Fitness Seller

Bulken, kotsneigingen

Bezoekers in dit topic

Bram

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
187
Waardering
0
De laatste tijd ben ik flink aan het bulken.

Ik merk alleen dan ik tegenwoordig vaak een soort van kotsneiging krijg bij het eten. En dan de nadruk op neiging, ik kots nooit daadwerkelijk wat uit.

Vooral als ik eentonige dingen eet zoals kwark of macaroni. Bij een bordje macaroni heb ik dat soms wel 5 keer, natuurlijk eet ik gewoon door :) Maar heb de tranen wel in mijn ogen staan op het laatst.

Meer mensen die hier last van hebben? Of ben ik hier de enige.
 
hmm miss kan t komen omdat je t niet lekker vindt... dat heb ik ook ooit.

miss wat dingen toevoegen wat t lekkerder maakt.. ketchup over de macaroni.. melk bij de kwark en beetje siroop.

ik heb er iig nooit last van. eet gewoon zoveel ik wil, alleen kan nooit superveel eten.. (ben soms 11 uur weg van huis voor school)
 
Jah ik heb r smorgens wel eens last van. Eet dan een shake, brinta en witte kark. Tegen de tijd dat ik bij de witte kwark kom heb ik ook wel eens kotsneigingen. Niet relaxed, maar zo voorbij. Denk niet dat je r veel aan kan doen...
 
Originally posted by Bram
De laatste tijd ben ik flink aan het bulken.

Ik merk alleen dan ik tegenwoordig vaak een soort van kotsneiging krijg bij het eten. En dan de nadruk op neiging, ik kots nooit daadwerkelijk wat uit.

Vooral als ik eentonige dingen eet zoals kwark of macaroni. Bij een bordje macaroni heb ik dat soms wel 5 keer, natuurlijk eet ik gewoon door :) Maar heb de tranen wel in mijn ogen staan op het laatst.

Meer mensen die hier last van hebben? Of ben ik hier de enige.

Kan puur een tijdelijk iets zijn. Geen probleem verder. Als het is omdat je vol dit geeft het ook niet...dit is het punt waarop je je lichaam kunt dwingen meer te gaan eten.
 
Originally posted by Rob G
Jah ik heb r smorgens wel eens last van. Eet dan een shake, brinta en witte kark. Tegen de tijd dat ik bij de witte kwark kom heb ik ook wel eens kotsneigingen. Niet relaxed, maar zo voorbij. Denk niet dat je r veel aan kan doen...

Moet je je shake eens als laatste neme...een wereld van verschil Tenzij het whey is...maar die neem je best 15 minuten van te voren...dus daar kan je weinig last van hebben.
 
Als ik bulk en het word me teveel dan neem ik 1 dag bewust veel minder eten en dan daarna gaat het wel weer. Als je jezelf elke dag dwing veel te eten gaat de lol er ook af, zeker als het ook nog eentonig eten is :D




Groeten bigboy25.
 
Back
Naar boven