Bulken en cutten | abs

Discussie in 'Vetverlies en Conditietraining' gestart door Tijs, 8 aug 2018.

XXL Nutrition Fat Burner

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Tijs

Tijs Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    65kg
    Vetpercentage:
    10%
    Ik ben nu al ff een tijdje bezig met sterker te worden. Ik wil graag clean abs hebben maar ik zit nu midden in de zomer en eigenlijk ben ik op dit moment aan het bulken omdat ik nog niet veel spiermassa heb.

Nu vraag ik af: is het slimmer om door te blijven bulken tot volgende zomer of zal ik nu al beginnen te cutten zodat ik deze zomer minder bfp krijg en me abs tevoorschijnkomen.

Ik vraag me dit af omdat ik nog niet zeker weet of ik genoeg spiermassa in me abs heb want ik ben nog maar 2/3 weekjes bezig. Ik denk zelf dat het handiger is om door te bulken tot mei/april en dan te gaan cutten maar dat duurt dan nog wel even. En dan heb ik ook echt wel wat om trots op te zijn.

Graag laten weten wat jullie denken.

Alvast bedankt, Tijs.

2. marina1975

marina1975 Never give up! Elite Member

Leuk Bevonden:
    7.601
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m68
    Met 65 kg bij 1,78m zal je nog niet veel massa hebben.
    Dan zou ik zeggen doorbulken en ga voor volgend jaar.

Weet je het echt niet zeker plaatst dan een foto. De andere mannen hebben daar waarschijnlijk dan meer zicht op.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie