Fitness Seller

HGH, Insuline, IGF, MK en AAS

Bezoekers in dit topic

Ano_09_01_24

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
12 aug 2016
Berichten
3.379
Waardering
5.294
Hello people,

Leek toch redelijk interesse te zijn in een logje naar aanleiding van m'n topic in de geavanceerde sectie dus ik dacht, waarom de mini cut er voorafgaande ook niet loggen.

Wordt een 10 a 14 dagen op DNP. Zal nu rond de 11 a 12 % staan en hoop onder de 10 uit te komen. Zal dit gaan doen op 200 mg DNP, 15 mg MK677, 3 iu HGH en 350 mg Test. Voeding zal low carb, high fat and protein worden, grofweg 3500 kcal uit 330 gr eiwit, 110 gr carbs ( alleen pre/intra en post workout ) en 160 gr vet. Ging hier afgelopen cut ook heerlijk op en 't feit dat ik een beetje plat sta boeit me voor die 2 weken niet.

HGh ben ik nog aan het opbouwen, zal uiteindelijk, als ik daadwerkelijk ga blasten, op 5 iu ED uit moeten komen. Dan ook Slin en hogere dosis gear erbij, ook dit wil ik ( ook voor mezelf ) tegen die tijd gaan loggen.

Verder zal ik m'n trainingen bijhouden en af en toe eens een foto posten als ik vind dat ie geslaagd is :P
Als het goed is krijg ik dinsdag m'n spulletjes binnen, zal dan woensdag de 1e DNP gaan nemen maar begin morgen al met 't vaste dieet.


**Edit**

Bulkblast begint vanaf pagina 2, post 37.
 
Laatst bewerkt:
Ben ik 't niet mee eens :p
Toch is het zo door het effect van dnp op je glycogeen,
330 gram eiwit en 160 gram vet is ook gewoon overkill
Ook is 3500 kcal redelijk hoog ...

Sorry man maar je volgende kuur wil je zoveel shit in je lichaam steken met slin erbij maar je kennis is echt te miniem hiervoor als ik eerlijk mag zijn.
 
Toch is het zo door het effect van dnp op je glycogeen,
330 gram eiwit en 160 gram vet is ook gewoon overkill
Ook is 3500 kcal redelijk hoog ...

Sorry man maar je volgende kuur wil je zoveel shit in je lichaam steken met slin erbij maar je kennis is echt te miniem hiervoor als ik eerlijk mag zijn.

Niet direct op de man gaan spelen gap, heeft niemand hier wat aan. Ik ken/heb gelezen over echt een heleboel mensen die DNP met succes op low tot zelfs no carb hebben gebruikt. Hartstikke leuk dat je flink gaat zweten als je carbs hebt gegeten op DNP maar ik ben niet op zoek naar sides maar naar resultaat.

De 3500 kcal is makkelijk te verklaren, op 4100 blijf ik precies op gewicht en ik vind een deficit van 600 in 1e instantie dikke prima. Eiwit en vet is idd hoog, zeker vet maar zoals al vermeld cut ik daarop heerlijk en blijft m'n shape stukken beter dan met meer carbs. Ik val helaas niet in de categorie mensen die onbeperkt carbs kan vreten en alleen maar voller word.
 
Het is toch juist de bedoeling dat je vol staat ipv plat. Dat je plat staat betekent niet dat je meer of beter vet verliest. Ik denk dat je in jouw geval je carbs beter omhoog kan gooien.

Vind 3500 kcal ook redelijk veel. Je cut maar twee weken en dan wil je graag wel wat procenten gaan verliezen (wat al erg lastig word in twee weken). Zou eerder een tekort van 1000 kcal creëren.
 
Ik moet mijzelf excuseren. 't Bestand dat ik gebruik voor m'n voeding heeft alleen de carbs van m'n pre en intra gepakt, niet van m'n post workout meal thuis. De kcal wel, alleen de carbs niet. Vond het zo raar uitkomen toen ik het natelde.

Exacte totalen zijn : 3441 kcal, 326 gr eiwit, 196 carbs en 156 vet. Dit is dus bijna 700 kcal onder onderhoud. Misschien dat ik nog overweeg dit gedurende de week te droppen tot richting de 3100.
 
Macro verdeling slaat echt nergens op
 
Er worden vooral bij dnp wel andere macro's aangeraden. Deficit is ook niet noemenswaardig voor een dnp run in mijn ogen. Maar succes, ik volg zeker
 
Allemaal prima wat je wilt gaan doen, maar kijk nog eens even naar je voeding 330 gram eiwitten heb je niet veel aan. koolhydraten verhogen en ga eventueel carbcyclen, op onderhoud of een 300-500 onder onderhoud met de juiste verhouding aan E/K/V
 
1e update! Vandaag begonnen met de DNP + bijbehorende supps. Wat ziet dat spul er heerlijk chemisch uit zeg. Voeding besloten toch wat te verlagen tot 3200 kcal, vet omlaag gedaan en carbs ietwat geuppt. Het zal mij benieuwen wat er de komende 2 weken gaat gebeuren.

Verder vorige week m'n HGH getest, kwam terug op een nette 23.9. Vond ik niet slecht gezien het prikken wat later gebeurde dan gepland, degene die het bloed moest afnemen snapte he-le-maal niks van het principe dat ik een bloedtest via internet had besteld en deze zelf ook op zou sturen, dat schoot allemaal niet op. Ik ben nu ongeveer 2.5 week bezig, begonnen op 2 iu en sinds deze week op 3 iu en heb merkbaar last van mijn handen en ben hele dagen lui.

Verder kwam de MK zaterdag binnen. Heb deze steeds voor het slapen genomen maar dat bevalt me niet zo. Ik weet natuurlijk niet 100 % zeker of het door de MK komt maar ik slaap minder prettig en zodra ik wakker ben ben ik ook echt klaarwakker. Vanmiddag heb ik 't pre workout genomen, dikke pump en nu afwachten of het slapen vannacht beter gaat.
 
Ben benieuwd wat het je gaat brengen.

Welke hgh pak je?
 
1e update! Vandaag begonnen met de DNP + bijbehorende supps. Wat ziet dat spul er heerlijk chemisch uit zeg. Voeding besloten toch wat te verlagen tot 3200 kcal, vet omlaag gedaan en carbs ietwat geuppt. Het zal mij benieuwen wat er de komende 2 weken gaat gebeuren.

Verder vorige week m'n HGH getest, kwam terug op een nette 23.9. Vond ik niet slecht gezien het prikken wat later gebeurde dan gepland, degene die het bloed moest afnemen snapte he-le-maal niks van het principe dat ik een bloedtest via internet had besteld en deze zelf ook op zou sturen, dat schoot allemaal niet op. Ik ben nu ongeveer 2.5 week bezig, begonnen op 2 iu en sinds deze week op 3 iu en heb merkbaar last van mijn handen en ben hele dagen lui.

Verder kwam de MK zaterdag binnen. Heb deze steeds voor het slapen genomen maar dat bevalt me niet zo. Ik weet natuurlijk niet 100 % zeker of het door de MK komt maar ik slaap minder prettig en zodra ik wakker ben ben ik ook echt klaarwakker. Vanmiddag heb ik 't pre workout genomen, dikke pump en nu afwachten of het slapen vannacht beter gaat.
Er is een reden dat ik zei om de mk in de ochtend te nemen...
 
Inn, ik volg
 
Ben benieuwd wat het je gaat brengen.

Welke hgh pak je?

Me2 maat. Dezelfde als jij, greys. Die heb ik ook getest en kwamen er goed uit dus ga ook geen andere proberen.

Er is een reden dat ik zei om de mk in de ochtend te nemen...

I see why now haha.


Welkom!

Vanmorgen gewogen en 1.5 kg zwaarder dan gister. Abs worden steeds minder zichtbaar en waar eerst de veins op de onderbuik en triceps stonden zijn die nu allemaal weg :') Dat belooft nog wat. Ga wel wat vochtafdrijvend voedsel in m'n schema verwerken, dit zal waarschijnlijk minimaal helpen maar alle beetjes helpen.

Verder vannacht wel vrij goed geslapen, beetje vochtiger dan normaal maar geen zweetbad dus dat is positief. Straks rug trainen, zal m'n trainingen hier ook gaan loggen, zet ik direct die van maandag en gisteren erbij!
 
Training maandag was benen, heb 2 legdays per week waar de 1e meer focus op hamstrings en glutes ligt en de 2e meer op quads. Meeste trainingen bevatten 1 of 2 zware oefeningen op lagere reps, de rest gaat op time under tension tot spierfalen, sets gemiddeld 40 a 50 seconden.

SLDL : 3x5x155
Hip Thrust : 3x8x145

Staande leg-curl : 3x15
Zittende legcurl : 2x15
Hyper extension met de focus op hams : 2x8 :') Kon niet meer
Leg extensions : 4x12-20
Calves

Dinsdag was chest :

Incline DB Press : 3x5x50
Bench Press : 4x6x90
Pec Deck : 3x15-20

Dips : 3x12xbw
Overhead cable : 3x15
One arm pushdown : 2x12

Staande side raises : 5x15

Vandaag was dan rug :

Pullups : 5x8
Pulldown : 3x15x100 op tijd, 2x8x140
Seated cable row : 3x12-20
High pulls : 4x6
Pullover : 3x20
Shrugs : 3x15x80, 8x120, 8x140 en 8x160

Beetje biceps gedaan
 
Quads vandaag!

Squats : 15x60, 15x80, 15x100, 8x120,6x140 en 2x6x160
Duck stance squat : 4x15x60, 3 seconden negatief.
Leg extension : 3x20
Legpress close stance : 4x15
Adductor : 2x20

Romanian Deadlift : 3x8x100

Verder vandaag eindelijk weer normaal naar 't toilet gekund. Verstopping lijkt over, meteen de gut ook weg en zie m'n abs weer <3 Zweten valt tot nu toe ook redelijk mee, tijdens 't trainen is het een natte boel maar verder kan ik ook na een maaltijd met carbs redelijk functioneren. Kracht daalt wel en uithoudingsvermogen is nu helemaal weg maar dat nemen we maar voor lief. Ook totaal geen libido, vind ik ook niet rampzalig.
 
Gister delts gedaan. Ik had last van m'n onderarm dus maar geen zware presses als 1e oefening gedaan

Rear delt db fly : 3x15
Facepull : 4x15
Cable side raise achterlangs : 3x20
DB Side raise 2x20, 2x8
Machine press : 20x20, 15x40, 12x60, 12x80, 10x100, 10x120, 6x120 + dropset

Wat shrugs en triceps gedaan

Sides vallen reuze mee op 200 mg DNP. 's Nachts wat plakkeriger dan normaal en ik heb het warm overdag, thermostaat staat op 16.5 en ik zit rustig in m'n tshirt terwijl m'n vriendin bijna bevriest maar dat is goed te doen. Ook na carbs niet echt warm, alleen tijdens 't trainen drijfnat. Ik hou dit in ieder geval zo tot dag 8 a 9 en als 't zo blijft verhoog ik de laatste 5 dagen naar 400 denk ik.
 
Idd hetzelfde wat ik had tijdens trainen helemaal nat maar overdag en snachts enkel meer plak/vettige huid door het zweet.
 
Back
Naar boven