AndroidHealthClinic

Bulken = Buikje !

Bezoekers in dit topic

bodybuilding91

Cool Novice
Lid geworden
14 dec 2010
Berichten
62
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Beste leden,

Momenteel ben ik nu acht weken aan de bulk, alleen heb ik een gigantische buik die veel verder uitsteekt dan me borsten (zie foto). Des te meer kilo's ik aan kom des te meer mijn buik groter wordt...

Is er iets om dit te beperken? Zoals b.v. 2x per week buikspieren te trainen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Sowiso gaan buikspieroefeningen niet zorgen voor lokale verbranding van je abdominaal vet.
Dus nee dat laatste is geen optie

Ik zou zorgen dat je toch niet te fel overdrijft met je bulk. Misschien je kcal inname in je voedingsschema wat terugschroeven.
 
Ik heb ook zoiets, maar het is geen vet waardoor die buik zo uitpuilt bij mij.
Het zijn mn buikspieren. Want als ik mn abs aanspan is mn buik wel gewoon plat. Misschien is dit bij TS ook het geval?
 
Ik heb 't zelfde als jij. Ik heb eerst een week of 7 flink gebulkt en getraind en daarmee zowel spier als vet gewonnen (m'n buik was echt dik). Nu eet ik sinds een week of 2 net iets onder onderhoud (50 kcal er onder ongeveer), terwijl ik even hard doorsport. Ik zie nu m'n vetpercentage (en dus ook m'n buik) slinken. Ik hoop uiteraard dat het mag leiden tot een mooie platte buik.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 08:02 ----------

Ik heb ook zoiets, maar het is geen vet waardoor die buik zo uitpuilt bij mij.
Het zijn mn buikspieren. Want als ik mn abs aanspan is mn buik wel gewoon plat. Misschien is dit bij TS ook het geval?

Dit is zeker wel een groot deel vet hoor. Als jij een gespierde buik hebt met een heel laag vetpercentage kun je je buik echt niet op deze manier op de foto krijgen hoor. Ook niet door heel erg te ontspannen.
 
Dit is gewoon een hoog vet%. Met wat vacuum-oefeningen, een betere heup/rug-houding en een cal-arm dagje (tijdelijk effect) wordt het iets beter, maar wat echt helpt is je vetpercentage wat verlagen.
 
als ik bulk word m'n buik altijd opgeblazen mede doordat ik ook veel water drink
miss ook een geval bij jou
 
Dit is gewoon een hoog vet%. Met wat vacuum-oefeningen, een betere heup/rug-houding en een cal-arm dagje (tijdelijk effect) wordt het iets beter, maar wat echt helpt is je vetpercentage wat verlagen.

Vetpercentage is helaas nog niet hoog genoeg om nu al te gaan cutten. Mijns inziens moet ik de gevolgen voor lief nemen, en een dikke buik accepteren. Zodra ik op het punt ben aangekomen om te beginnen met cutten, dan wordt de buik vanzelf wel minder.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 20:02 ----------

als ik bulk word m'n buik altijd opgeblazen mede doordat ik ook veel water drink
miss ook een geval bij jou

Ik drink minstens 3 liter water per dag.
Vind jij het niet erg dan dat je met een opgeblazen buik rond loop ?
 
als ik bulk word m'n buik altijd opgeblazen mede doordat ik ook veel water drink
miss ook een geval bij jou

Dit bedoel ik. Is geen vet maar toch een dikke buik. Dat bedoelde ik met uitpuilen.
 
Aan je borst en rug te zien is je vp te hoog zou je bulk wat terug schroeven
 
Vetpercentage is te hoog, maar zo'n bult naar voren heb ik ook aan eind van de dag, ben dan soms ook wel 4 kg zwaarder dan s-ochtends. Gewoon vol met voer :D
 
Oh lawd, it's alive.
 
Flinke bulk

(aan buikvet)


Zou mn kcal nog even nakijken als ik jou was.
 
Back
Naar boven