MuscleMeat

Bulk cycle tijdens Ramadan 2023?

Bezoekers in dit topic

joe gardellah

Cool Novice
Lid geworden
16 jun 2022
Berichten
57
Waardering
12
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
20%
Hey allemaal
Ik zit met een vraagje…
Ik wil mijn 2de kuur(bulk) starten binnenkort met een test-deca cycle
Mijn eerste kuur was een 350test only voor 12 weken en sindsdien gecruist op 200 tot nu toe met
2,6-3iu hgh 5/7
Ben momenteel in een cutprogramma om mijn vet percentage zo laag mogelijk te krijgen voor deze cycle
Ben ondertussen al 4-5kg afgevallen bf was redelijk hoog 16-18 komende van 20+ helemaal in het begin
Stats zijn 1m78 84kg 13% bf
Wil mijn bf naar 10-11 krijgen vooraleer ik hiermee begin maar als ik zo verder mijn programma blijf volgen moet ik dat doel normaal gezien deze maand of ergens volgende maand bereiken
Eet momenteel 2100 kcal op niet trainingsdagen
256carbs 170proteine en 70gr vet
Nu het volgende is dat de ramadan voor mij begint in de laatste week van de volgende maand
Wat dus wil zeggen geen eten of drinken overdag van 5u ochtends tot 19u savonds dus trainen kan perfect nog na het eten
is het verstandig om een bulk cycle in deze situatie nog te starten
Ik zal wss zoveel mogelijk overdag slapen en savonds trainen en eten tot 5u
Zal dit effect hebben op mijn gains met dit programma
Slaap zal wss wel een beetje fucked up worden
Mss beter wachten tot na de ramadan gedaan is wat 22-23 april zal zijn….
En is het eventueel dan al niet te laat om deze cycle nog te starten vlak voor de zomer?
Wil er namelijk niet te puffy uitzien tijdens die warmere maanden
 
Ramadan lijkt me een goede maand om helemaal geen test en hgh te gebruiken.
 
Wat is je reden om HGH te gebruiken? Nu al bedoel ik? En heel zwart/wit gezien, waarom zou je tijdens de ramadan niet kunnen kuren. Behalve dat je zelf aangeeft dat je slaap misschien wat fucked up zal worden, als jij gewoon genoeg eiwitten en carbs binnen kan krijgen... En ja er zijn zeker betere omstandigheden, dat moet ik toegeven, maar ik ben zelf ook geen schoolvoorbeeld van gebruiken en dergelijke, dus ik zou gewoon zoveel mogelijk op orde hebben als je het toch besluit te gaan doen, want als je iets echt wil doe je het toch wel. Dus dan gewoon zoveel mogelijk eruit halen!
 
Wat is je reden om HGH te gebruiken? Nu al bedoel ik? En heel zwart/wit gezien, waarom zou je tijdens de ramadan niet kunnen kuren. Behalve dat je zelf aangeeft dat je slaap misschien wat fucked up zal worden, als jij gewoon genoeg eiwitten en carbs binnen kan krijgen... En ja er zijn zeker betere omstandigheden, dat moet ik toegeven, maar ik ben zelf ook geen schoolvoorbeeld van gebruiken en dergelijke, dus ik zou gewoon zoveel mogelijk op orde hebben als je het toch besluit te gaan doen, want als je iets echt wil doe je het toch wel. Dus dan gewoon zoveel mogelijk eruit halen!
Hgh voor extra vet verbranding en de anti aging benefits ben er al heel wat buikvet mee kwijtgeraakt en abs beginnen mooi zichtbaar te worden heb ik namelijk nooit gehad 😅
Krijg het aan een goede prijs en is real pharma grade dus ik kon het niet laten en tot nu toe niet veel spijt van gehad
Merk alleen wel dat ik geen al te hoge dosering kan verdragen de sides worden wat te lastig boven de 3iu i
 
Doe wat je wil doen, trek je niks aan van anderen. Wat ik al niet voor shit over me heen heb gehad in alle jaren hier. Niemand is heilig en we doen wat we willen/kunnen. Succes met je besluit!
 
Uitkering lifestyle 🤝
Ik kan met trots zeggen dat ik geen enkele uitkering of vergoeding van een of ander overheidsysteem krijg 😂😂
Al jarenlang zelfstandig in de e commerce wereld beste…
Ik werk liever voor mijn eigen centen
 
Beter wachten inderdaad tot je echt goed voeding/training schema kan volgen verder niemand is heilig man. Het is ook "medicatie" het is niet dat hij coke wil basen met een hero shot after. Gewoon naar je zelf kijken en weten wat goed voor je is.
Succes (met de ramadan) en echt je kuur er na doen!
 
Ondervinding is de beste leermeester
 
Back
Naar boven