AndroidHealthClinic

Bulk kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sander2090

Cool Novice
Lid geworden
4 apr 2022
Berichten
43
Waardering
17
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Ik wil een bulk kuurtje gaan doen, 350 test en 300 bold.
Wat zouden jullie doen? Nog wat cutten, of gewoon starten, zorgen voor wat extra massa en daarna pas weer cutten?

Ivm herkenbaarheid ff wat bewerkt :)
 
Cutten natuurlijk.
 
Maingainen en naturel blijven, tenzij je de rest van je leven wil cruisen.
 
Maingainen en naturel blijven, tenzij je de rest van je leven wil cruisen.

Hoe bedoel je perse moeten cruisen? Waarom is af en toe kuren volgens jou niet mogelijk?
 
Hoe bedoel je perse moeten cruisen? Waarom is af en toe kuren volgens jou niet mogelijk?
Tis wel mogelijk, maar weinig zinvol. Je zult elke keer na een kuur terug vallen.
 
Hoe bedoel je perse moeten cruisen? Waarom is af en toe kuren volgens jou niet mogelijk?
Je behoud je gains niet optimaal van je kuur/blast en om die tussentijd te overbruggen en je gains te behouden kun je cruisen/trt.
 
Ik begrijp wat cruisen/trt is maar jullie zijn toch sowieso tegen kuren en volledig off gaan als ik het goed begrijp?
 
Ik wil een bulk kuurtje gaan doen, 350 test en 300 bold.
Wat zouden jullie doen? Nog wat cutten, of gewoon starten, zorgen voor wat extra massa en daarna pas weer cutten?

Ivm herkenbaarheid ff wat bewerkt :)
lekker cutten naar procentje of 10 en dan alleen 350 test ;) kan je nog genoeg op groeien zo te zien.
 
Ik begrijp wat cruisen/trt is maar jullie zijn toch sowieso tegen kuren en volledig off gaan als ik het goed begrijp?
Tegen tenzij je wedstrijden doet.
Tegen tenzij je voeding en training op niveau is en dit ' het leven ' voor jou is.
Je fysiek is prima, beetje droger lijkt nog beter :thumb:
 
Ik wil een bulk kuurtje gaan doen, 350 test en 300 bold.
Wat zouden jullie doen? Nog wat cutten, of gewoon starten, zorgen voor wat extra massa en daarna pas weer cutten?

Ivm herkenbaarheid ff wat bewerkt :)

Ik wou zeggen probeer eerst nog natty wat spiermassa te pakken en te cutten, maar gezien je berichten word dit je 3e kuur?
En je staat er nu bij als op de foto?
Komop maat gaat iets flink fout als je er na 2 kuren nog zo bijstaat.
Zou echt eerst na je voeding/eetschema gaan kijken.
Desalniettemin succes👍
 
Ben er mij volledig van bewust dat er in het verleden nogal wat fout gegaan is ja.
Kuur was een jaar of 3 geleden waarna ik een jaar weinig op voeding heb gelet, slecht getraind heb en veel feestjes/gedronken heb.

Ben nu zeker alweer een jaar of 2 serieus aan het trainen en ook de voeding is weer op orde.
IIFYM maar hou alles bij.
Zit op dit moment rond de 2300 cals met 160 gr eiwit, 80 gr vet, rest carbs.
Training doe ik 6 daagse PPL.


De kans dat het weer fout gaat is niet meer aanwezig aangezien ik een compleet andere levensstijl heb inmiddels/vrienden etc en er volledig op gefocust ben.
Vandaar ook voornamelijk benieuwd wat een cycle mij bied als wel alles klopt ipv maar wat aankloten.
 
Ben er mij volledig van bewust dat er in het verleden nogal wat fout gegaan is ja.
Kuur was een jaar of 3 geleden waarna ik een jaar weinig op voeding heb gelet, slecht getraind heb en veel feestjes/gedronken heb.

Ben nu zeker alweer een jaar of 2 serieus aan het trainen en ook de voeding is weer op orde.
IIFYM maar hou alles bij.
Zit op dit moment rond de 2300 cals met 160 gr eiwit, 80 gr vet, rest carbs.
Training doe ik 6 daagse PPL.


De kans dat het weer fout gaat is niet meer aanwezig aangezien ik een compleet andere levensstijl heb inmiddels/vrienden etc en er volledig op gefocust ben.
Vandaar ook voornamelijk benieuwd wat een cycle mij bied als wel alles klopt ipv maar wat aankloten.
Sorry maat, maar als je nu een jaar of twee serieus aan het trainen bent en je voeding is op orde dan klopt er iets niet.
Ik ben ondertussen al enkele jaren niet echt meer aan het trainen maar denk dat ik er nu nog beter uit zie dan jou. En ik doe nog feestjes met alles er op en eraan.
No offense maar zelfs als je van 0 begint en dan 2 jaar serieus traint en je voeding is in orde, zou je er nog beter uit moeten zien. Toch voor hetgene wat ik zie op de foto.
 
Ben er mij volledig van bewust dat er in het verleden nogal wat fout gegaan is ja.
Kuur was een jaar of 3 geleden waarna ik een jaar weinig op voeding heb gelet, slecht getraind heb en veel feestjes/gedronken heb.

Ben nu zeker alweer een jaar of 2 serieus aan het trainen en ook de voeding is weer op orde.
IIFYM maar hou alles bij.
Zit op dit moment rond de 2300 cals met 160 gr eiwit, 80 gr vet, rest carbs.
Training doe ik 6 daagse PPL.


De kans dat het weer fout gaat is niet meer aanwezig aangezien ik een compleet andere levensstijl heb inmiddels/vrienden etc en er volledig op gefocust ben.
Vandaar ook voornamelijk benieuwd wat een cycle mij bied als wel alles klopt ipv maar wat aankloten.

15% vet kan prima. = ~130g
3g eiwit per kg vvm = ~240g
Rest carbs
 
Back
Naar boven