AndroidHealthClinic

Bulk schema, te veel eiwitten/hoeveel koolhydraten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

david0229

Cool Novice
Lid geworden
25 sep 2013
Berichten
34
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
77kg
Hallo,

Ik ben nu ongeveer een maand of 2 bezig met bulken, het gaat voor mn gevoel wel redelijk, ik ben van 69kg naar 75kg gegaan. Nu heb ik gelezen dat je 2g eiwit per kg lichaamsgewicht moet eten. wat gebeurt er als te veel eiwtten eet? Want ik eet 246g eiwitten op een dag.
Is de 6kg die ik aangekomen ben goede progressie of hoor je meer aan te komen in deze tijd.
Hier is mijn voeidingsschema: http://www.myfitnesspal.com/food/diary/papermain
Ook vraag ik mij af hoeveel koolhydraten ik eigenlijk op een dag moet eten tijdens de bulk.

Alvast bedankt
 
Wat zijn die extra toegevoegd 400kcal in je schema? Ik zou je eiwitten iets lager doen inderdaad voor een bulk helemaal.
 
Wat zijn die extra toegevoegd 400kcal in je schema? Ik zou je eiwitten iets lager doen inderdaad voor een bulk helemaal.

Dat is het avondeten, woon nog thuis dus ik eet wat de pot schaft. Enig idee welke maaltijd(en) ik zou kunnen schrappen/vervangen en wat zal er voor in de plaats kunnen? De whey perfection neem ik alleen 2x28g op trainingsdagen, dus 4 keer in de week.
 
Vind 400kcal voor avondeten nog wel redelijk laag eigenlijk, zeker in de bulk. Ik zou die hele bak kwark halveren bijvoorbeeld en je eiwitten gewoon 1 scoop.
 
Back
Naar boven