XXL Nutrition

bulk schema oke ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

demper

Novice
Lid geworden
13 okt 2022
Berichten
14
Waardering
2
Lengte
1m58
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
hey allemaal

wat vinden jullie van dit voedings schema ?
mijn dagelijkse Kcal die ik nodig heb is 2600Kcal.
zou rond de 3000Kcal minimum gaan zitten.
valt het schema dat ik gemaakt heb voor te bulken een beetje mee ?
tips of aanpassingen altijd welkom :)

bedankt =D
 

Bijlagen

  • voedings schema.xlsx
    432,4 KB · Weergaven: 118
Het schema wil niet echt openen op mijn foon. Maar lijkt op ei met brood, daarna brood met pindakaas oid, avondeten met vlees/kip en wat tussendoor.
Je bent 64 kg bij 1,58. Wat is de reden voor je bulk?
Zijn je behoefte en bulk kcal berekend? Of heb je je onderhoud bepaald met formules?

Kijk ook een hoeveel kcal je nu eet. Kom je daarbij aan?
 
Het schema wil niet echt openen op mijn foon. Maar lijkt op ei met brood, daarna brood met pindakaas oid, avondeten met vlees/kip en wat tussendoor.
Je bent 64 kg bij 1,58. Wat is de reden voor je bulk?
Zijn je behoefte en bulk kcal berekend? Of heb je je onderhoud bepaald met formules?

Kijk ook een hoeveel kcal je nu eet. Kom je daarbij aan?

Hey marina 👋🏻
Mijn doel is richting de 70 kilo te gaan zonder al te veel vet% bij te komen.
Mijn behoefte is 2600kcal , met het schema zou ik net over de 3000kcal komen te staan.
 
Dus op 2600 kcal blijft je gewicht stabiel?
Ik zou eerst even op 2800 gaan zitten.
Je wil rustig aankomen en niet teveel vet.
 
Dus op 2600 kcal blijft je gewicht stabiel?
Ik zou eerst even op 2800 gaan zitten.
Je wil rustig aankomen en niet teveel vet.
Oke ga ik proberen , 2 weken ofzo ?
En daarna naar de 3000Kcal gaan ? :)
 
schema foto.PNG
foto voeding.PNG
 
Ik zou de whey meteen in de ochtend nemen, meer als pre-ontbijt (snelle eiwitten). De kwark is voor voor het slapen (trage eiwitten oftewel casseïne). De muesli en banaan zou ik overdag ergens ertussen proppen, iig niet net voor het slapen. Noten en honing zijn dan betere opties voor in de kwark.
Verder geen slecht schema, zou wel voor wat afwisseling/variatie zorgen.
 
Ik zou de whey meteen in de ochtend nemen, meer als pre-ontbijt (snelle eiwitten). De kwark is voor voor het slapen (trage eiwitten oftewel casseïne). De muesli en banaan zou ik overdag ergens ertussen proppen, iig niet net voor het slapen. Noten en honing zijn dan betere opties voor in de kwark.
Verder geen slecht schema, zou wel voor wat afwisseling/variatie zorgen.
Klopt daar zat ik ook tussen te twijfelen idd om de shake gewoon bij het opstaan te drinken , dan kan ik wel de banaan en musley na de training eten ipv. Een shake :)
 
Klopt daar zat ik ook tussen te twijfelen idd om de shake gewoon bij het opstaan te drinken , dan kan ik wel de banaan en musley na de training eten ipv. Een shake :)
Eet die banaan dan liever voor het trainen (toch weer wat te zeiken :p ). Als je goed eet voor het trainen hoef je niet direct na het trainen te eten, anders zou nog een shake na het trainen een goede optie zijn (plus eventueel wat carbs). Dan een uurtje later een goede maaltijd.
Maar....uiteindelijk gaat het puur om kcal in/uit en macro's. Hoe je dat verdeelt over de dag is persoonlijk, een leerproces wat het beste voor jou werkt.
 
Back
Naar boven