Fitness Seller

Bulk jij wel of niet ? (1 bezoeker)

Bulk jij ?

  • jah ik bulk

    Stemmen: 66 69,5%
  • nee ik bulk niet

    Stemmen: 29 30,5%

  • Totaal stemmers
    95

Bezoekers in dit topic

owh zo ja ik las het ff verkeerd. Ik had vroeger ook nooit hongerbesef maar nu ga ik al dood als ik 2,5 uur niets heb gegeten :roflol:

Ja idd.

Laatst gingen wij op vakantie naar Turkije. Bleek het vliegtuig vertraging te hebben tot 00.00 uur, dus niks te eten op schiphol en in het vliegtuig krijg je alleen een paar broodjes waar je alleen maar nog meer honger van kreeg.

Ik heb dus ongeveer van 21.00 uur tot 7.30 's ochtends zonder fatsoenlijk voer gezeten, dacht rond 7 uur dat ik elk moment dood kon vallen :eek::eek::eek:
 
ik bulk, heb een trage stofwisseling, ik hou met vet% in de gaten met genoeg cardio.
Ik denk dat ik 500kcal + zit, mss meer, ik wissel af
 
Ik ben nog een beetje aan het experimenteren wat voor mij nou het beste werkt. Ik zet snel vet aan, daarom heb ik het idee dat het voor mij het beste werkt om maar lichtjes boven onderhoud te eten.
 
Ik heb een snelle stofwisseling en eet op het moment boven de 4000 kcal per dag. Het aankomen gaat nog steeds erg traag, maar zolang ik de weegschaal zie klimmen, maakt het mij niet uit. M'n vetpercentage is wel flink gestegen, dat kan ik vooral aan m'n (tevens boller staande) buik zien.
Wil nog tot eind dit jaar doorbulken en dan eens zien wat het resultaat is als ik ga cutten.
 
Dat is meer dan 30 kg per jaar
moet ook nog cutten he ;) en kan niet elke week goed trainen en eten, denk dat ik jaarlijks zo'n 30 weken heb waarin ik echt alles op orde kan hebben kwa eten en trainen, was vorig jaar 16kg aangekomen, hoop dit jaar 10+kg aan te komen.

en hoeveel daarvan is VVM?
geen idee, ben pas net weer goed bezig (drukke periode van vakantie etc. achter de rug, dus heb echt gejojo'd met gewicht, ongeveer 4x van 87 naar 91 gegaan en dan weer in 1 a 2 weekjes van 91 naar 87 terug.) dus moet weer m'n metingen ff bij gaan houden.
maar ik denk niet dat het erg veel vet is, huidplooimeter blijft steeds ongeveer hetzelfde aangeven.
 
ik bulk altijd, maar wel clean natuurlijk.
veel rijst, mager vlees, vis, geen snoep of koekjes, geen frieten,...
 
ik vreet me helemaal de ziekte. Ik word groter en zwaarder maar ik word wel steeds droger. Best of both worlds baby :D
 
Ja, ik bulk. Alleen hou ik wel en beetje de spiegel in de gaten dat het niet te ver doorschiet.
 
Ik bulk nu ook... en eet soms ook nog wel eens wat junk op een dag; moet kunnen vind ik in de bulk, verder probeer ik clean te bulken. Gebruik ook wel eens een weightgainer.
 
ik gebruik ook een weightgainer, Big Mac heet die, van het merk MacDo
 
Bulken doe ik met goede bouwstoffen waarbij me vul todat ik een stevig vol gevoel heb, maar niet zo'n oversized buik door extreem vreten waarbij je moet blijven zitten. Hetgeen in 2006 wel deed.

Eventuele extra cals als junkfood neem ik op de koop toe. En vooralsnog is me lichaam bijzonder vergevingsgezind.

Overigens is extreem vreten wèl de ultieme methode. Alleen moet je cut dan tot in de puntjes verlopen en zodra je motivatie daarvoor niet subliem is, kun je weleens achterblijven met een laag vet voor lange tijd.
 
Ik bulk!
Cleanbulk eigelijk..
Let erop dat ik goede dingen eet en minimaal 500kcals boven mn ondehoud zit. Maar het moet natuurlijk niet te gek worden daarom let ik op m´n vet% en als ik een nieuw schema begin kijk ik regelmatig in de spiegel..
 
Ik kom elke week 1 kg aan, wil ik doorblijven houden tot ik op 110-115 zit.
 
Back
Naar boven