XXL Nutrition

Bulk logje..

Bezoekers in dit topic

phantom1990

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 aug 2006
Berichten
1.616
Waardering
8
Hee dutchbodybuilders,

Ik heb besloten om een log bij te houden. Het lijkt me leuk om mijn progressie bij te houden en dat te delen op dit forum. Ik begon in Februari 2006 met mijn eerste training. Ik heb toen der tijd nooit op de weegschaal gestaan. Me'n eerste meting die ik me kan herinneren is ongeveer 8 maanden geleden, ik woog toen 64kg. Nu zit op een gewicht van 76,3. 2 en halve week was dat nog 78 maar ik ben ziek geweest ( oorontsteking,griep etc.). Nog steeds beetje verkouden maar daar kan ik mee leven. Mijn doel is om in 2008 mee te doen aan het ybf natural.

Tot die tijd zal ik flinke gains moeten maken. Wil ik daar een goed resultaat neer zetten. Ik wil richting de 100kg bulken (mischien niet haalbaar, maar ik stel hoge doelen).

Ik train vrijwel altijd via een split schema omdat ik daar de beste resultaten mee behaal. Alleen het schema waar ik nu volgens train is een prut schema. Ik ga denk ik deze week beginnen met 3XL's indeling, en dan invullen met mijn eigen oefeningen.

Stats:
16 jaar
1.81m
76,3kg
Bf 15,3% (met zo'n flut ding, klopt niet echt dus)

Foto's (van begin maart):
ImageShack - Hosting :: smallfrontlz2.jpg
ImageShack - Hosting :: 11maart07yj7.jpg
ImageShack - Hosting :: sidechestsmallox3.jpg

Supplementen:
- Revenge V3
- Whey

Ik eet nu (tijdelijk) zonder voedingsschemaivm examenvoorbereiding, werkt etc. Als mijn examen achter de rug is ga ik weer een voedingsschema volgen. Tot die tijd zorg ik dat wel genoeg eiwitten,koolhydraten en vetten binnen krijg.

Gr :D
 
Laatst bewerkt:
Ook maar mijn training van vandaag posten :D Ik voelde me sloom en slap toen ik naar de sportschool reed. Maar desondanks toch een paar pr's gezet :eek:

Borst:
Bench press:
12x 55
10x 65
8x 70
6x 80 (Had het gevoel dat ik meer kon, dus volgende week pr proberen te zetten)

Incline dumbbell press:
12x 20
10x 22
8x 24
6x 26 (pr en had het gevoel dat ik nog meer kon :D)

Incline flye:
12x 14
10x 16
8x 18
6x 20

Biceps:
Dumbbell curl (standed):
12x 14
10x 16
8x 18
6x 20

Hammer curl (seated):
12x 14
10x 16
8x 18
4x 20 (ik kon niet meer, denk dat ik te weinig rust gepakt had tussen de sets door)

Cable curl:
12x 25
10x 30
8x 35
6x 42,5 (pr, stond voorheen op 37,5)

Dat was mijn training voor today :D toen ik eenmaal aan het trainen was voelde ik me enorm sterk. Ik gebruik btw op dit moment geen sups. Maar deze week worden de sups die ik eerder genoemd aangeschaft.

Gr, en tot de volgende keer :thumbs:
 
succes, goeie bench.
 
Thnx :thumbs: K ga volgende week 6x 85 proberen moet wel lukken eigenlijk.
 
Zeer nette training voor iemand van 16, petje af jongen!

Succes ermee he..
 
Thnx robert!

Ik ga vandaag een proefles volgen bij randy (eu bb kampioen geweest). Het is een sportschool die echt gericht is op bodybuilding en alles is lekker hardcore daar. Nu train ik in een sportschool die meer gericht is op health en fitness. Randy gaat mij dan ook begeleiden in voeding en trainen, en natuurlijk het behalen van mijn doelstelling.

Gr.
 
Net terug van training. Alles ziet er goed uit. Maar ik moet heel erg wennen aan alle dumbbells en bankjes wat opzich best wel k*t is..
 
veel succes :)
 
je bent al goed op weg jonge(man) gast...........:D
 
Wat zijn je verdere stats qua squat, deadlift, oh press, ...?

Inderdaad een sterke bench, succes met bulken en trainen. :thumbup:
 
Thnx mannen! Squat:1x 140 Bench: 1x 95 En deadlift: 80kg. Overhead press (military press) 6x 60

Ik weet dat me deadlift beroerd is. Ik doe hem pas sinds 2 maanden. En het is jammer genoeg niet 1 van mijn favo oefeningen.
 
Vandaag weer proefles gehad. Het bevalt me steeds beter daar. En die mensen die daar rondlopen is echt niet normaal. Iedereen is gewoon een buffel :P. Na de proefles was ik doorgereden naar beverwijk. En had ik revenge V3 en syntha-6 gekocht. Ik ga eerst zorgen voor een fatsoenlijk voedings,-en training schema. En dan ga ik beginnen aan me sups..

Gr.
 
sucses met je logje jongeman, sterk bezig, keep it up! :thumbs:
 
Thnx man :D. Weet iemand trouwens met hoeveel ml water ik syntha 6 moet innemen? en er staat dat je 3 shakes per dag moet nemen.. is dat niet wat overdreven? En met revenge V3 staat er dat je 2 keer meot gebruiken op een dag.. is dat niet verkoperspraat?

Alvast bedankt jongens :thumbs:
 
Je moet geen syntha 6 ed onzin nemen maar gewoon eten.
 
Ik heb het al gekocht. Dus ga ik het gebruiken ook. Het zijn gewoon eiwitten dus niks bijzonders.. Ik eet genoeg. Alleen eet ik nu tijdelijk zonder voedingsschema. Maar daar ben ik mee bezig.
 
Voedingsschema hoef je ook niet per se te hebben, als je maar veel eet, ff een citaat uit dinosaur strength:

Ten things that work much better then any food supplement under the sun...

1. Squats
2. Heavy compounds
3. Heavy odd object lifts
4. Dropping the heaviest db on the head of any self proclaimed weight train authority who tells you that "genetics are everything".
5. Ditto to anyone who advocates slow motion training. Twice
6. Heavy olympic pulls (cleans ed).
7. Heavy odd db lifts (db swings ed)
8. A no nonesence never give up attitude
9. Plenty of good nutritious food
10. Heavy partials
 
Ik geloof ook niet in al die onzin sups. Beetje whey en een energie booster mss.

Gewoon veel eten en zwaar trainen dan groei je vanzelf.
 
wat is dinosaur strength? Even voor de duidelijkheid ik wil in 2008 aan het ybf mee doen. En ken jij iemand die daar op het podium staat die geen sups gebruikt? Ik zal mijn resultaten hier ook posten na het gebruik van syntha 6 en revenge v3. Mischien dat jullie gelijk hebben maar ik hoop het niet :D
 
je hebt echt geen sups nodig om op het podium te gaan hoor vriend..
 
Back
Naar boven