AndroidHealthClinic

Bulk kuur maar welke?

Bezoekers in dit topic

filthy pump

Cool Novice
Lid geworden
23 dec 2020
Berichten
46
Waardering
10
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
beste lezers,

momenteel ben ik alvast aan het oriënteren voor mijn volgende kuur waarbij ik echt droge kwaliteitsmassa wil gainen die ik na de kuur ook zo goed mogelijk kan vasthouden.

zelf zit ik al aan een winstrol only te denken maar eigenlijk wil ik liever injecten omdat ik daar betere verhalen over hoor en niet bang ben voor bloedpikken enzo.

heeft iemand ervaring/kennis of tips met trt cycles?

Ps. Aas evaring: anavar only 45-60mg 8 weken.

gr
 
Je post slaat nergens op...

Je wil een bulkkuur maar volgens denk je zelf aan een winstrol only kuur?

Je wil liever injecteren maar je bent niet bang voor bloedprikken.. wat heeft dat ermee uit te staan?

Vervolgens vraag je om kennis om een trt cycle? Trt is doorgaans zon 75-100mg test in de week.

Denk dat je er beter aan doet om je wat meer in te lezen
 
FYI: ben niet bang voor naalden.

Maand geleden anavar cycle gestopt inderdaad.
Nu ben ik aan het oriënteren voor een bulkkuur in februari waarbij test mij aanspreekt maar ik tegelijkertijd heb gelezen dat er ook met winstrol gebulkt kan worden.
 
Ja je kan met alle AAS bulken.... :duh:
 
trollie de trol
 
Corona houd iedereen thuis , het lijkt wel of alle trollen toch weer hun rijd weten te vullen.
 
precies en dan krijg je allemaal rare reacties die geen meerwaarde hebben voor deze topic
 
precies en dan krijg je allemaal rare reacties die geen meerwaarde hebben voor deze topic
Heeft dit topic waarde dan ? Als alles vanaf de eerste letter onzin is , verwacht jij iets serieus ?

ga de boeken in , probeer je in te lezen en te onderrichten . Training , voeding. Toewijding.
 
Back
Naar boven