XXL Nutrition

BULK of CUT

Bezoekers in dit topic

eerlijkheid94

Novice
Lid geworden
28 jun 2021
Berichten
21
Waardering
1
Lengte
1m68
Massa
70kg
Vetpercentage
18%
hallo
Mijn vraag is dus is het beter voor mij om te bulken of te cutten.
27 jaar
70 kg
168cm
ik train al sinds mijn 16e helaas nooit serieus genomen tot het laatste jaar echt er voor gegaan

Snapchat-1512281086.jpg
Screenshot_20211223_134433_com.snapchat.android_edit_107376461002364.jpg
Screenshot_20211224_154724.jpg
Screenshot_20211224_154715.jpg
 
Laatst bewerkt:
Raar fysiek heb je.

Ik zou gewoon ff een goede basis leggen om op te bulken, dus cutten.
 
Maingainen.
 
vind je mij niet te vettig om te maingainen

ja beste man dat begrijp ik maar geef eens wat kritiek waar ik wat aan heb
zoals je moet dit dit en dit aanpakken
Nee, persoonlijk zou ik maingainen en dan pas na de winter cutten. Zoveel moet er niet af denk ik.
 
vind je mij niet te vettig om te maingainen

ja beste man dat begrijp ik maar geef eens wat kritiek waar ik wat aan heb
zoals je moet dit dit en dit aanpakken

Armen en schouders zijn niet in verhouding met je borst, je triceps niet in verhouding met je biceps, je ene borst is groter dan de ander, je onderarmen lijken kwa lengte ook niet in verhouding met je bovenarmen, je hebt een vreemde zandloper midsectie, je midsectie is ook lang wat zorgt voor een vreemde verhouding tussen je borst en buik. En die korte bicepaanhechtingen zijn ook kut.
 
Armen en schouders zijn niet in verhouding met je borst, je triceps niet in verhouding met je biceps, je ene borst is groter dan de ander, je onderarmen lijken kwa lengte ook niet in verhouding met je bovenarmen, je hebt een vreemde zandloper midsectie, je midsectie is ook lang wat zorgt voor een vreemde verhouding tussen je borst en buik. En die korte bicepaanhechting zijn ook kut.
top dankjewel dat borst verschil ligt in een scapula dyskenesie zenuw beknelling
ja mn bicep aanhechtingen zijn zwaar kut.en kheb geen triceps at all
slechte genen?
 
top dankjewel dat borst verschil ligt in een scapula dyskenesie zenuw beknelling
ja mn bicep aanhechtingen zijn zwaar kut.en kheb geen triceps at all

Aan sommige dingen kan je ook niets
doen, genetics kan je niet trainen. Wellicht dat je borst op een lager pitje kunt zetten en meer focus kunt leggen op armen en schouders. Midsectie fix je wel zodra je in vet gaat droppen.
 
Aan sommige dingen kan je ook niets
doen, genetics kan je niet trainen. Wellicht dat je borst op een lager pitje kunt zetten en meer focus kunt leggen op armen en schouders. Midsectie fix je wel zodra je in vet gaat droppen.
natuurlijk ook prachtig dat we in de lockdown zitten 🎉lkkr binnen rotten

hoeveel % lijk ik 20?
 
natuurlijk ook prachtig dat we in de lockdown zitten 🎉lkkr binnen rotten

hoeveel % lijk ik 20?
Niet de gym de schuld geven. In juni dit jaar kreeg je ook al het advies om te cutten toen de gyms nog open waren en je bent precies in 6 maanden tijd 1kg verloren.
 
Niet de gym de schuld geven. In juni dit jaar kreeg je ook al het advies om te cutten toen de gyms nog open waren en je bent precies in 6 maanden tijd 1kg verloren.
je hebt 100% gelijk
 
Met stil staan? Onderhoud is nutteloos voor iemand die vooruit wilt.
ik denk dat jij verstand van zaken hebt. ik heb een pull up bar dip bar 2x7kg 2x10 kg voldoende resistanse bands en een ab wheel is het verstandig om morgen gelijk te beginnen met een lichte 200 calorie reduction ?
 
Betere foto's plaatsen incl rug en benen, hier valt niet veel over te zeggen
 
Betere foto's plaatsen incl rug en benen, hier valt niet veel over te zeggen
ik heb zojuist een rug foto geplaatst benen is erg standaard ongetrainde benen niet gespierd en niet dun. de rest is ook niet gespierd dus past er wel bij :P

Ben ik nog ver van mijn natuurlijke limiet ?
 
hallo
Mijn vraag is dus is het beter voor mij om te bulken of te cutten.
27 jaar
70 kg
168cm
ik train al sinds mijn 16e helaas nooit serieus genomen tot het laatste jaar echt er voor gegaan

ik heb zojuist een rug foto geplaatst benen is erg standaard ongetrainde benen niet gespierd en niet dun. de rest is ook niet gespierd dus past er wel bij :P

Ben ik nog ver van mijn natuurlijke limiet ?
Wat denk je zelf oprecht?
 
Back
Naar boven