vragen wat ik het beste doe ik zit nu op een bf van 7-8% met als gewicht 79kg, kan ik het beste weer een tijdje op cruise gaan weer wat kracht terug winnen en dan op een blast gaan?

Zo ja zou ik graag een blast voorbereiden ik zelf had test-e, tren-e, deca (500, 400, 200) in mijn hoofd of test-e, tren-e, bold (250, 400, 800).

Ben nooit echt hoger dan 1gr gear per week geweest dus ben benieuwd naar de resultaten als ik wat meer zet.

Alvast bedankt!

Stats: 1m73
Gewicht: 79-80kg
Bf: 8%
Bench: 145kg
Squat: 240kg
Deadlift: 240kg

Laatst bewerkt:
Leuk verhaal, maar zou eerst ff de situatie in kaart brengen met een bloedonderzoek. Je gaat van blast naar blast naar blast en droom al over de volgende blast.

Cruise 250mg test pw met 80kg bw is ook overbodig en meer type cruise+.

Blast naar blast? Ben de vorige blast gestart begin december geëindigd begin maart, dan op 250 cruise gegaan tot 5 weken geleden? Dat is een "rustperiode" van 4 maanden maar oke van blast naar blast volgens jou... bloedwerk is gedaan tijdens de vorige bulk kuur in februari omdat ik last kreeg van gyno en alles was tijdens de kuur in orde. Vroeger 125 test-e geprobeerd maar voel me dan futloos. Nu stel ik ook voor om te cruise tot alles weer in orde is alleen wil ik al een idee hebben van de volgende bulk. Toch bedankt voor je reactie.

je benoemt imo redelijk hoge doseringen.
Ik zou eerst bloedwerk gaan doen en aan de hand daarvan verder kijken.
Je doseringen misschien iets minder hoog inzitten; test-e, tren-e, deca 400, 200, 200 en die test-e, tren-e, bold; deze sowieso niet doen ivm risicos van tren+bold.

wovano Wengstertje jullie zijn hier meer in thuis

Ja bloedwerk zal zijn voor in november zodat ik na de feestdagen zou kunnen bulken, weet gewoon niet goed qua dosering en middelen heb al eens 500test-e 400 tren-e gedaan beviel me goed, zelfde met 600 test-e 400 deca alleen wat teveel vocht, daarom wil mss eens 3 middelen combineren voor een andere look.

Hey beste forumleden

Heb eind vorig jaar/begin van het jaar een bulk gedaan van zo een 87kg naar uiteindelijk 97 kg veel bijgekomen maar vooral ook veel vocht heb ik uiteindelijk gemerkt. Ik zat toen op 600 test-e en 400 deca wekelijks voor een week of 12 lang. Dit allemaal met als gedachte om een wedstrijd te doen en dus nog wat massa te pakken.

Na die cycle ben ik op mijn cruise gegaan wat voor mij 250 test-e per week is en wat meer op maintenace kcal gaan zitten. Toen zat ik op zo een 92kg steady gewicht met 16% bf.

Nu ben ik in mei gestart met mijn cut fase die uit 16 weken ging bestaan de eerste 6 weken heb ik op mijn cruise dosis de eerste paar %tjes eraf getraind en zat toen op zo een 12% dus alles heel rustig en steady. Op 10 weken uit ben ik mijn cut cycle gestart bestaande uit een cut-mix (100tren-a, 100mast-p, 100test-p) en dit moest ik 3 wekelijks zetten met 1 keer per week 250 test-e extra. Alleen was dit geen pretje ik heb bij elke inject zware PIP gehad (wat ik anders nooit heb) waaronder zwellingen en bleef maar komen, vloeistof warm gemaakt, rustig geïnjecteerd, langere naald, kortere naald, dunnere naald, dikkere naald, andere injectiespots,... noem maar op ik had alles geprobeerd. Op forum heb ik gelezen dat dit zou kunnen komen door de soort olie of omdat het zo hoog gedoseerd is per ml? Nu na week 5 in de cycle heb ik dus besloten om te stoppen omdat de pijn niet de dragen is en heb ook best veel last van de mentale side effects(geirriteerd, agressief, moodswings,...) ik vermoed van de tren-a nooit last van gehad met tren-e alleszins maar dit was mijn eerste ervaring met tren-a.
Nu omdat ik vroegtijdig ben gestopt met mijn cycle wil ik vragen wat ik het beste doe ik zit nu op een bf van 7-8% met als gewicht 79kg, kan ik het beste weer een tijdje op cruise gaan weer wat kracht terug winnen en dan op een blast gaan?

Zo ja zou ik graag een blast voorbereiden ik zelf had test-e, tren-e, deca (750, 600, 400) in mijn hoofd of test-e, tren-e, bold (500, 400, 800).

Ben nooit echt hoger dan 1gr gear per week geweest dus ben benieuwd naar de resultaten als ik wat meer zet.

Alvast bedankt!

Stats: 1m73
Gewicht: 79-80kg
Bf: 8%
Bench: 145kg
Squat: 240kg
Deadlift: 240kg
Cruise op 150mg E EW en laat je bloed trekken voordat je gaat blasten

Ja bloedwerk zal zijn voor in november zodat ik na de feestdagen zou kunnen bulken, weet gewoon niet goed qua dosering en middelen heb al eens 500test-e 400 tren-e gedaan beviel me goed, zelfde met 600 test-e 400 deca alleen wat teveel vocht, daarom wil mss eens 3 middelen combineren voor een andere look.
eerst bloedwerk dan pas weer gaan blasten. en ik zal lekker op 300 test 300 mast 100 npp beginnen, kan je eventueel daarna altijd nog verhogen.
ik weet dat het minder is dan waar je op hebt gezeten en zal je vast een mindfuck geven. maar je weegt 80 kilo... veel meer heb je echt niet nodig om te groeien.

Zal de topic hier dan al sluiten en een nieuwe openen rond november na mijn bloedwerk als die positief is. Bedankt voor de reacties.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven