Fitness Seller

bulk en cutkuur in één grote kuur

Bezoekers in dit topic

flipmacinne

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
14
Beste mensen,

Is het mogelijk om één kuur (laat ons zeggen vb. 20 weken) op te splitsen in de eerste 10 weken als bulkkuur en dan onmiddellijk over te schakelen op een 10 weken durende cutkuur? Of is het meer aangewezen om 10 weken te bulkkuren en een periode off te gaan en dan te cutten? + argumenteren aub :)

Bedankt voor de info!!

Grtzzz

Andersom gaat het.. anders 6 weken bridgen op 125 test e.
Anders ga je veel massa inleveren.

waarom zou het niet kunnen ? massa lever je altijd wel wat in als je gaat dieten !
wat ik wel zou doen om dit zoveel mogelijk te beperken is cutten met een zwaarder product als de bulk ! dan blijf je droge spiermassa aanzetten !Als je bv bulkt op tren en dan gaat cutten op primo zal je niet meer aankomen.

dus bv:

week 1 tm 12 test / primo of bold clean bulk
week 13 tm 18 test p / tren ace cutten

zal je zeker goed droog komen te staan met een pak massa erbij ! (MITS JE VOEDING TOP IS)

Omdat na 10 weken vreten je onderhoud zwaar naar boven gaat hoor.
En als je dan een bridge doet kan je rustig carbs afbouwen.

Anders ga je van 5000 kcal naar 2500. geloof me je levert veel massa in.

uhu dus beter 1st cutten en dan clean bulken... das misschien inderdaad nog het best. Thx dudes voor de info!!

Omdat na 10 weken vreten je onderhoud zwaar naar boven gaat hoor.
En als je dan een bridge doet kan je rustig carbs afbouwen.

Anders ga je van 5000 kcal naar 2500. geloof me je levert veel massa in.

Ben ik het niet mee eens.
Als je aan cleanbulken doet en daarna de stap maakt op cutten, hoef je niet meteen de helft aan kcal te eten.
Bouw het geleidelijk af en/of doe aan cabcycling.
Kortom ja het is zeker mogelijk om na een bulkkuur over te stappen op een cutkuur.

Als je aan cleanbulken doet en daarna de stap maakt op cutten, hoef je niet meteen de helft aan kcal te eten.
Kortom ja het is zeker mogelijk om na een bulkkuur over te stappen op een cutkuur.

+1

Aardig wat wedstrijd bodybuilders kuren op deze manier voor een wedstrijd.

verschillende meningen :)

ik heb het precies gedaan zoals muscle rico zegt.
en dat beviel me erg goed.

kan wel maar je moet denken aan wedstrijd prep cutten, maar zakken naar 10% moet wel lukken zonder al teveel in te leveren. wat voor kuur zat je aan te denken dan?

dit !!

Probeer zo schoon mogelijk te gainen, speel met je voeding en training.

Test en Tren zullen je goed helpen.

Back
Naar boven