AndroidHealthClinic

Bulk

Bezoekers in dit topic

Whahaha true that. Zijn bulk plan ziet er meer uit als een cut plan voor de meeste hier :roflol:
Ja maar ik weeg niet veel dus dan heb ik ook minder calorieën nodig om aan te komen
 
Wint niet de prijs voor mooist gepresenteerd, maar een blender is echt onmisbaar in een stevige bulk.
700 kcal in een glas, paar slokken en klaar.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    155,7 KB · Weergaven: 43
Ja maar ik weeg niet veel dus dan heb ik ook minder calorieën nodig om aan te komen
Wat lul je nou allemaal uit je nek joh
Wat kom je hier nu eigenlijk vragen?

Je zegt dat je aan wil komen maar moeilijk aankomt, vervolgens eet je als een gemiddelde vrouw en wil je niet geloven dat je meer moet eten.
En nu?
 
  • Heart
Waarderingen: ak
Ja maar ik weeg niet veel dus dan heb ik ook minder calorieën nodig om aan te komen
Je weegt hetzelfde als ik en bulkt op ongeveer hetzelfde als waar ik op cut.
Ik cut op het moment op 2400 kcal en zit op +-1kg gewichtsverlies per week.
 
Wat lul je nou allemaal uit je nek joh
Wat kom je hier nu eigenlijk vragen?

Je zegt dat je aan wil komen maar moeilijk aankomt, vervolgens eet je als een gemiddelde vrouw en wil je niet geloven dat je meer moet eten.
En nu?
Ik heb de specifieke hoeveelheid er niet bijgezet maar ik heb een tijdje bijgehouden met de yazio app en ik kwam uit op gemiddeld 3800 calorieën elke dag (dit komt vooral door de shake die ik neem hier flikker ik enorm veel in)
Alleen toch kom ik nauwelijks aan, daarom kwam ik hier om om tips te vragen.
 
Ik heb de specifieke hoeveelheid er niet bijgezet maar ik heb een tijdje bijgehouden met de yazio app en ik kwam uit op gemiddeld 3800 calorieën elke dag (dit komt vooral door de shake die ik neem hier flikker ik enorm veel in)
Alleen toch kom ik nauwelijks aan, daarom kwam ik hier om om tips te vragen.
Kom je wekelijks gemiddeld niet aan, dan eet je elke dag een x aantal kcal meer.

Verhaal is precies omgedraaid als je wilt afvallen.
 
Kan iemand anders dan even zijn voedingschema hierin gooien inplaats van mij zitten afzeiken.
 
Kan iemand anders dan even zijn voedingschema hierin gooien inplaats van mij zitten afzeiken.
Voedingsschema is persoonlijk. Niemand weet wat jij lekker vind of wat jij fijn weg eet.

De een eet rijst de ander havermout.
De een eet vis iemand anders eet liever kip.
De een eet cashnoten en iemand anders pakt liever een advocado.
 
:)
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220127-115119.jpg
    Screenshot_20220127-115119.jpg
    60,2 KB · Weergaven: 73
  • Screenshot_20220127-115031.jpg
    Screenshot_20220127-115031.jpg
    60,9 KB · Weergaven: 69
ochtend 5 hbroodjes pindakaas

Middag 4 eieren

Tussendoor shake

Avond rijst met kip

20:00 2 tostis

22:00 500 gram kwark met lijnzaad chiazaad en havermout
Dit is eerder een dieet voor kleine meisjes :o
 
Dit is eerder een dieet voor kleine meisjes :o
Dat je een beginner afzeikt die vraagt om hulp zegt genoeg over jou als persoon. En nogmaals inplaats van mij afzeiken kun je ook helpen door bijvoorbeeld te laten weten wat jouw bulkschema is.
 
Dat je een beginner afzeikt die vraagt om hulp zegt genoeg over jou als persoon. En nogmaals inplaats van mij afzeiken kun je ook helpen door bijvoorbeeld te laten weten wat jouw bulkschema is.
Je kunt ook gewoon advies aannemen in plaats van op voorhand al excuses gaan verzinnen waarom je niet aankomt
 
ik heb een beetje het zelfde schema als deze gast, het is voor mij ook niet mogelijk om meer te eten onder omstandigheden. ik ben nu 1,5 jaar bezig met krachttraining en heb een prima fysiek opgebouwd. alleen ik vraag me af, is het echt niet mogelijk om met dat dieet spieren op te bouwen of gaat het gewoon wat minder snel.
 
Back
Naar boven