AndroidHealthClinic

Bulk voedsel schema aanmerkingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jefba

Cool Novice
Lid geworden
13 dec 2012
Berichten
73
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
71kg
Vetpercentage
15%
Heb al eerder het een en ander gevraagd over bulken, cleanbulken, wat voor mij slimste is enzevoort, ben tot de conclusie gekomen om te gaan bulken,
Heb van iemand een excel sheet overgenomen en veranderd naar mijn stats.

Het geeft aan dat ik 2900 calorieen nodig heb om te bulken, met dit schema zit ik op zo'n 3300. Is dit teveel? Of moet ik het even aankijken ?
Zijn er verder aanmerkingen?

Thxx
 

Bijlagen

  • bulkschema.xls
    224 KB · Weergaven: 76
Als je wilt bulken zit je rond de 3300-3500 wel goed.
Ik kan alleen niet zien wat je eet. Ik zie cijfers.
Als je % te hoog oploopt, schroef je je kcal inname wat naar beneden,
Gaat het te langzaam of zie je geen verschil, dan meer kcal.
 
Probeer bruinbrood te vervangen met volkorenbrood,
Ook voor de salami zou je een vervanger kunnen overwegen...
Naar mijn mening zit je wel nog hoog in eiwitten aangezien je nu zo'n 3 gram per kilogram lichaamsgewicht eet.
2 tot 2,5 gram per kilogram lichaamsgewicht aan eiwitten is meer dan genoeg.
 
Probeer bruinbrood te vervangen met volkorenbrood,
Ook voor de salami zou je een vervanger kunnen overwegen...
Naar mijn mening zit je wel nog hoog in eiwitten aangezien je nu zo'n 3 gram per kilogram lichaamsgewicht eet.
2 tot 2,5 gram per kilogram lichaamsgewicht aan eiwitten is meer dan genoeg.

Eigenlijk eet ik snijworst, alleen die stond niet in het lijstje dus koos ik salami, maar die 2 zullen vast niet zo veel verschillen, ik kan hem mischien wel vervangen door tonijn ofzo. en nu ik dan zo bedenk gaat me eiwitten nog meer omhoog. beter schrap ik gewoon iets en kom ik uit op 3000 dat zou ik voldoende moeten zijn volgens het schema om te bulken, thx
 
Ik heb een opmerking over mijn schema, het zegt dat ik 2900 nodig heb om te bulken, met dit schema zit er daar zelfs overheen, Nu is het zo, ik merk dat ik gewoon honger heb tussen de maaltijden door. Oftewel mijn lichaam wil meer voedsel, moet ik meer eten of dit strict aanhouden?
 
Eigenlijk eet ik snijworst, alleen die stond niet in het lijstje dus koos ik salami, maar die 2 zullen vast niet zo veel verschillen, ik kan hem mischien wel vervangen door tonijn ofzo. en nu ik dan zo bedenk gaat me eiwitten nog meer omhoog. beter schrap ik gewoon iets en kom ik uit op 3000 dat zou ik voldoende moeten zijn volgens het schema om te bulken, thx

Vervang die salami gewoon voor kipfilet plakjes beetje mosterd ofz erop heerlijk
 
Ik heb een opmerking over mijn schema, het zegt dat ik 2900 nodig heb om te bulken, met dit schema zit er daar zelfs overheen, Nu is het zo, ik merk dat ik gewoon honger heb tussen de maaltijden door. Oftewel mijn lichaam wil meer voedsel, moet ik meer eten of dit strict aanhouden?

Dat hangt af van je resultaat, als je aankomt met wat je nu eet, zou ik voorzichtig zijn met nog meer te gaan eten.
Als je nu amper aankomt kun je je inname nog gerust wat opvoeren.
 
Back
Naar boven