Fitness Seller

bulkdieet als je nog naar school moet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

robrecht10

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2002
Berichten
188
Waardering
0
Een dieet volgen kost 1 al veel disipline, maar toch ook best wat tijd. Ik ben ectomorph en zou maar al te graag wat bijkomen, de enigste manier hiervooris eten want ik wil het natuurlijk houden. Maar de uren die iok school heb zijn nogal veranderlijk... iemand suggesties om hierop in te spelen?
 
er is best veel eten dat je kunt knabbelen.. of makkelijk transporteren. Bijvoorbeeld kaas of noten of een aangelengde weikwarkdrank.. neem gewoon wat zakjes, potjes en afsluitbare bekers mee en bereid dat de avond tevoren voor...
 
bedankt, ik zal men voedingsmiddelentabel eens bovenspitten en eens beginnen rekenen
 
Om brood lekker te houden kan je het 's ochtends smeren als het net uit de diepvries komt. Melk of een shake kan je meenemen in een afsluitbare beker met wat ijsklontjes erbij. Maak de ijsklontjes eventueel met melk! Een thermosfles is vaak moeilijk schoon te maken van binnen en daarom wat minder geschikt voor melk.

Je kan een zakje havermout met rozijnen meenemen en een (plastic) diep bord. Gooi ter plekke je havermout en melk erin en smullen maar. Na gebruik wel ff afspoelen bij een kraan. Havermout kan je prima eten zonder te koken.

Het enige probleem is misschien de opmerkingen die je gaat krijgen. Ikzelf vond het altijd wel leuk om tegendraads te doen.

Succes :)
 
Het grootste probleeem is niet zozeer het eten zelf, maar het vooraf plannen.. ben je een ochtendmens, dan 's ochtends smeren, maar als avondmens beter de avond te voren..
Ja, inderdaad, brood bevroren smeren.. dan is de boter tenminste altijd zachter dan het brood... je gebruikt toch wel ECHTE boter he en niet van die namaak-spul, dat margarine heet vol met transvetzuren? :p
 
Ik nam altijd zakken met brood mee naar school :)
Kost je hooguit een 2e rugzak en 10x per dag het woord 'Varkuh!' naar je hoofd :D
Brood en water vond ik iig goed te doen, ik dan meestal ook niet te lang op school zodat ik thuis weer wat variatie kon eten.
 
ik koop in de supermarkt bij mijn school elke dag een half bruinbrood (+- 14/15 sneden) met verse kipfilet en komijnenkaas. heerlijk vers. kost je ongeveer 3/4 pleuro en je kan het verdelen over 3 pauzes
 
Originally posted by robrecht10
Een dieet volgen kost 1 al veel disipline, maar toch ook best wat tijd. Ik ben ectomorph en zou maar al te graag wat bijkomen, de enigste manier hiervooris eten want ik wil het natuurlijk houden. Maar de uren die iok school heb zijn nogal veranderlijk... iemand suggesties om hierop in te spelen?

Ik zie het probleem niet helemaal. Je kunt op school toch ook gewoon eten??? Dus die veranderlijke tijden dat dat je op zit maakt niet uit.
 
Originally posted by robrecht10
Een dieet volgen kost 1 al veel disipline, maar toch ook best wat tijd. Ik ben ectomorph en zou maar al te graag wat bijkomen, de enigste manier hiervooris eten want ik wil het natuurlijk houden. Maar de uren die iok school heb zijn nogal veranderlijk... iemand suggesties om hierop in te spelen?
Hebben ze daar geen warme maaltijden? Kan je naar Mc Donalds 's middags? Eten kan je altijd wel..ik dronk in school soms 2 kartonnen chocomelk en 5 bussen drink yoghurt... heb je een hele hoop voeding mee binnen hoor. Be creative...
 
ik kan idd naar mc donalds maar dan prefereer ik die drinkyoughurts en zo want die kan ik van thuis meebrengen, alle dagen mcdo zou me duur uitvallen, ben nog student he!
 
Gewoon plannen inderdaad. Ik had ook altijd meer voeding als boeken in mijn rugtas......EN pauzes genoeg op school, dus je kunt prima om de 2 a 3 uur eten. Na enkele weken gezeik van je klasgenoten wennen ze er wel aan, en beginnen ze het zelfs interessant te vinden. Gewoon doen!!!!!!!
 
Neem altijd boterhammen met pindakaas mee, melk, weightgainer, water of ik haal bij een tankstation (staat naast mijn school) chicken wraps/sandwiches. En soms haal ik kipburgers bij de febo. Verder heb ik niet zoveel uren in de week les, dus probeer ik ook zoveel thuis te eten.
 
Boterhammen met kipfilet, pindakaas enz enz enz

enneh, altijd een flinke fles melk meenemen.

Werkt perfect. Echt koud hoefd het niet te zijn.

Gewoon slikken ;)
 
Hoooooo jullie gaan me niet vergelijken met Snielz ey!!!

[Link niet meer beschikbaar]
:D:D
 
het probleem met naar school gaan is niet de middagpauze, wel die tussenin... die duurt maar +-10 min.. en ik ben geen snelle eter. Hoe kan ik dat eventueel veranderen?
 
Vloeibare voeding....
 
waar vind ik dat?
of bedoel je WG-shake?
 
gewoon FLINK wat eten mee naar school nemen als je een lange dag heb...

bv ik moest vandaag tot 3 uur naar school:
1 banaan
1 appel
1 mandarijn
1 granenkoek
2 eitjes
14 boterhammen
pak vruchtensap

en dan thuis tonijn met noodles :)
 
Back
Naar boven