Fitness Seller

Bulkdieet goed?

Bezoekers in dit topic

CarloTheFruit

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Is deze dieet goed of nog iets veranderen?

Kcal 5675
Eiwit 313 gram
Koolhydraat: 948 gram
Vet 70 gram

07:00 uur
1/2 liter vruchtenyoghurt met een eetlepel lijnzaadolie, 1 banaan, 3 plakken ontbijtkoek en een whey proteine shake (30 gram whey proteine poeder gemixt met water)

Eiwit: 50 gram Koolhydraat: 149 gram Vet: 15 gram

09:00 uur
2 scheppen mammoth met 250 ml magere melk

Eiwit: 38 gram Koolhydraat: 122 gram Vet: 25 gram

11:00 uur
8 boterhammen, waarvan 4 met 50 gram kalkoenfilet en de andere 4 met honing/stroop/jam

Eiwit: 35 gram Koolhydraat: 152 gram Vet: 9 gram

13:00 uur
8 boterhammen, waarvan 4 met 50 gram kalkoenfilet en de andere 4 met honing/stroop/jam

15:00 uur
2 scheppen mammoth met 250 ml magere melk

17:00 uur

19:00 uur
150 gram mager vlees met 5 aardappelen en 400 gram groente

21:00 uur
1/2 liter vruchtenyoghurt

Eiwit: 38 gram Koolhydraat: 122 gram Vet:25 gram

Voeg op trainingsdagen de volgende maaltijden toe:

Maaltijd 9 - 20 minuten voor de training - 25 gram whey proteïne, liefst whey isolaat (Syntrax Nectar!) en 1 groot glas vruchtensap (bv druivensap) - of Vendetta direct voor de training

Maaltijd 10 - Direct na de training: 50 gram whey proteïne, liefst whey isolaat en 2 glazen vruchtensap (bv druivensap) of Relentless / Mammoth / Isogainer shake

Wat is je lengte stats gebruik je aas? Ik denk dat er maar weinig zijn die zoveel hoeven te eten om maximale spiermassa aan te komen.

Om tot 125kg te komen is dit goed volgens mij ja. Ik zou wel maximaal 1000kcal boven je onderhoud gaan.

5.6k? wtf succes met 15 maaltijden

ik zou met 4k / 4.5k beginnen.. en elke 2 kg die je zwaarder bent 100kcal toevoegen ofzo.. in elk geval opbouwen, anders ga je veel vet gaine..

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben begonnen met een kuutje dus zou geen kwaad kunnen,
de boterhammen vindt ik er teveel aan want zit zout in,
dan ga ik opblazen als een ballon dus waardoor kan ik ze vervangen?

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 15:14 ----------

Om tot 125kg te komen is dit goed volgens mij ja. Ik zou wel maximaal 1000kcal boven je onderhoud gaan.

Bedankt man,hier heb ik wat aan ;)

Neem s'ochtends gewoon een shake met bijv. 3 eieren, wat brinta en melk en proteïne. Je zou nog aminozuren kunnen toevoegen omdat je lichaam na je slaap in een katabole staat zit. Voor de suikers kun je wel een banaan nemen. Scheelt een hoop suikers dan wanneer je vruchtenyoghurt neemt.

Je zou één maaltijd met brood bijv. kunnen vervangen voor een zelfgemaakte proteïne pannenkoek. Daarnaast zou het natuurlijk optimaal zijn als je nog een maaltijd van brood kunt vervangen voor wat vlees / kip / vis etc met pasta of groente. Ik stop zelf n koelelementje in me tas dus het gaat zo mee, je moet het enkel wel even bereiden. Brood is niet half zo voedzaam en eigenlijk meer een overrated dikmakertje:D En s'avonds ook gewoon lekker magere kwark pakken i.p.v. vruchtenyoghurt.

Mammoth zit onwijs veel suiker in en in je schema al helemaal als ik het zo zie. Zoals eerder iemand zei, ik ben bang dat je zo een hoop vet pakt. Bevat je kuur ook test? In dat geval zou ik zo enzo je schema omgooien...

Terug
Naar boven