AndroidHealthClinic

. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In tegenstelling tot Nederland is in België toch niet allen de handel in maar ook het gebruik van doping strafbaar gesteld?
Geen idee, ik rijd altijd snel door Belgie heen.
 
Neen eigelijk geen last van tot nu toe..
Mn reacties van m'n ouders dat ze HGH ontdekte in de koelkast was schokkend. Ze woudde dit niet in huis hebben liggen. Dus heb ze dan maar ergens anders gelegd bij een vriend. want heb hun gezegd dat ik het niet in huis meer zal halen. Maar niet gezegd dat ik zou stoppen. ;)

Mn vrienden alleen weten dit.
Ik ga op dit moment orals gebruiken

Maar ook de reacties in het algemeen, in de gym bijvoorbeeld. Reageren de mensen positief op je of krijg je veel afkeurende blikken?
 
Hoelang blijf je winstrol nemen?
 
Ik bedoel dat het als Belgische dan misschien niet zo slim is om anabolengebruik hier openlijk en met herkenbare foto's van jezelf te delen...
Eigenlijk is het dat idd niet, toch niet als je aan een Belgische club verbonden bent (gym abbo valt daar ook onder)
Vandaar dat ik zelf met geen enkele club verbonden ben.
 
Neen eigelijk geen last van tot nu toe..
Mn reacties van m'n ouders dat ze HGH ontdekte in de koelkast was schokkend. Ze woudde dit niet in huis hebben liggen. Dus heb ze dan maar ergens anders gelegd bij een vriend. want heb hun gezegd dat ik het niet in huis meer zal halen. Maar niet gezegd dat ik zou stoppen. ;)

Mn vrienden alleen weten dit.
Ik ga op dit moment orals gebruiken

Wel vervelend om op elke trainingsdag ook een bezoekje te brengen aan je vriend om je daar te injecteren. En wel tof van je vriend dat hij daartoe bereid is, ook gezien het feit dat hij een flinke boete kan krijgen voor bezit.

Maar goed, wat ga je doen wanneer je ouders erachter komen dat je alsnog gebruikt, ga je dan stoppen?
 
.
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk is het dat idd niet, toch niet als je aan een Belgische club verbonden bent (gym abbo valt daar ook onder)
Vandaar dat ik zelf met geen enkele club verbonden ben.
Is altijd verboden. In huis hebben en zelfs 'onder invloed' zijn is niet legaal. Zelfs al spuit je test in je lichaam om gewoon op de bank te zitten, dan ben je strafbaar.
België zou hun prioriteiten eens moeten aanpassen op dit vlak. Een hobbyist die kuurt wordt gezien als een crimineel. Positieve dopingtest is standaard naar politie voor verhoor, huiszoeking, gsm en computer uitlezen, stevige boete, lange schorsing voor alle sporten (meerdere jaren uitsluiting). Dat terwijl je als pedofiele massaverkrachter bij wijze van spreken nog wegkomt met een werkstraf
 
Is altijd verboden. In huis hebben en zelfs 'onder invloed' zijn is niet legaal. Zelfs al spuit je test in je lichaam om gewoon op de bank te zitten, dan ben je strafbaar.
België zou hun prioriteiten eens moeten aanpassen op dit vlak. Een hobbyist die kuurt wordt gezien als een crimineel. Positieve dopingtest is standaard naar politie voor verhoor, huiszoeking, gsm en computer uitlezen, stevige boete, lange schorsing voor alle sporten (meerdere jaren uitsluiting). Dat terwijl je als pedofiele massaverkrachter bij wijze van spreken nog wegkomt met een werkstraf
Klopt inderdaad, maar zolang je niet aan een sportclub verbonden bent hebben ze geen grond om een dopingcontrole uit te voeren.
(heb ik mij toch laten wijsmaken door andere “bodybuilders” die hier in de omstreek wonen, trainen daarom allemaal over de grens. Of dit zeker waar is durf ik niet te zeggen)
 
Voor een crimineel worden aangezien omdat je AAS gebruikt gaat wel heel erg ver.
 
Voor een crimineel worden aangezien omdat je AAS gebruikt gaat wel heel erg ver.
BE is juridisch een apenland, ik heb ooit een taakstraf van 150uur moeten doen voor vluchtmisdrijf terwijl ik de schade formulieren had ingevuld (dus gestopt was, gaat anders moeilijk)
Als in Nederland niet alles zo extreem duur was, waren we al lang de grens overgestoken.
 
BE is juridisch een apenland, ik heb ooit een taakstraf van 150uur moeten doen voor vluchtmisdrijf terwijl ik de schade formulieren had ingevuld (dus gestopt was, gaat anders moeilijk)
Only in BE :roflol:
 
Vrouwtje dat al gekend stond voor fraude met ziekte beweerde na dat ik vertrokken was dat ze de politie erbij wou (had ze mij niks van gezegd want dan was ik blijven staan) getuige: haar man :s
Ik wil als random DBBer ook wel getuigen in jouw voordeel hoor xoxo
 
BE is juridisch een apenland, ik heb ooit een taakstraf van 150uur moeten doen voor vluchtmisdrijf terwijl ik de schade formulieren had ingevuld (dus gestopt was, gaat anders moeilijk)
Als in Nederland niet alles zo extreem duur was, waren we al lang de grens overgestoken.
België is sowieso een apenland. Elke keer als ik daar kom, lijkt het alsof ze na de Tweede Wereldoorlog niets meer opgebouwd hebben. Lijkt wel een open riool daar. Smerige gammel bende.
 
Back
Naar boven