- Waardering
- 113
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 86kg
2 jaar terug begonnen op 70kg lichaamsgewicht met meer eten en trainen. (lengte 1m96 ish)
Na een mislukte bulk (to dirty) was ik al snel 90 kg in driekwart jaar maar waar ik eerst skinny was nu meer skinny fat.
Vervolgens weer 'normaler' gaan eten en geëindigd op 80kg waar ik vorig jaar lang op heb gezeten. Buikje weer weg en op onderhoud blijven eten.
Vervolgens weinig progressie met de weights. Nou moet ik zeggen dat me slaap ook slecht was. Zo'n 6 uur..
Nieuwe jaar nieuwe kansen. 2e poging tot bulken maar dan leaner/langzamer.
Slaap ook serieuzer genomen met vaste tijden. Minimaal 7 uur. Probeer minimaal 7,5 in bed te liggen.
Voor tracking gebruik ik de food app. Om aan te komen voor spieropbouw werd vanaf 80 kg het volgende aangegeven.
2900kcal met 360 gram koolhydraten, 180 gram eiwitten (beetje veel al maargoed) en 80 gram vetten.
Na de eerste week niet te zijn aangekomen geconcludeerd dat mijn onderhoud op 2900kcal ligt en dus wat meer gaan eten. Ca 100-300 kcal extra. Variërend per dag.
Zag na week 2 inderdaad een stijging maar vond +0,7kg al op het randje.
Naar mijn weten heb ik in week 3 nagenoeg hetzelfde gedaan en stijg ik opeens met +1,5kg aldus de weegschaal vanmorgen..
80,2 startgewicht
80,2 na week 1
80,9 na week 2
82,4 na week 3
Ik durf toch te stellen dat ik 95% wel bij gehouden heb gedurende deze 3 weken.
Misschien alleen mijn koffies met suiker en melk niet. Maar dit zijn er hooguit 2 op een dag..
Zijn er meer mensen die moeite hebben met lean bulken?
Ligt het voor sommige mensen zo gevoelig?
Of moet ik nog preciezer te werk gaan.. Ik weeg nu al bijna alles af.
Na een mislukte bulk (to dirty) was ik al snel 90 kg in driekwart jaar maar waar ik eerst skinny was nu meer skinny fat.
Vervolgens weer 'normaler' gaan eten en geëindigd op 80kg waar ik vorig jaar lang op heb gezeten. Buikje weer weg en op onderhoud blijven eten.
Vervolgens weinig progressie met de weights. Nou moet ik zeggen dat me slaap ook slecht was. Zo'n 6 uur..
Nieuwe jaar nieuwe kansen. 2e poging tot bulken maar dan leaner/langzamer.
Slaap ook serieuzer genomen met vaste tijden. Minimaal 7 uur. Probeer minimaal 7,5 in bed te liggen.
Voor tracking gebruik ik de food app. Om aan te komen voor spieropbouw werd vanaf 80 kg het volgende aangegeven.
2900kcal met 360 gram koolhydraten, 180 gram eiwitten (beetje veel al maargoed) en 80 gram vetten.
Na de eerste week niet te zijn aangekomen geconcludeerd dat mijn onderhoud op 2900kcal ligt en dus wat meer gaan eten. Ca 100-300 kcal extra. Variërend per dag.
Zag na week 2 inderdaad een stijging maar vond +0,7kg al op het randje.
Naar mijn weten heb ik in week 3 nagenoeg hetzelfde gedaan en stijg ik opeens met +1,5kg aldus de weegschaal vanmorgen..
80,2 startgewicht
80,2 na week 1
80,9 na week 2
82,4 na week 3
Ik durf toch te stellen dat ik 95% wel bij gehouden heb gedurende deze 3 weken.
Misschien alleen mijn koffies met suiker en melk niet. Maar dit zijn er hooguit 2 op een dag..
Zijn er meer mensen die moeite hebben met lean bulken?
Ligt het voor sommige mensen zo gevoelig?
Of moet ik nog preciezer te werk gaan.. Ik weeg nu al bijna alles af.