Fitness Seller

Bulk kuurtje 800mg tren e, 500mg test c (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
9 sep 2020
Berichten
10
Waardering
6
Lengte
1m86
Massa
104kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Ik volg dit forum al een lange tijd en het leek mij eens interessant om mijn ervaring te delen met een bulkkuurtje.
Ook voor mijzelf vind ik het een toegevoegde waarde om mijn wekelijkse progressie in te kunnen zien hier en vind ik jullie feedback altijd fijn! (En vind iedereen hier het fijn om een kuurlog te lezen en wat voor resultaten uit een bepaalde kuur kunnen worden gehaald).

Als volgt, 800mg tren + 500mg test c per week, voor 10 weken lang, test c trek ik twee weken langer door. Eenmaal eerder tren gebruikt maar dan op 400mg + 250 test. En een test only kuur 500mg.
Ben vanaf Januari off en dit gaat dus mijn derde kuurtje worden.
(Het is test c geworden om test e even niet op voorraad was. Nooit eerder genomen maar verwacht hetzelfde effect als de ethanate ester).
Nakuren heb ik eerlijk gezegd nog nooit gedaan, mijn libido herstelde vrij vlot! Ik heb nu wel een doosje clomid liggen.

Bloedwaardes heb ik altijd laten natrekken. Tijdens tren was mijn LDL vrij hoog en mijn HDL vrij laag, best een forse ratio. Verder was mijn tensie wat hoger dan gebruikelijk maar niks waar ik mij zorgen over moest maken. Ik ben zelf medisch geschoold en weet wat ik kan verwachten en waar ik op moet letten.

Trainingsmethode:
Deze is vrij bijzonder. Ik beslis meestal onderweg naar de sportschool in welke spiergroep ik zin heb en train als ik kan. Laat werk het zeven dagen toe dan ga ik zeven dagen, laat werk het vier dagen toe ga ik er vier.
Ik train voornamelijk op op 70-80% kracht, ivm blessures voorkomen

Stats:
Leeftijd: 25
Lengte: 185cm
Gewicht: 103,5 kg
VP: 12% (body fat caliper)

Voeding:
4600Kcal
Macronutriënten 50/25/25

Op acht september eerste inject gestart, (ik injecteer 5ml in 1 keer in mijn been en die overige 1 ml in mijn andere been, vind 6ml net even iets te veel van het goede. verder geen pijnklachten oid, voor de nieuwsgierige mensen.
Over het injecteren, ik pak altijd mijn bovenbenen met een 06x25mm en wissel dan elke week van been. (snap niet hoe mensen die naald in hun reet kunnen proppen, ik ben er niet lenig genoeg voor).
Verder nooit klachten gehad m.b.t. injectiepijn of irritatie.



Bijwerkingen:
Mentaal heb ik echt nooit last gehad van tren op 400mg, ben van mijzelf erg rustig en beheerst. Niet het alpha mannetje in de sportschool, maar lekker met harde herrie knallen. Ik ben benieuwd wat 800mg gaat doen! er was ik altijd kletsnat in de sportschool maar daarbuiten niet. Tevens ook geen nachtzweten of gekke dromen. Verder ben ik gezegend geen acne te krijgen op die paar verdwaalde pukkeltjes op mijn voorhoofd na. Libido is wat hoger dan normaal, maar niet die wilde tren verhalen dat je de hele dag met een harde pik rondloopt.

Ik ga elke week posten m.b.t. progressie en volgende week komt ook de eerste foto.

Eetse!
 
Laatst bewerkt:
Van 400 naar 800 tren, gedurfd. Maar succes.
 
in, ben wel benieuwd..... op 800 tren mag je wel tering veel gaan eten
 
wat zijn je werksets op bepaalde krachtoefeningen? squat, bench, deadlift en ohp.
Hoeveel nam je kracht op deze sets toe met eerste tren kuur?
veel succes.
 
Ik vind het een nogal hoge dosering voor een derde kuur. Just my 2 cents.
 
Zo hoog zit je niet voor je lengte plus je bent on.

Ik wil redelijk clean eten, zo min mogelijk vetmassa aanzetten en als ik het zo uitreken zit ik met een relatief nette kcal overschot te bunkeren. (Wat trouwens met moeite gaat met die tren, eetlust verdwenen)

Maar zal zeker kijken wat ik kan verhogen!
 
Laatst bewerkt:
59311423-34C5-4544-8910-52E7DEDD0EA8.jpeg

Foto 1: Start kuur
 
Ik begon op test e 250 mg en tren e 600 mg, later verhoogd naar 800 mg en zelfs 2 weken 1000 mg. Maar was echt totaal onnodig achteraf gezien. Zit momenteel op 400 mg en dat is echt zat.

Aah okay, ik ga eens kijken aankomende weken, had zelf al zitten nadenken over 600mg. Dan was dit meteen een mooie frontload. Wil hem dan wel op 600 houden aangezien ik de vorige keer 400tren 250test deed.
 
Was je op 400 mg niet tevreden met het resultaat?

ja lastig te zeggen, kwalitatief veel kg gepakt, had er veel meer uit kunnen halen. Had toen absoluut geen eetlust. Maar ik ben hoger gaan zitten omdat ik nagenoegen geen bijwerkingen ervaar. Een beetje uitproberen en kijken wat fijn werkt!
 
Goed fysiek man! Hoe groot wil je worden, wat voor doel heb je voor ogen?

Dankjewel, ja hoe groot, ik wil 110kg wegen en vanaf daar gaan cutten! Dat lijkt mij een mooi doel.

verder geen ambities voor wedstrijden oid
 
Back
Naar boven