Fitness Seller

Bulk with Tamara

Bezoekers in topic

euphorea

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2010
Waarderingsscore
10.957
Lengte
1m83
Waar heb ik dat gezegt?
Dan doet ze toch hetzelfde als wat ze nu doet? Haar prep begint dan alsnog 4 weken voor de wedstrijd.

Ik zou haar overigens zelf laten antwoorden, anders gaat ze je antwoord weer quoten met een opmerking erbij zoals ' dit bedoel ik ' om er maar weer makkelijk vanaf te komen. Het is gewoon duidelijk dat Tamara geen flauw idee heeft van wat ze doet en wat ze gebruikt en blindelings op haar coach vertrouwd.

Camelus

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Waarderingsscore
25.469
Neen eigelijk geen last van tot nu toe..
Mn reacties van m'n ouders dat ze HGH ontdekte in de koelkast was schokkend. Ze woudde dit niet in huis hebben liggen. Dus heb ze dan maar ergens anders gelegd bij een vriend. want heb hun gezegd dat ik het niet in huis meer zal halen. Maar niet gezegd dat ik zou stoppen. ;)

Mn vrienden alleen weten dit.
Ik ga op dit moment orals gebruiken

Maar ook de reacties in het algemeen, in de gym bijvoorbeeld. Reageren de mensen positief op je of krijg je veel afkeurende blikken?

Portonia1

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 jan 2014
Waarderingsscore
2.903
Lengte
1m90
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
Hoelang blijf je winstrol nemen?

chrash

Huge Freak
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Waarderingsscore
15.912
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Ik bedoel dat het als Belgische dan misschien niet zo slim is om anabolengebruik hier openlijk en met herkenbare foto's van jezelf te delen...
Eigenlijk is het dat idd niet, toch niet als je aan een Belgische club verbonden bent (gym abbo valt daar ook onder)
Vandaar dat ik zelf met geen enkele club verbonden ben.

Camelus

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Waarderingsscore
25.469
Neen eigelijk geen last van tot nu toe..
Mn reacties van m'n ouders dat ze HGH ontdekte in de koelkast was schokkend. Ze woudde dit niet in huis hebben liggen. Dus heb ze dan maar ergens anders gelegd bij een vriend. want heb hun gezegd dat ik het niet in huis meer zal halen. Maar niet gezegd dat ik zou stoppen. ;)

Mn vrienden alleen weten dit.
Ik ga op dit moment orals gebruiken

Wel vervelend om op elke trainingsdag ook een bezoekje te brengen aan je vriend om je daar te injecteren. En wel tof van je vriend dat hij daartoe bereid is, ook gezien het feit dat hij een flinke boete kan krijgen voor bezit.

Maar goed, wat ga je doen wanneer je ouders erachter komen dat je alsnog gebruikt, ga je dan stoppen?

Quadzilla*

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 feb 2019
Waarderingsscore
679
Lengte
1m65
.

Laatst bewerkt:

polotraxx

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 jun 2010
Waarderingsscore
1.152
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Eigenlijk is het dat idd niet, toch niet als je aan een Belgische club verbonden bent (gym abbo valt daar ook onder)
Vandaar dat ik zelf met geen enkele club verbonden ben.
Is altijd verboden. In huis hebben en zelfs 'onder invloed' zijn is niet legaal. Zelfs al spuit je test in je lichaam om gewoon op de bank te zitten, dan ben je strafbaar.
België zou hun prioriteiten eens moeten aanpassen op dit vlak. Een hobbyist die kuurt wordt gezien als een crimineel. Positieve dopingtest is standaard naar politie voor verhoor, huiszoeking, gsm en computer uitlezen, stevige boete, lange schorsing voor alle sporten (meerdere jaren uitsluiting). Dat terwijl je als pedofiele massaverkrachter bij wijze van spreken nog wegkomt met een werkstraf

chrash

Huge Freak
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Waarderingsscore
15.912
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Is altijd verboden. In huis hebben en zelfs 'onder invloed' zijn is niet legaal. Zelfs al spuit je test in je lichaam om gewoon op de bank te zitten, dan ben je strafbaar.
België zou hun prioriteiten eens moeten aanpassen op dit vlak. Een hobbyist die kuurt wordt gezien als een crimineel. Positieve dopingtest is standaard naar politie voor verhoor, huiszoeking, gsm en computer uitlezen, stevige boete, lange schorsing voor alle sporten (meerdere jaren uitsluiting). Dat terwijl je als pedofiele massaverkrachter bij wijze van spreken nog wegkomt met een werkstraf
Klopt inderdaad, maar zolang je niet aan een sportclub verbonden bent hebben ze geen grond om een dopingcontrole uit te voeren.
(heb ik mij toch laten wijsmaken door andere “bodybuilders” die hier in de omstreek wonen, trainen daarom allemaal over de grens. Of dit zeker waar is durf ik niet te zeggen)

Snuff-Sann

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 apr 2020
Waarderingsscore
1.009
Lengte
1m93
Massa
107kg
Vetpercentage
15%
Voor een crimineel worden aangezien omdat je AAS gebruikt gaat wel heel erg ver.

chrash

Huge Freak
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Waarderingsscore
15.912
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Voor een crimineel worden aangezien omdat je AAS gebruikt gaat wel heel erg ver.
BE is juridisch een apenland, ik heb ooit een taakstraf van 150uur moeten doen voor vluchtmisdrijf terwijl ik de schade formulieren had ingevuld (dus gestopt was, gaat anders moeilijk)
Als in Nederland niet alles zo extreem duur was, waren we al lang de grens overgestoken.

Shadow Project

Fitgirl
Elite Member
Lid geworden
24 apr 2012
Waarderingsscore
13.761
Lengte
1m91
Massa
110kg
Vetpercentage
> 50%
BE is juridisch een apenland, ik heb ooit een taakstraf van 150uur moeten doen voor vluchtmisdrijf terwijl ik de schade formulieren had ingevuld (dus gestopt was, gaat anders moeilijk)
Only in BE :roflol:

Naar boven