In tegenstelling tot Nederland is in België toch niet allen de handel in maar ook het gebruik van doping strafbaar gesteld?Respect voor je openheid.
Waar heb ik dat gezegt?
fixed
Dan doet ze toch hetzelfde als wat ze nu doet? Haar prep begint dan alsnog 4 weken voor de wedstrijd.
Ik zou haar overigens zelf laten antwoorden, anders gaat ze je antwoord weer quoten met een opmerking erbij zoals ' dit bedoel ik ' om er maar weer makkelijk vanaf te komen. Het is gewoon duidelijk dat Tamara geen flauw idee heeft van wat ze doet en wat ze gebruikt en blindelings op haar coach vertrouwd.
Geen idee, ik rijd altijd snel door Belgie heen.In tegenstelling tot Nederland is in België toch niet allen de handel in maar ook het gebruik van doping strafbaar gesteld?
Dat zei je ja, voor hoelang ga je aan de orals?Stomme autocorrect van m'n nieuwe gsm .. ja ik ga orals gebruiken
Neen eigelijk geen last van tot nu toe..
Mn reacties van m'n ouders dat ze HGH ontdekte in de koelkast was schokkend. Ze woudde dit niet in huis hebben liggen. Dus heb ze dan maar ergens anders gelegd bij een vriend. want heb hun gezegd dat ik het niet in huis meer zal halen. Maar niet gezegd dat ik zou stoppen.
Mn vrienden alleen weten dit.
Ik ga op dit moment orals gebruiken
Neen hoor. Niet dat ik weet ?Maar ook de reacties in het algemeen, in de gym bijvoorbeeld. Reageren de mensen positief op je of krijg je veel afkeurende blikken?
JupIn tegenstelling tot Nederland is in België toch niet allen de handel in maar ook het gebruik van doping strafbaar gesteld?
:Roflol:Net zoals ik vragen mag stellen, toch?
Maar goed, jij grijpt gewoon elke mogelijkheid aan om kritiek op mij te leveren, ik neem jou niet serineus.
@TamaraTamaraDat zei je ja, voor hoelang ga je aan de orals?
Ik bedoel dat het als Belgische dan misschien niet zo slim is om anabolengebruik hier openlijk en met herkenbare foto's van jezelf te delen...
Eigenlijk is het dat idd niet, toch niet als je aan een Belgische club verbonden bent (gym abbo valt daar ook onder)Ik bedoel dat het als Belgische dan misschien niet zo slim is om anabolengebruik hier openlijk en met herkenbare foto's van jezelf te delen...
Neen eigelijk geen last van tot nu toe..
Mn reacties van m'n ouders dat ze HGH ontdekte in de koelkast was schokkend. Ze woudde dit niet in huis hebben liggen. Dus heb ze dan maar ergens anders gelegd bij een vriend. want heb hun gezegd dat ik het niet in huis meer zal halen. Maar niet gezegd dat ik zou stoppen.
Mn vrienden alleen weten dit.
Ik ga op dit moment orals gebruiken
Is altijd verboden. In huis hebben en zelfs 'onder invloed' zijn is niet legaal. Zelfs al spuit je test in je lichaam om gewoon op de bank te zitten, dan ben je strafbaar.Eigenlijk is het dat idd niet, toch niet als je aan een Belgische club verbonden bent (gym abbo valt daar ook onder)
Vandaar dat ik zelf met geen enkele club verbonden ben.
Klopt inderdaad, maar zolang je niet aan een sportclub verbonden bent hebben ze geen grond om een dopingcontrole uit te voeren.Is altijd verboden. In huis hebben en zelfs 'onder invloed' zijn is niet legaal. Zelfs al spuit je test in je lichaam om gewoon op de bank te zitten, dan ben je strafbaar.
België zou hun prioriteiten eens moeten aanpassen op dit vlak. Een hobbyist die kuurt wordt gezien als een crimineel. Positieve dopingtest is standaard naar politie voor verhoor, huiszoeking, gsm en computer uitlezen, stevige boete, lange schorsing voor alle sporten (meerdere jaren uitsluiting). Dat terwijl je als pedofiele massaverkrachter bij wijze van spreken nog wegkomt met een werkstraf
BE is juridisch een apenland, ik heb ooit een taakstraf van 150uur moeten doen voor vluchtmisdrijf terwijl ik de schade formulieren had ingevuld (dus gestopt was, gaat anders moeilijk)Voor een crimineel worden aangezien omdat je AAS gebruikt gaat wel heel erg ver.
Only in BEBE is juridisch een apenland, ik heb ooit een taakstraf van 150uur moeten doen voor vluchtmisdrijf terwijl ik de schade formulieren had ingevuld (dus gestopt was, gaat anders moeilijk)