XXL Nutrition

Bulk extreme

  • Topic starter Gary$$
  • Startdatum
  • Reacties 19
  • Weergaven 16K
  • Volgers 9

Bezoekers in dit topic

Gary$$

Cool Novice
Lid geworden
14 mrt 2022
Berichten
57
Waardering
17
Lengte
1m93
Massa
118kg
Vetpercentage
25%
Heeft iemand als eens bulk extreme gebruikt?
 
Heeft iemand als eens bulk extreme gebruikt?
Gewoon leren eten. Bulk extreme voor extreme gains is allemaal onzin, enigste wat extreme word is je money die extreme snel verdampt aan die marketing onzin.

Groeien = eten boven onderhoud
Afvallen = eten onder onderhoud
 
Misschien een beetje late antwoord, ik zocht naar recensies over bulk extreme en kwam hier terecht.
Ik heb bijna twee maanden geleden 3potten voor een bekende actieprijs op de site van bulk extreme zelf gekocht, ik zit nu op gebruik van 1 pot en 3kwart en kan je verzekeren dat BULK EXTREME complete onzin en geldverspilling is!! Wil je groeien is domweg goed eten rusten en hard trainen! Wat Ak je ook aanraadt.
 
Misschien een beetje late antwoord, ik zocht naar recensies over bulk extreme en kwam hier terecht.
Ik heb bijna twee maanden geleden 3potten voor een bekende actieprijs op de site van bulk extreme zelf gekocht, ik zit nu op gebruik van 1 pot en 3kwart en kan je verzekeren dat BULK EXTREME complete onzin en geldverspilling is!! Wil je groeien is domweg goed eten rusten en hard trainen! Wat Ak je ook aanraadt.
Ik dacht heel even dat je verdoken reclame kwam maken.
 
🤣🤣 alles behalve reclame het doet letterlijk niks!!
 
Verrassend... Of kijk ik naar het verkeerde supplement?
1200x832.jpg
 
Ja idd dat staat op de achterkant van de verpakking maar de werking ervan heb ik niet ervaren helaas.
Dus twijfel wel of daar de juiste dosering staat.
 
Ja idd dat staat op de achterkant van de verpakking maar de werking ervan heb ik niet ervaren helaas.
Dus twijfel wel of daar de juiste dosering staat.
Haha ik denk dat de dosering wel klopt. Maar dat de stoffen in het middel vooral weinig doen voor je :)
 
Haha ik denk dat de dosering wel klopt. Maar dat de stoffen in het middel vooral weinig doen voor je :)

Het belangrijkste bestanddeel van het Bulk Extreme voedingssupplement is Momordicin® - extract van bittere meloen (ook bekend als balsempeer) met 0,5% charantine en 7% bittere verbindingen. De bittere verbindingen in bittere meloen zijn natuurlijke selectieve androgeenreceptormodulatoren, d.w.z. SARM's, die, in tegenstelling tot steroïden, tegelijkertijd de groei van spiermassa en de goede werking van de prostaat ondersteunen.
Je zit dus eigenlijk aan de SARM's met dit supplement? :dunno:
 
SARMs zijn al iffy. Maar die zooi is geen sarm. Anders had bol het niet verkocht :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Rg
Je zit dus eigenlijk aan de SARM's met dit supplement? :dunno:
Kan waar zijn dat het goed voor de prostaat is kan dat niet zo controleren, maar alle andere effecten wat ze beloven heb ik niet gemerkt met dit product
 
Om te weten of t spul werkt moet er wetenschappelijk onderzoek naar gedaan worden op minimaal 100 personen.
Waarom gebeurd dat niet? Als idd bewezen wordt wat de fabrikant beweert zou dat $$ zijn
 
Om te weten of t spul werkt moet er wetenschappelijk onderzoek naar gedaan worden op minimaal 100 personen.
Waarom gebeurd dat niet? Als idd bewezen wordt wat de fabrikant beweert zou dat $$ zijn
Omdat elke nuchtere persoon weet dat het onzin troep is, alleen beginners denken dat dit werkt. Beetje zelfde concept als “E gyms”. 💁‍♂️
 
Omdat elke nuchtere persoon weet dat het onzin troep is, alleen beginners denken dat dit werkt. Beetje zelfde concept als “E gyms”. 💁‍♂️
Of Nattybol 🤣 Maar voor zover ik weet werken zelfs die hyped producten zoals beta-ecdysterone en turkesterone niet.
 
Gewoon buiten in de tuin gaan staan, 60cm in potgrond, met elke dag kopje Pokon. Ben nu net maar naar binnen gegaan, want het regent me te hard nu. Ik groei er goed op.
Pokon kun je gewoon bij Intratuin kopen(wel voldoende water drinken)
 
Back
Naar boven