MuscleMeat

Bulk of cut?

Bezoekers in dit topic

ultraarjen

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 aug 2010
Berichten
88
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Hoi, ik train nu ongeveer 5 maanden en dit is het resultaat.
Raden jullie mij aan om door te gaan met (clean)bulken of cutten?
En wat is jullie schatting qua vet%?
Lengte: 1,78m
Gewicht: 79kg
Leeftijd: 22 jaar
20180702_171950.jpg
 
Ik zou rustig doorbulken, 300 - 500 kcal boven onderhoud en wat extra massa winnen.
Basis is best prima, maar als je gaat cutten blijft er weinig over. Zou je nu op een procentje of 15 schatten, maar wat boeit dat.
 
Vetpercentage? ik weet het niet, maar je kunt rustig over het strand heen lopen.
Ik zou een hele cleane bulk gaan doen, een lean bulk..bestaat dat?... heel licht op +150 gaan zitten , kun je beetje strak blijven in de zomer, vinden de meeste vrouwtjes wel mooi! (en als je van de "andere" liefde bent, die mannetjes vinden het ook vast wel mooi :rolleyes: :penis: ) Vanaf begin september zou ik dan ff doorbulken op de 300-500+ tot waar je je prettig bij voelt. Bulk niet te hoog het vet in, het moet er ook weer vanaf!
En aan het eind van de dag moet je altijd doen waar je zelf zin in hebt....... :D
 
Heel zachtjes bulken kan je prima hebben
 
Dankje voor jullie advies.
Lopen er naar jullie mening nog bepaalde spiergroepen achter?
 
Ja, alles loopt achter :D:D:D ga trainen man!
Grapje. Maar dat kan ik zo niet zien aan de foto... als je gewoon alle spiergroepen traint (ja, benen ook niet vergeten) dan zou ik me daar na 5 maanden nog niet zoveel zorgen om maken.
 
Je fap arm loopt voor op de ander...
 
Zou persoonlijk op dit moment een kleine cut inplannen om daarna verder te bulken. VP is absoluut niet te hoog, maar je hebt nu wel erg weinig ruimte.
 
Back
Naar boven