MuscleMeat

Pleister coached by Cement Factory

Bezoekers in dit topic

Jawel dit is wel nodig. Na verloop van tijd went je lichaam aan de insuline die je toedient.

Duidelijk! Bedankt! Weekje of 4 on 4 off is dat prima?

Dus dan kan je twee dingen doen:
Je stopt met de insuline voor een paar weken en voegt het opnieuw toe of je verhoogt de insuline. Ik kies voor het laatste.


Heb je geen taart ofzo?
 
Volg je log zeker bro. Vlnd milos wel een goede coach voor je maar faalt in de communicatie
 
je hebt ervoor betaald, het zou weggegooid geld zijn. ik zou proberen te communiceren en mss andere aanpak te vragen?
 
Vind het ook wel beetje onzin van palumbo om te zeggen dat je niet meer gear nodig hebt om te groeien.

ALsof de toppers (en hij zelf vroeger) zo groot zijn geworden van 20 iu slin en 6/8 iu hgh met wat aas.
 
Vind het ook wel beetje onzin van palumbo om te zeggen dat je niet meer gear nodig hebt om te groeien.

ALsof de toppers (en hij zelf vroeger) zo groot zijn geworden van 20 iu slin en 6/8 iu hgh met wat aas.
Kun je beter bostin huren hij heeft gwn palumbos dieet en training gestolen en meer gear toegevoegd :roflol: maar ik zou ook gwn zelf verder gaan kun je beter geld in gh steken
 
Kun je beter bostin huren hij heeft gwn palumbos dieet en training gestolen en meer gear toegevoegd :roflol: maar ik zou ook gwn zelf verder gaan kun je beter geld in gh steken

Dit idee heb ik dus sowieso wel een beetje bij coaching. 't Lijkt me heel tof maar qua voeding voel je zelf wel wat werkt en qua gear is 't een kwestie van zoveel gh + slin als je kunt betalen en een goede dosis gear.
 
Vind het ook wel beetje onzin van palumbo om te zeggen dat je niet meer gear nodig hebt om te groeien.

ALsof de toppers (en hij zelf vroeger) zo groot zijn geworden van 20 iu slin en 6/8 iu hgh met wat aas.
Dat is wat ik bedoel. Ik ga naar iemand zoals Dave die het me kan zeggen maar ik fix het zelf wel.

Kun je beter bostin huren hij heeft gwn palumbos dieet en training gestolen en meer gear toegevoegd :roflol: maar ik zou ook gwn zelf verder gaan kun je beter geld in gh steken
Lol true
 
Ik denk dat het sowieso lastig is om een coach te hebben als je er zelf ook iets meer verstand van hebt. Daarnaast gaan die gasten natuurlijk niet het achterste van hun tong laten zien zonder dat je daar of langere tijd bij zit of een super talent bent (wat jij natuurlijk bent pleister #bromance #nohomo). Ben benieuwd hoe je het zelf nu aan gaat pakken. Ik volg iig!
 
Oscar arden dan?
 
Ik denk dat het sowieso lastig is om een coach te hebben als je er zelf ook iets meer verstand van hebt. Daarnaast gaan die gasten natuurlijk niet het achterste van hun tong laten zien zonder dat je daar of langere tijd bij zit of een super talent bent (wat jij natuurlijk bent pleister #bromance #nohomo). Ben benieuwd hoe je het zelf nu aan gaat pakken. Ik volg iig!
Mijn bijnaam is The Gift white edition

Oscar arden dan?
Nee doe voorlopig ff alles zelf man haha
 
Zou m'n geld gewoon besteden aan voeding en gear, zie het nut niet direct van een coach als je toch niet in contestprep zit.
Wat is trouwens je streef?
 
image.jpg
Zou m'n geld gewoon besteden aan voeding en gear, zie het nut niet direct van een coach als je toch niet in contestprep zit.
Wat is trouwens je streef?

Dit is pleister over paar jaar geld lenen :p
 
Dit is de cycle waar ik vanaf morgen mee start. Na iedere 6 weken voeg ik compleet andere middelen toe. Aan de hand van mijn shape bepaal ik welke dat zijn.

Week 1-6
Sustanon 300mg eod
Boldenone 250mg eod
Parabolan 76mg eod
T3 25mcg ED
Proviron 25mg ED
Aldactone 25mg 3x per week
Hgh 8-12iu

Hgh ga ik geleidelijk aan opvoeren van 8iu naar 12iu. Insuline start ik met 45iu per dag opbouwend naar +-90iu per dag, iedere week voeg ik ongeveer 10iu toe. Na deze 6 weken stop ik hier 4 weken mee en dan begin ik opnieuw met de insuline. Hieronder mijn voeding waarin de insuline is verwerkt.

09.00u
Insuline 10iu
Bcaa

09.30u
Rijst 115gr, ongekookt
Kipfilet 260gr, ongekookt
Ananas 250gr

12.00u
Insuline 10iu
Bcaa

12.30u
Rijst 115gr, ongekookt
Kipfilet 260gr, ongekookt
Ananas 250gr

15.00u
Insuline 10iu
Bcaa

15.30u
Rijst 115gr, ongekookt
Kipfilet 260gr, ongekookt
Ananas 250gr

18.00u
Insuline 15iu
Whey isolaat 30gr

18.15 - 19.15u
Waxy Maize 125gr
Bcaa

19.45u
Rijst 115gr, ongekookt
Koolvis 350gr
Ananas 250gr

22.00u
Zoete aardappelen 510gr
Kipfilet 260gr

00.00u
Rijst 150gr, ongekookt
Ei 3st
Ei-eiwt 10st
Pindakaas 20gr

Kcal: 5500
Eiwit: 410gr
Carbs: 835gr
Vet: 70gr
 
Sick man. 90 IU insuline per dag ook, Novorapid neem ik aan? Help je gewoon iemand mee om zeep als je dat in een keer spuit.

Werk jij ook, ofzo? Zou met mijn werk iig geen 6x/dag warm kunnen eten.
 
Wel weinig vetten voor een buffel van jouw omvang. Bizar dat je dan toch 5500 kcal weg kunt krijgen.
 
Sick man. 90 IU insuline per dag ook, Novorapid neem ik aan? Help je gewoon iemand mee om zeep als je dat in een keer spuit.

Werk jij ook, ofzo? Zou met mijn werk iig geen 6x/dag warm kunnen eten.
Novorapid inderdaad. En als je 90iu in één shot zet dan leg je waarschijnlijk het loodje ja lol.

Ik werk vanuit thuis bro dus voor mij is dat geen probleem.

Wel weinig vetten voor een buffel van jouw omvang. Bizar dat je dan toch 5500 kcal weg kunt krijgen.
Veel carbs maar is opzich wel te doen hoor. Mijn eetlust is over het algemeen vrij goed.
 
Novorapid inderdaad. En als je 90iu in één shot zet dan leg je waarschijnlijk het loodje ja lol.

Ik werk vanuit thuis bro dus voor mij is dat geen probleem.

Ah vandaar, chill man. Dan kan je inderdaad makkelijk heel de dag lopen bunkeren.

Met shots van 10 IU voelt de gemiddelde mens zich natuurlijk ook al niet geweldig, maar 90 IU in één keer is zonder medische hulp wel zeker fataal.
Sowieso 10 IU per ongeluk IV zetten, is ook al genoeg voor de meeste mensen.
 
Ah vandaar, chill man. Dan kan je inderdaad makkelijk heel de dag lopen bunkeren.

Met shots van 10 IU voelt de gemiddelde mens zich natuurlijk ook al niet geweldig, maar 90 IU in één keer is zonder medische hulp wel zeker fataal.
Sowieso 10 IU per ongeluk IV zetten, is ook al genoeg voor de meeste mensen.
Ik voel 10iu bijna al niet meer. Moet eigenlijk heel ff stoppen maar ik verhoog het door meer en vaker te zetten waardoor het toch nog wat nut heeft.
 
Back
Naar boven