XXL Nutrition

Bulk voedingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Flamoush

Novice
Lid geworden
13 jul 2015
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m76
Beste leden,

Ik heb mij gewaagd aan mij allereerste bulk voedingsschema.

Ik ben 1m76 en weeg 90kg. VP is niet geweten. Ik ga ook niet voort op die VP vanop weegschalen.

Ik heb al verscheidene cut schema's gehad en weet welke weg ik hierop moet bewandelen. Voor bulken is dit mijn eerste.

Kunnen jullie mij tips geven?
Het schema zit in bijlage.
Heb de sticky van Marina1975 gebruikt hierbij.
 

Bijlagen

  • Schema Bulk.xlsx
    436,7 KB · Weergaven: 148
Ik zou met die stats eerder cutten dan bulken als ik u was.
 
Laatst bewerkt:
176 90 kilo.. als je geen zieke buffel bent zou ik gaan cutten.
 
Dat is niet flauw 90kg op jouw lengte.

Hoeveel denk je nog te kunnen bulken zonder dat je VP uit de hand loopt?
 
Met cutten lukt het mij precies niet om onder die 90 kilo te gaan. Alhoewel ik dit wel zou willen. Ik pas mijn voedingsschema aan, ik doe er cardio bij maar. Ik cheat niet en toch lukte het mij niet.
Nu sinds augustus terug uit blessure en wou eerst eens wat spiermassa erop zetten en dan alles eraf cutten. Misschien dat dit me dan beter zou afgaan.
Het is een probeersel. Had nog geen bulk schema gehad en wou me er eens aan wagen.
Allesinds bedankt voor de reacties al!
 
Met cutten lukt het mij precies niet om onder die 90 kilo te gaan. Alhoewel ik dit wel zou willen. Ik pas mijn voedingsschema aan, ik doe er cardio bij maar. Ik cheat niet en toch lukte het mij niet.
Nu sinds augustus terug uit blessure en wou eerst eens wat spiermassa erop zetten en dan alles eraf cutten. Misschien dat dit me dan beter zou afgaan.
Het is een probeersel. Had nog geen bulk schema gehad en wou me er eens aan wagen.
Allesinds bedankt voor de reacties al!


Nuff said :p
 
Als je niet onder de 90 kg bent gekomen, terwijl je dit wel wilt, ga je maar de andere kant op ???
Zal hier even een cutschema posten en daar feedback op vragen. Iedereen kan cutten.
 
Back
Naar boven