Fitness Seller

Bulken en cutten ??

Bezoekers in dit topic

bremx

Novice
Lid geworden
4 nov 2014
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
56kg
Beste gym fanaten,

1)

Ik ben al enkele maanden aan het fitnessen en zou graag nu dat mijn conditie op pijl is willen beginnen met bulken en cutten.
Ik heb hierover al wat gelezen maar ik weet niet zo goed hoeveel calorien ik mag innemen bij het bulken en hoeveel bij het cutten, want daar draait het toch om hé bij deze twee methodes???

Zou er iemand mij kunnen zeggen hoeveel ik per week moet trainen en wat ik in de morgend,middag en de avond moet eten tijdens het bulken en idem voor het cutten en hoelang ik dit moet volhouden vooraleer ik mag overslaan op het andere ?
(ik weeg 56kg ik ben 176cm groot en ik probeer om mijn bouwstenen allemaal uit mijn voeding te halen want voor shakes heb ik helaas geen geld en dat mag ik op de moment ook niet van mijn ouders :(

2)

Welke spiergroepen kan je het beste te samen trainen op één dag ??

Grtz
Bremx
 
Sticky's lezen, veel sticky's lezen
 
2 gr eiwitten per kg lichaamsgewicht, 1 gram vetten per lichaamsgewicht en rest van je overgebleven kcal aanvullen met koolhydraten.

http://iifym.com/iifym-calculator/
Op metric zetten, dan kan je zien hoeveel je kcal verbruik ongeveer is, elke week een beetje spelen met kcal en je weet wat je onderhoud is, veel succes verder.

En jij moet momenteel sowieso niet denken aan cutten.
 
Dit zijn veel gestelde vragen die allemaal zijn beantwoord in de stickies. Lees je in, heb je daarna nog vragen, kun je die stellen.
 
Niet beginnen aan shakes..eerst vaste voeding als je stats kloppen zou ik snel gaan inlezen je behoefte uit bereken 500 kcal erboven gaan zitten denk dat je groeit als kool als je iets te vet word kan je gaan cutten rond maart/april.

Begin gewoon met fullbody schema..alle spiergroepen in 1.
 
Dit zijn veel gestelde vragen die allemaal zijn beantwoord in de stickies. Lees je in, heb je daarna nog vragen, kun je die stellen.

Sticky's zuigen ook voor een deel. Krijg je weer een schema gebaseerd op verhouding in %, met veel te veel eiwitten enzo, en dan kunnen wij alsnog zeggen dat het anders moet.
 
Sticky's zuigen ook voor een deel. Krijg je weer een schema gebaseerd op verhouding in %, met veel te veel eiwitten enzo, en dan kunnen wij alsnog zeggen dat het anders moet.

Haha dat is waar, maar het is een goede basis om zich in te lezen.
 
Back
Naar boven