Fitness Seller

Pleister coached by Cement Factory

Bezoekers in dit topic

Pleister

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2008
Berichten
10.705
Waardering
4.434
Yo,

Ik denk dat de meeste mensen het wel interessant vinden als ik bij houd wat ik precies moet doen van Milos en hoe de progressie daarop is. Dus de informatie waar ik voor betaal zet ik hier gratis neer voor jullie, lief he.

De coaching duurt nog 6 weken maar ik weet nu al dat ik overga op een andere coach. De schema's waarop Milos mij zet werken prima voor me en hij heeft veel kennis maar bij elke vraag moet ik bijna twee weken wachten voor ik antwoord heb. Dat vind ik een beetje te gek, vooral omdat je ook veel betaald verwacht ik wel een beetje service.

Had laatst al me meest recente shape geplaatst in een ander topic, maar bij deze nog eens:
2hnujgj.jpg


fp5op2.jpg
 
Uiteraard ook in! Alle schemas kwamen van hem? (eten, training & AAS) ?
 
In!
 
Uiteraard ook in! Alle schemas kwamen van hem? (eten, training & AAS) ?
Voeding en roids maakt hij. Training niet, hij geeft beetje advies welke spiergroepen en hoevaak, maar niet de oefeningen.
 
Dus geen giant set trainingen?
 
Hoe open ga je zijn over zijn voeding en roids schema's?

en IN!!
 
Gewoon alles. Zodra ik straks tijd heb begin ik vanaf week 1 tot waar ik nu ben. Dus ook de aanpassingen die die heeft gemaakt
 
Wat betaal je daarvoorvdan?
 
Gewoon alles. Zodra ik straks tijd heb begin ik vanaf week 1 tot waar ik nu ben. Dus ook de aanpassingen die die heeft gemaakt
Mag je dit zomaar van hem online gooien? Of weet hij hier niet van? Brute shape verder.
 
Leuk man.

Laat me raden: low fat, high carb?
 
2500 euro voor 6 maanden.


Geen idee. Hij kan toch geen Nederlands dus haha. En daarbij, ik ga toch weg dus boeie:o
Nu moet ik zeggen dat ik geen ervaring heb met coaching, maar is 2500 voor 6 maanden normaal? Ik ben in ieder geval benieuwd! Je staat er in ieder geval prima bij.
 
Leuk man.

Laat me raden: low fat, high carb?
Jip door de insuline

Nu moet ik zeggen dat ik geen ervaring heb met coaching, maar is 2500 voor 6 maanden normaal? Ik ben in ieder geval benieuwd! Je staat er in ieder geval prima bij.
Voor zo iemand als Milos wel. Hij heeft Dennis James, Dennis Wolf, Ed van Amsterdam enz enz begeleid. Dus voor enig ervaring betaal je nu eenmaal. Als je een coach uit Nederland pakt betaal je natuurlijk een stuk minder.
 
ook in :)
 
Jip door de insuline


Voor zo iemand als Milos wel. Hij heeft Dennis James, Dennis Wolf, Ed van Amsterdam enz enz begeleid. Dus voor enig ervaring betaal je nu eenmaal. Als je een coach uit Nederland pakt betaal je natuurlijk een stuk minder.
Cool, ben benieuwd!
 
Back
Naar boven