AndroidHealthClinic

Bulk voedingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CobyBE

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2008
Berichten
1.170
Waardering
155
Lengte
1m80
Massa
96kg
Ben 179 cm en momenteel 72,2 Kg. Mijn dagelijkse behoefte ligt op 2800 Kcal.

08.00
300 ml Halfvolle melk
35 gr Brinta

10.30
1 Banaan
4 sneden bruinbrood (132 gr)
30 gr ham
30 gr kippenfilet

12.30
4 sneden bruinbrood (132 gr)
30 gr ham
30 gr kippenfilet

15.20
Spiegel-ei (1 heel ei, 3 ei-eiwit)
1 snee bruinbrood (30 gr)
40 gr Synta 6
300 ml Halfvolle melk

16.30 (voor trainen)
200gr pasta

19.30 (na trainen)
2 sneden bruinbrood (60 gr)
Spiegel-ei (1 heel ei, 3 ei-eiwit)
40 gr Synta 6
300 ml Melk

22.30
250 gr kwark
40 gr Synta 6
300 ml Melk

Alles samen goed voor 3447 Kcal, 274 gr eiwitten, 431 koolhydraten en 71 gr vetten wat een verhouding geeft van 32-50-19

Voeding na het trainen is soms ook gewoon weer 200 gr pasta met kip of een ander vlees maar meestal verkies ik spiegel-ei gemakkelijkheidshalve.

Wat vinden jullie hiervan? Opbouwende kritiek is altijd welkom. Mensen die posten zonder iets toe te voegen aan dit topic (lees: alleen maar belachelijk kunnen doen) zijn niet welkom.

Alvast bedankt!
 
Waar haal je die 71gr vet vandaan dan?
 
Oke.. zal even toelichten waarom ik het vraag. Ik heb namelijk ook laatst een schema gemaakt en eet 's ochtends + 's avonds olijfolie bij shake / kwark. + veel pindakaas en kom nog maar net op de 10% vet in verhouding.

Ik bekijk jouw schema dus en zie daar niets van terug, idd hooguit wat brood / melk / kipfilet.
Maar als je zegt dat het klopt, klopt het ;)

Ziet er verder goed uit trouwens, ben je er al mee begonnen?


Edit: Ik heb voor het gemak je verhoudingen eens uitgerekend en kom hier op uit:

Eiwit: 35.3 % Koolhydraat: 55.5% Vet: 9.1%
 
35 gr. brinta? Kom op kerel je zit in de bulk! Maak daar maar eens minstens 100 gr. van en dan gooi je de melk omhoog naar 500 ml.
 
lol jij houd echt van die Brinta he Gauner, je promoot het in elk voedingsschematopic :D
 
lol jij houd echt van die Brinta he Gauner, je promoot het in elk voedingsschematopic :D

Hehe ja heb je wel gelijk in, ben een liefhebber en vind het een goede koolhydratenbron. :p
Maar ik bedoel: Brinta, wie is er niet groot mee geworden? :D
 
35 gram is inderdaad te weinig.

Ik eet in de bulk 150gram. Als ik cut 75 gram.
 
Ok ik zal dit dus wat opkrikken, ben nu al een week of twee met dit schema bezig.
Had mij op 35 gr gebaseert omdat dat op de verpakking staat maar ik dacht wel al dat het meer moest zijn :P
 
Ok ik zal dit dus wat opkrikken, ben nu al een week of twee met dit schema bezig.
Had mij op 35 gr gebaseert omdat dat op de verpakking staat maar ik dacht wel al dat het meer moest zijn :P

Alles wat op verpakkingen staat moet je met 5 vermenigvuldigen:p
Ik zou wel kijken of je hiervan aankomt, want sommige mensen komen helemaal niet aan van 3500 Kcal terwijl andere er vet van worden.
Kijk hoe je lichaam reageerd zouk zeggen;)
 
Back
Naar boven