AndroidHealthClinic

bulken in combinatie met fatburner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Is dat verstandig? Ik zet te snel vet aan op mijn buik. Ok bij bulken is dat normaal, maar ik vind het niet mooi...
 
Je kan niet plaatselijk vetverbranden.
 
Originally posted by bestoldschool
Je kan niet plaatselijk vetverbranden.
Hij heeft het ook niet over plaatselijk vet verbranden, hij zegt alleen dat er vet op z'n buik zit.
Ik zelf denk dat het een rare combi is "bulken en afvallen" maar ja wie ben ik.
 
bulken en afvallen KAN NIET!!!! Dat is nu wel algemeen duidelijk!
 
Jup en als je minder vet wil winnen op je buik: minder callorieën uit suiker en snelle koolhydraten eten!
 
Ik heb het niet over bulken en afvallen, maar eerder over wat minder vet aanmaken tijdens het bulken dan normaal, snap je?
 
En nooit vetten met suikers of snelle koolhydraten in 1 maaltijd combineren! Een gouden regel.
 
Originally posted by Olimantado
Ik heb het niet over bulken en afvallen, maar eerder over wat minder vet aanmaken tijdens het bulken dan normaal, snap je?

Calorisch komt het op het zelfde neer...
Het is gewoon onmogelijk.
 
Originally posted by Marcel36

Hij heeft het ook niet over plaatselijk vet verbranden, hij zegt alleen dat er vet op z'n buik zit.

En dat is dus niet plaatselijk?
Als hij het vet op zijn buik niet mooi vind, neem ik aan dat ij dat weg wilt hebben?
Maar ja wie ben ik?
 
Ik heb nu ook een beetje last van een laagje vet op mijn buik door het bulken.
En vooral in mijn gezicht zie je het goed.
En als ik dan dus in pak rondloop op mijn werk lijkt het net alsof ik "dikkig" ben terwijl ik dus heel veel tijd geld en energie steek in het er goed uit willen zien.
Eerst was ik minder gespierd maar zag het er allemaal veel mooier uit doordat het een stuk strakker was.
Ik eet helemaal geen suiker meer behalve na de training.
En ik eet ook maar 1 keer per week fastfood.
Nu zat ik eraan te denken om weer wat hard te gaan lopen op de dagen dat ik niet train.
Ik wil beginnen met 1x per week en dan opvoeren totdat het vet weer een beetje weg is.
Dit wil ik dan onder de 30 minuten houden en 2 a 3 x per week.
Ben ik dan niet meer aan het bulken als ik dit doe??
Verlies ik dan spiermassa of bouw ik minder op???
Ik blijf er verder wel gewoon veel bij eten.
 
Nogmaals, wil je het goed en progressief doen, maak dan een keuze:
1). Bulken
2). Cutten

Owowow...keuzes maken is lastig in het leven he...

Opbouwen en verbranden gaat niet samen!!!!!!

Spierverlies is overigens niet noodzakelijk, dit hangt vooral van de tijd af die je ervoor wilt uittrekken...
 
Originally posted by Robin
Nogmaals, wil je het goed en progressief doen, maak dan een keuze:
1). Bulken
2). Cutten

Owowow...keuzes maken is lastig in het leven he...

Opbouwen en verbranden gaat niet samen!!!!!!

Spierverlies is overigens niet noodzakelijk, dit hangt vooral van de tijd af die je ervoor wilt uittrekken...

Hoezo hangt het van de tijd af die je ervoor uit wil trekken??
En zou het dan echt veel schelen in voorruitgang als ik bijv 2 x per week 30 minuten ga hardlopen op aparte trainingsdagen??
 
die combinatie gaat nie samen, maar je kunt wel verstandig bulken (vetgehalte zo laag mogelijk houden) en die buik es extra aanpakken!
 
Originally posted by RobbieH


Hoezo hangt het van de tijd af die je ervoor uit wil trekken??
En zou het dan echt veel schelen in voorruitgang als ik bijv 2 x per week 30 minuten ga hardlopen op aparte trainingsdagen??

Hoe langer je over cutten doet...hoe minder groot de kans dat je veel spiermassa verliest.

Bij 2x per week 30 minuten hardlopen maakt het niet enorm veeluit, maar dan moet je ook niks verwachten van het hardlopen.
 
Originally posted by munken
die combinatie gaat nie samen, maar je kunt wel verstandig bulken (vetgehalte zo laag mogelijk houden) en die buik es extra aanpakken!

buik extra hard aanpakken? Dat helpt zoiezo niet om die buik weg te houden als hij zou komen.

Persoonlijk ben ik niet voor actief buik trainen tijdens bulk...je zet er toch geen extra massa door aan. En waar is de bulk voor...
 
Waarom niet, Kun je niet zorgen da hij wa minder vet komt?
Vergeef mijn onwetendheid, ik ben geen bodybuilder. ik heb wel een maat die bodybuilding doet en als hij bulkt traint hij zijn buik ook goed.
 
Back
Naar boven