XXL Nutrition

Bulk tren of deca? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

riinaa

Novice
Lid geworden
9 nov 2021
Berichten
18
Waardering
8
Lengte
1m73
Massa
80kg
Vetpercentage
8%
Hey ben nieuw hier,
Heb nu afgelopen jaar 2 cycles gedaan
- 500mg test c met 150mg parabolan (10 weken) /tijdens lockdown dus niet al te veel progressie maar zeker progressie, leaner geworden en op gewicht gebleven
- 500mg test e met 200mg tren (10 weken)/ goed op gegaan ook qua kracht en zo een 5 kilo zwaarder geworden in de kuur

Heb toen meer op maintenance getraind dus voor mijn geval rond de 3200-3500 kcal. Sinds mijn laatste kuur (test en tren) ongeveer 2 maanden geleden ben ik op trt gegaan (125mg/pw). Ben toen ook in een lichte cut gegaan waarbij ik van 92kg naar nu 87kg ben gegaan omdat ik van plan ben de volgende cycle te bulken. Ik zit nu elke dag op zo een 2800kcal met 5x per week 20min cardio.

Nu is mijn vraag kan ik best bulken op tren of op deca? Ik wil sowieso 500 test e behouden maar weet niet als ik dan moet gaan voor 400 deca of 400 test, wil best lean blijven daarom heb ik wat bang voor deca als ik er zo over lees. Wil massa en kracht bijkomen die ook goed kan behouden als ik terug op trt ga. Kcal wil ik al opbouwen voor de cycle zodat ik ik de cycle rond de 3500-4000kcal kom.

Stats nu: 240kg deadlift, 145kg bench, 220kg squat
Lengte 1m73, gewicht 87kg
 
Laatst bewerkt:
Deca is imo de betere optie om te bulken.
Heb je nooit eerder deca gedaan?

Als je wat leaner wil blijven kan je altijd mast e of primo toevoegen. Heerlijke combinatie test deca primo. Als je teminste aan legit primo kan komen dan.

Als je dan toch liever tren of para wil nemen in de bulk dan High test, para met high bold😬
 
Neen nooit deca gebruikt, en welke dosis denk je dan met test deca primo? Want mijn wete is primo best duur product als je dat hoog doseert. Probeer namelijk voorlopig toch bij elke cycle onder de 1000mg wekelijks te blijven. En ben wel gyno gevoelig weet niet als het van belang is.
 
Deca is wel 1 van de ergste qua aromatase dus dat is in dat opzicht dan wel af te raden. Ik zou normaal zeggen 500 mg test, 400 mg deca met 300-400 mg primo of mast e.

Hoe heb je gyno onder controle gehouden bij je vorige 2 kuren dit jaar?
 
Ik nam standaard 25mg proviron, en als mijn tepels gevoelig werden 20mg nolvadex erbij. Meestal na de 3-4de week begon ik het te voelen. 1 kant is wel al verdwenen door die nolvadex vermoed ik het schijfje is echt minimaal ik denk zelfs bijna helemaal verdwenen maar dat was ook de kant die ik al had van mijn 19de (naturel) vermoedelijk slecht eetgedrag. De andere kant is bij de laatste kuur gekomen en is nu enkel nog een klein knobeltje aanwezig.
 
Deca is wel 1 van de ergste qua aromatase dus dat is in dat opzicht dan wel af te raden. Ik zou normaal zeggen 500 mg test, 400 mg deca met 300-400 mg primo of mast e.

Hoe heb je gyno onder controle gehouden bij je vorige 2 kuren dit jaar?
In principe aromatiseert nandrolone volgens mij maar 20% van de hoeveelheid die testosteron dat doet (bron: anabolics van william llewelyn). Maarja als je er 500 test naast zet dan is er natuurlijk genoeg testosteron die daar bovenop gewoon kan aromatiseren.

Bij gevoeligheid voor gyno zou ik dan eerder kiezen voor: test 250, nandrolone 300-400 en mast/primo 200.

Nandrolone kan eventueel ook phenylpropionaat ester ipv decanoaat zijn zodat je het bij vervelende bijwerkingen kan droppen en het sneller uit je systeem is.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zelf nog wel eens de stack test-npp-bold willen uitproberen. Naar mijn ervaring is deca in elk geval een goede massabouwer maar ik had wel gewoon standaard aromasin erbij 12,5 mg eod. Of je lean blijft ligt aan je voeding, niet aan de gear.

Hoe was je oestrogeen op zo een dosis AI? Of heb je dat niet gemeten? Was wel interessant geweest
 
Ik zou 500 test 400 deca ofzo doen. Kan weinig fout gaan.
 
Heb bij mijn vorige cycle bloed laten trekken bij de huisarts, heb uitgelegd wat ik dan had gedaan maar hij had niet goed begrepen welke waarden ik nodig had 😕. Deze keer ga ik specifieker moeten zijn. Toen ben ik ook gewoon gestopt met alle gear dus geen trt dosis enkel nakuur met nolvadex gedaan. Nu in december ga ik opnieuw bloed laten trekken zodat ik kan zien hoe het gaat met trt.. Indien alles in orde is kan ik de bulk stack beginnen. Hieronder zal ik een foto plaatsen van mijn vorige bloedwaarden
 

Bijlagen

  • BF3B22AD-373B-4534-8FB5-67890F2623AE.jpeg
    BF3B22AD-373B-4534-8FB5-67890F2623AE.jpeg
    75,5 KB · Weergaven: 208
  • C856EECC-BE7E-49E0-8EDC-C1B47471DB3E.jpeg
    C856EECC-BE7E-49E0-8EDC-C1B47471DB3E.jpeg
    79,5 KB · Weergaven: 198
Heb bij mijn vorige cycle bloed laten trekken bij de huisarts, heb uitgelegd wat ik dan had gedaan maar hij had niet goed begrepen welke waarden ik nodig had 😕. Deze keer ga ik specifieker moeten zijn. Toen ben ik ook gewoon gestopt met alle gear dus geen trt dosis enkel nakuur met nolvadex gedaan. Nu in december ga ik opnieuw bloed laten trekken zodat ik kan zien hoe het gaat met trt.. Indien alles in orde is kan ik de bulk stack beginnen. Hieronder zal ik een foto plaatsen van mijn vorige bloedwaarden
Bro in die eerste foto staan gewoon je persoonsgegevens nog
 
Waarom geen ment (trestolone)voor bulken? Doe gewoon 10mg perdag en ga om de week omhoog als je geen last van de methylestradiol hebt. Meschien wat boldenone erbij moet even goed zijn
 
Waarom geen ment (trestolone)voor bulken? Doe gewoon 10mg perdag en ga om de week omhoog als je geen last van de methylestradiol hebt. Meschien wat boldenone erbij moet even goed zijn
Er zijn genoeg minder exotische compounds die hun werking al bewezen hebben
 
Hoe zit het met kracht op deca? Want op 200 tren ben ik wel goed sterk geworden weet niet als dit ook zo is met deca.
 
Hoe zit het met kracht op deca? Want op 200 tren ben ik wel goed sterk geworden weet niet als dit ook zo is met deca.
Hoe weet je dat het de tren is? Je zette er ook telkens 500 test naast
 
Hoe weet je dat het de tren is? Je zette er ook telkens 500 test naast
Ja dat klopt wel, maar ging er vanuit omdat ik bij de cycle ervoor test c had gezet zelfde dosis samen met parabolan 150mg. Daar kreeg ik dat gevoel niet echt. Tenzij test c en test e zoveel van elkaar verschillen.
 
Parabolan is ook gewoon trenbolone. Lijkt me sterk dat die 50mg extra zoveel scheelt
 
Dan zal het wel zijn door de omstandigheden. Toen was het "home gym" en nu kon ik weer naar de echte gym. Maar mijn vraag was eigenlijk gewoon is deca ook toepasselijk voor kracht gains?
 
Dan zal het wel zijn door de omstandigheden. Toen was het "home gym" en nu kon ik weer naar de echte gym. Maar mijn vraag was eigenlijk gewoon is deca ook toepasselijk voor kracht gains?
Jazeker
 
Dan ga ik voor de combo test deca gaan, is ook eens iets nieuw. Enkel weer die nolvadex bij de hand houden. En omdat ik in een bulk ga wil ik eigenlijk eens anadrol uitproberen 1 tab voor training, is dit nog te doen of raden jullie dit af? Is blijkbaar een sterke compound voor kracht daarvoor maakt het mij zo aantrekkelijk in de bulk. Weet alleen niet als het zo slim is qua gyno deze 3 middelen samen.
 
Back
Naar boven