Fitness Seller

Bulk Schema

Bezoekers in dit topic

Chromath

Cool Novice
Lid geworden
6 mei 2011
Berichten
157
Waardering
0
Lengte
1m76
Vetpercentage
> 50%
Beste DBB-ers,

Zouden jullie mijn nieuwe bulk schema van commentaar kunnen voorzien?

Heb al enkele weken niet meer getraind, enkel hardgelopen paar keer per week. Daardoor ook afgevallen van 71 kilo naar 68 - 69 kilo.
Gisteren terug gekomen van twee weken vakantie en daar vrijwel twee weken lang hetzelfde gegeten: patat, veel kip, vlees en hoop groente. Daardoor ook weer afgevallen, dus weeg nu zo'n 66 - 67 kilo. Fantastisch dus! :o
Kleine beetje spieren wat ik sinds begin dit jaar heb gewonnen, is dus ook wel weg.

Anyway, ga er nu weer goed tegenaan. School begint binnenkort weer, zit ik tenminste in m'n ritme. Heb dus een bulkschema gemaakt, maar twijfel er nog flink over en hoop dus dat jullie me kunnen helpen.

Stats:
Leeftijd: 19 jaar
Lengte: 176 cm
Gewicht: 66-67 kilo
Trainingsdagen: Ma-Wo-Vrij (+Zaterdag hardlopen)
Harris-Benedict geeft aan dat mijn BMR 1721 en mijn onderhoud 2668.

Ga dit schema uiteraard niet direct volgen, zal er "naartoe" gaan eten.
 

Bijlagen

  • BULK Schema Excel.xls
    13,5 KB · Weergaven: 61
Je maaltijd om 9uur en half 10 kan je gerust bij elkaar gooien in een shake beker.
Het zou beter zijn als je meer groente zou eten, kan bij je maaltijd om 12uur en half 4.
Al eens magere kwark geprobeert voor het slapen?
(ja ik heb gezien dat je een night shake neemt)


Ik vind het verder netjes uit zien om mee te beginnen.
Gewoon elke keer iets meer proberen te eten, dan kom je wel aan je schema.

btw hoe ga je die rijst eten als je weer op school zit?
 
Laatst bewerkt:
Zal nog wat groente erbij gooien om 12 uur en 15:30, maakt 't ook weer wat lekkerder. Magere kwark heb ik een tijdje gegeten, maar daar had ik al snel genoeg van, dus vervangen door Night Protein.
Die rijst, tja. Ga ik waarschijnlijk gewoon vervangen voor volkoren boterhammen.

Bedankt voor je hulp iig
 
Back
Naar boven