XXL Nutrition

Pleister coached by Cement Factory

Bezoekers in dit topic

Vind het wel wat een risicovol product om zo mee om te gaan Pleister Het lijkt alsof je niet goed weet hoe dit te gebruiken, maar de risico's die kleven aan dit product zijn niet mals.
Lol waar heb je het over. Risico's zijn groot bij jarenlang gebruik zoals diabetis patiënten ze nemen. 1500mg voor enkele weken is risico te verwaarlozen.
 
Lol waar heb je het over. Risico's zijn groot bij jarenlang gebruik zoals diabetis patiënten ze nemen. 1500mg voor enkele weken is risico te verwaarlozen.

Jouw lijf bro ;)
 
7e? In welke klasse?

Ze was droger als jou :trollface:

Hgh niet omhoog gegooid met al die slin?
 
Leuke fotos man
 
Lol ik was gewoon bij de enercup.

Nu weet ik het weer.

Had ze niet hele donkere tanning?
Ze was rete droog, respect.

Nu jij nog :p
 
Lol ik was gewoon bij de enercup.

Nu weet ik het weer.

Had ze niet hele donkere tanning?
Ze was rete droog, respect.

Nu jij nog :p
Ja klopt beetje te droog, minpunten op gekregen.
Tanning was ook verkeerd gegaan. Doordat ze het niet meer kregen geregeld qua tijd/drukte moesten de laatste deelnemers beide tanning lagen tegelijk op zich krijgen in plaats van ochtend en middag zodat het kon drogen.

Achja weer wat geleerd voor de volgende keer.
 
Op verzoek van sommige leden ga ik dalijk een serum test doen met de nieuwe kitjes van Alley, de zwarte boxen.

Vanmorgen om 11.30u 10iu intramusculair gezet in de schouder en om 14.30u ga ik de serum test laten afnemen. Vorige keer kreeg ik al binnen twee werkdagen de uitslag via de mail dus hopelijk heb ik deze woensdag al.

Ik houd jullie op de hoogte!
 
Welke HGh zit je nu zelf op dan? En waar heb je de bloedtest besteld? Wil er ook nog 1 doen binnenkort, binnen 2 dagen uitslag klinkt mooi natuurlijk haha.
 
Welke HGh zit je nu zelf op dan? En waar heb je de bloedtest besteld? Wil er ook nog 1 doen binnenkort, binnen 2 dagen uitslag klinkt mooi natuurlijk haha.
Die vraag heb ik al 10x gesteld gekregen en op elke pagina komt dit voorbij op welke hgh ik zit
 
Welke was het ook alweer bro? Goud met een paars randje tops toch?
 
Oh jeetje man jij gaat snel. Das goeie man! Succes :thumbs:
 
Op verzoek van sommige leden ga ik dalijk een serum test doen met de nieuwe kitjes van Alley, de zwarte boxen.

Vanmorgen om 11.30u 10iu intramusculair gezet in de schouder en om 14.30u ga ik de serum test laten afnemen. Vorige keer kreeg ik al binnen twee werkdagen de uitslag via de mail dus hopelijk heb ik deze woensdag al.

Ik houd jullie op de hoogte!

En de heb de uitslag al binnen? Laat me raden de uitslag was slecht haha zal rond de 5-10 serum waarde liggen denk ik zit zo'n 2/3 iu in per vial dacht ik
 
En de heb de uitslag al binnen? Laat me raden de uitslag was slecht haha zal rond de 5-10 serum waarde liggen denk ik zit zo'n 2/3 iu in per vial dacht ik

Beter dat je nu op goeie gh zit bro
 
Back
Naar boven