XXL Nutrition

Bulk schema!

Bezoekers in dit topic

bas1987

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 apr 2008
Berichten
45
Waardering
1
Lengte
1m99
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Beste BB'ers,

Na een lange tijd onder mijn 'behoefte' te hebben getraint heb ik nu besloten te gaan bulken.

Ik zat, volgens Kath McArdle, 600kcals onder mijn behoefte.
Ik ben in vet% gedaald en ben gedefineerder geworden, ik zit nu volgens de huidplooimeting op 9% vetpercentage.

Nu ga ik bulken maar ik begin eerst volgens toegevoegd schema, ik ben erg benieuwd hoe mijn lichaam hierop reageerd.

Ik ga mijn gewicht en vet% in de gaten houden en ga de kcals eventueel later nog verhogen, ik ben eerst benieuwd of ik dit uberhaupt naar binnen kan stampen, lichaamelijk heb ik ook geen zwaar werk.

Graag jullie commentaar en eventueel verbeteringen, alle tips zijn meegenomen, de reden waarom ik zo weinig posts heb is omdat ik er meestal via de stickies en search wel uitkom.

Ik train 4x per week met afsluitend een cardiosessie van 30 minuten op vetverbranding.
 

Bijlagen

  • Bulk vb.xls
    438 KB · Weergaven: 68
Laatst bewerkt:
ziet er vrij goed uit, persoonlijk zou ik dingen zoals boter en beschuit niet nemen maarja in de bulk maakt dat niet erg veel uit, kzou trouwens je cardiosessies schrappen dan nu aangezien je anders te laag in kcal gaat zitten.
 
Schema ziet er mooi uit hoor, netjes! Cruesli bevat alleen veel suiker, in plaats daarvan zou ik muesli pakken. En omdat je nog 4x per week cardio doet kun je de calorieen misschien nog wel wat opvoeren.
 
Ja me kcals wil ik eigelijk wel opvoeren maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe, ik zit al aan me vetbehoefte dus moet alleen omhoog in KH en eiwitten..

Toch is hij zo al redelijk uitgebreid lijkt me, hoe ik die zooi allemaal mee naar me werk ga nemen en consumeren moet ik nog uitzoeken:s misschien kan ik beter een koelbox meenemen ipv me tas:p
Ik wordt trouwens helemaal gek van al die boterhammenzakjes en rotzooi die ik mee moet nemen, hoe doen jullie dit???
Gewoon pakken brinta en havermout mee naar werk zeker?;)

Ik ga de cruesli voor muesli vervangen!
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe schema geupload, hoor graag reacties!

Vraagje;
Wat doe ik met de pre en post workout shake op niet-trainingsdagen?
Misschien de post-shake weglaten en alleen de pre nemen?
 
Nieuwe schema geupload, hoor graag reacties!

Vraagje;
Wat doe ik met de pre en post workout shake op niet-trainingsdagen?
Misschien de post-shake weglaten en alleen de pre nemen?


als je niet trained hoef je ze ook niet te nemen..

wel net schema, en die boter is prima bulk of niet maakt heus niet veel uit.
 
Oke thanks! ik zat op het antwoord te wachten, ik heb het beschuit/boter/kaas eruit gehaald en geruild voor een eetlepel olijfolie.
Ik ga volgende week beginnen, ben benieuwd! ook zeker in combinatie met de creatine, in de 5 jaar dat ik train heb ik het nog nooit geprobeerd dus ik zal wel een lekkere boost krijgen denk ik;)

Thnx voor de tips, toch vind ik het wel belangrijk om te blijven cardio'en, zeker voor conditie en vetverbranding, ook al lever ik er een stukje kracht voor in denk ik dat het meer positieve dan negatieve effecten heeft, zoals meer uithoudingsvermogen tijdens het krachttraining, ik probeer ook altijd max een minuut rust te houden.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven