Fitness Seller

BULK OF CUT? 17 jaar

Bezoekers in dit topic

ik dacht het ook in mijn eerdere reactie, we hebben het al zo vaak gelezen en in de praktijk gezien dat je hier dwars doorheen prikt.
de basis van een goed fysiek, ongeacht wat je doel ook is, zijn je poten, ze zijn bij ieder door jezelf gekozen fysiek nooit te groot, en ze zullen altijd aan de basis staan van je progressie.
Het was verder niet lullig bedoeld maar aan de hand van zijn leeftijd, fysiek foto's verwacht ik niet opeens grote benen.

Het was verder niet lullig bedoeld maar aan de hand van zijn leeftijd, fysiek foto's verwacht ik niet opeens grote benen.
van mij ook niet lullig bedoeld, en ik denk dat ook niemand verwacht dat jij lullig gaat doen in een topic als deze, maar we kunnen/mogen wel gewoon eerlijk zijn en zeggen wat we denken.
ik zie hele zinvolle reacties staan hier dus hoop dat hij er wat mee kan.

• Like
Waarderingen: vntl
bedankt voor alle reacties, ik heb wel 2 jaar lang consistent benen getraind en ben pas sinds 2 weken aan het hardlopen, dus het is niet dat ik ''sateprikkers'' heb.
ik heb op squat een pr van 2x100, op rdl 8x100 en leg extensions machine heb ik uitgespeeld
ook een foto van mijn benen zonder goede pose.
Maar ik kan zeker er wel weer over na gaan denken om toch weer een leg day eraan toe te voegen, alleen vind ik het hardlopen heerlijk dus dan moet dat op een andere dag..

Bijlagen

• IMG_2577.jpeg
    IMG_2577.jpeg
    75,1 KB · Weergaven: 45
bedankt voor alle reacties, ik heb wel 2 jaar lang consistent benen getraind en ben pas sinds 2 weken aan het hardlopen, dus het is niet dat ik ''sateprikkers'' heb.
ik heb op squat een pr van 2x100, op rdl 8x100 en leg extensions machine heb ik uitgespeeld
ook een foto van mijn benen zonder goede pose.
Maar ik kan zeker er wel weer over na gaan denken om toch weer een leg day eraan toe te voegen, alleen vind ik het hardlopen heerlijk dus dan moet dat op een andere dag..
en hoe is de uitvoering op de leg extension als je deze al hebt uitgespeeld? zelfs ik heb nog geen leg extension in mijn leven uitgespeelt en train al bijna net zo lang als dat jij oud bent :P

Het gaat niet om hoeveel gewicht je kan verplaatsen maar hoe je dit verplaatst ;)

Verder weet ik uit eigen ervaring als je veel gaat hardlopen en geen benen meer gaat trainen. de massa die je nu hebt langzaamaan gaat zien verdwijnen als sneeuw door de zon.

Laatst bewerkt:
en hoe is de uitvoering op de lex extension als je deze al hebt uitgespeeld? zelfs ik heb nog geen leg extension in mijn leven uitgespeelt en train al bijna net zo lang als dat jij oud bent :P

Het gaat niet om hoeveel gewicht je kan verplaatsen maar hoe je dit verplaatst ;)

Verder weet ik uit eigen ervaring als je veel gaat hardlopen en geen benen meer gaat trainen. de massa die je nu hebt langzaam aan gaat zien verdwijnen als sneeuw door de zon.
ik heb de matrix leg extension 3x12 113 kilo met goede vorm kunnen doen. ''uitspelen'' is misschien een verkeerd woord, maar ik bedoel hier ook meer mee te zeggen dat ik niet 2 jaar mijn benen niet heb gebruikt in de sportschool ;). dat idee wek ik namelijk wel heb ik het idee.

ik heb de matrix leg extension 3x12 113 kilo met goede vorm kunnen doen. ''uitspelen'' is misschien een verkeerd woord, maar ik bedoel hier ook meer mee te zeggen dat ik niet 2 jaar mijn benen niet heb gebruikt in de sportschool ;). dat idee wek ik namelijk wel heb ik het idee.
3x12 :)

Waarom stop je dan bij 12 reps als je hem hebt uitgespeeld? Andere optie is ook om hem vanaf nu single leg te pakken ;)

Maar ik zal lekker je benen net zo frequent blijven trainen als de rest van de spiergroepen.

Als je in de knoei komt met hardlopen eventueel 3pw fullbody schema hanteren? en dan 2 dagen hardlopen en dan 1 volledige rustdag nemen

• Like
Waarderingen: Mentat
Gewicht zegt niks .. ik squat 210 en heb chopsticks. Leg extension pak ik lang geen full stack dus dan doe je toch iets verkeerd. Gewoon benen loeihard blijven trainen en dan ga je iedereen die dat hier zegt heel dankbaar zijn

Zou een 3x pw UB/LB + 1 tot 2x hardlopen ook kunnen werken?

Het idee zou zijn dat de benen iets meer dagen rust krijgen.
als het doorlopend is wel

1e week UB/LB/UB
2e week LB/UB/LB

Probleem dan is dat je meer volume op die dagen pakt ipv verspreid. dus opzich zal het niet heel veel uitmaken want meer volume=meer fatique=meer herstel

• Like
Waarderingen: Mentat
Ik train 2x pw weken + 2x hardlopen dus is wel een weg in te vinden 🙂

Terug
Naar boven