Fitness Seller

Bulk

Bezoekers in dit topic

Levikommers

Cool Novice
Lid geworden
7 dec 2021
Berichten
49
Waardering
10
Lengte
1m86
Massa
75kg
Vetpercentage
13%
ik ben 75 kg en rond de 1.85 maar kom nauwelijks aan, ik weet dat mensen zeggen: dan moet je nog meer eten. Maar je moet er rekening mee houden dat ik sowieso genetisch meegekregen heb dat ik niet snel aankom, ook sport ik minimaal 7x per week en met mijn werk verbrand ik ook veel calorieën. Ook ben ik nog een jongvolwassenen, dan kom je sws minder snel aan. Voor de rest eet ik echt zoveel ik kan maar ik kan mijn vetverbranding en genetische samenstelling simpelweg gewoon niet inhalen. Heeft iemand hier tips voor?
 
Dacht dat je in een vorige post zei dat je 10kg pure spiermassa was aangekomen in een jaar tijd zonder benen te trainen?
Anyway, gewoon meer eten... Beetje boterhammen met pindakaas en een fles chocolademelk erbij, want je bent 16 jaar oud...
 
Dacht dat je in een vorige post zei dat je 10kg pure spiermassa was aangekomen in een jaar tijd zonder benen te trainen?
Anyway, gewoon meer eten... Beetje boterhammen met pindakaas en een fles chocolademelk erbij, want je bent 16 jaar oud...
Ja klopt maar zijn vooral beginners gains nu sta ik zo'n 3 maanden een beetje vast in progress
 
Begin met voeding tracken, dan kom je er snel achter dat je iets niet goed doet.
Ik heb mezelf ook jaren verscholen achter het idee dat ik niet snel aankom. Tot ik ging tracken en erachter kom dat ik net zoveel at als een afrikaan, en ook nog is totaal de macros uit verhouding. Na beginnen met tracken ben ik in een jaar totaal 15kg aangekomen👍

"Dont be a victim to youre genetics" -Tom Platz
 
ik ben 75 kg en rond de 1.85 maar kom nauwelijks aan, ik weet dat mensen zeggen: dan moet je nog meer eten. Maar je moet er rekening mee houden dat ik sowieso genetisch meegekregen heb dat ik niet snel aankom, ook sport ik minimaal 7x per week en met mijn werk verbrand ik ook veel calorieën. Ook ben ik nog een jongvolwassenen, dan kom je sws minder snel aan. Voor de rest eet ik echt zoveel ik kan maar ik kan mijn vetverbranding en genetische samenstelling simpelweg gewoon niet inhalen. Heeft iemand hier tips voor?
Benen trainen 🙋‍♂️
 
Begin met voeding tracken, dan kom je er snel achter dat je iets niet goed doet.
Ik heb mezelf ook jaren verscholen achter het idee dat ik niet snel aankom. Tot ik ging tracken en erachter kom dat ik net zoveel at als een afrikaan, en ook nog is totaal de macros uit verhouding. Na beginnen met tracken ben ik in een jaar totaal 15kg aangekomen👍

"Dont be a victim to youre genetics" -Tom Platz
Heb ik 3 maanden lang gedaan, haalde elke dag netjes de 3500 tot 4000 calorieën, toch nauwelijks aangekomen.
 
Heb ik 3 maanden lang gedaan, haalde elke dag netjes de 3500 tot 4000 calorieën, toch nauwelijks aangekomen.
3500 tot 4000 zit 500 kcals verschil in.

Eet je 3 dagen 3500 terwijl je 4k nodig hebt en de rest van de dagen 4000. Tja dan is de weekbalans ongeveer op onderhoud...
 
Fuck je genetics en fuck je drukke baan, verandert helemaal niets aan het feit dat je meer moet eten. Er is geen ander antwoord.
 
Post je voeding eens
 
Post je voeding eens
ochtend 5 hbroodjes pindakaas

Middag 4 eieren

Tussendoor shake

Avond rijst met kip

20:00 2 tostis

22:00 500 gram kwark met lijnzaad chiazaad en havermout
 
ochtend 5 hbroodjes pindakaas

Middag 4 eieren

Tussendoor shake

Avond rijst met kip

20:00 2 tostis

22:00 500 gram kwark met lijnzaad chiazaad en havermout
Jezus man dat is wel echt veel
Snap niet hoe jij niet aankomt ..
Hoe krijg je dat allemaal weg?
 
ochtend 5 hbroodjes pindakaas

Middag 4 eieren

Tussendoor shake

Avond rijst met kip

20:00 2 tostis

22:00 500 gram kwark met lijnzaad chiazaad en havermout
2400 kcal ongeveer, afhankelijk van:

hoeveel pindakaas je smeert
hoeveel rijst
hoeveel kip
welke melk
wat je op je tosti doet
welke kwark
waar je in bakt
wat je in je shake doet

Kun je het iets specifieker aangeven?
 
2400 kcal ongeveer, afhankelijk van:

hoeveel pindakaas je smeert
hoeveel rijst
hoeveel kip
welke melk
wat je op je tosti doet
welke kwark
waar je in bakt
wat je in je shake doet

Kun je het iets specifieker aangeven?
Oeh weet je wat echt lekker is en een goeie manier om snel veel gewicht bij te krijgen (in mijn geval vrat ik mezelf er moddervet mee)
Croc Monsieurs maken.
Recept:
2 boterhammen pakken, buitenkant besmeren met Mayonaise (geen fritessaus), kaas en ham tussen de 2 boterhammen in.
Wat bakboter in een pan.
Op een redelijk laag pitje die tosti mooi gaar bakken in die pan.
In een andere pan 2-3 spiegel eitjes bakken waarvan je de dooier heel laat.
Flikker je die 2-3 eieren met wat zout op je tosti die je gebakken hebt in een pan met bakboter + mayo.

Is zo ongelofelijk lekker en een kcal bom waar je bang van wordt.

Tik je als je het een beetje leuk aanpakt zo 800 kcal weg.
3 eieren = 280 kcal
mayonaise = 120 kcal
kaas = 80 kcal
ham = 25 kcal
2 boterhammen = 175 kcal
bakboter tosti + eieren = 140 kcal
Totaal = 820 kcal.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven