AndroidHealthClinic

Bulk tren of deca? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Lekker op test deca houden. Is een stuk gezonder zonder oral. Kan altijd nog eens in een latere cycle
 
Lekker op test deca houden. Is een stuk gezonder zonder oral. Kan altijd nog eens in een latere cycle
En gewoon alles 1 keer per week of beter verdelen door 2 keer per week?
 
Je kan testosteron mss ook verhogen? Is wss wel minder handig mbt gyno.
 
Perfect dan mag de topic van mij hier gesloten worden! Thanks iedereen 👍🏼
 
Op wat voor dosis dan als je dat vergelijkt met test deca?
Ik doe 300 test 300npp 200 mast. De test en deca die je wilt nemen kan je vervangen voor dezelfde dosis of ietsje minder test en npp en dan gewoon die mast toevoegen.
 
Perfect bedankt!
 
Dan zal het wel zijn door de omstandigheden. Toen was het "home gym" en nu kon ik weer naar de echte gym. Maar mijn vraag was eigenlijk gewoon is deca ook toepasselijk voor kracht gains?

Ja.
 
Als je op Test+tren al gyno problemen krijgt, gaat dit op test deca nog een stuk extremer zijn. Waardes van 1,00+ nmol/l oestadriol zijn niet ongewoon.

Youtube vigorous steve eens hij heeft ook bloedtesten gedaan op test deca cycle ik geloof dat zijn oestradriol op 1,30 nmol/l zat en moest 37,5 mg pharma grade aromasin ED nemen om ze oestrogeen in range te krijgen.
 
Als je op Test+tren al gyno problemen krijgt, gaat dit op test deca nog een stuk extremer zijn. Waardes van 1,00+ nmol/l oestadriol zijn niet ongewoon.

Youtube vigorous steve eens hij heeft ook bloedtesten gedaan op test deca cycle ik geloof dat zijn oestradriol op 1,30 nmol/l zat en moest 37,5 mg pharma grade aromasin ED nemen om ze oestrogeen in range te krijgen.
37.5mg….
 
Back
Naar boven