XXL Nutrition

Bulken lukt niet goed (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kroeme

Novice
Lid geworden
13 nov 2012
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
75kg
Vetpercentage
9%
Hey,

Ik probeer al enkele maanden bij aan te komen , maar dit zonder succes .
ookal met voedingsupplementen geprobeert , maart haalt niks uit , ik blijf graat mager.

Ik ben 186cm en weeg 72 kg

hebben jullie mischien tips of een goed voedingschema?

Mvg Stijn
 
Hoeveel is je onderhoud?
Hoeveel kcal eet je per dag?
 
Tip:meer eten


Simpel
 
ik mag namelijk eten wat ik wil en er komt geen gram vet bij.. me dokter zegt altijd dat alles wat te snel werkt.
 
maar de vraag is ook , wat moet ik allemaal eten?
 
ik mag namelijk eten wat ik wil en er komt geen gram vet bij.. me dokter zegt altijd dat alles wat te snel werkt.

Dat wil gewoon zeggen dat je meer kcal nodig hebt dan iemand met langzamere stofwisseling, maar voor iedereen is er die optimale hoeveelheid en dus gewoon een schema maken en blijven verhogen tot je die hoeveelheid gevonden hebt.

Ik zou niet zomaar wat doen zonder schema, dat is vaak prutsen zonder succes.
 
maar de vraag is ook , wat moet ik allemaal eten?

Hoe kun je weten wat je aan kcal eet als je niet eens weet wat je moet eten. Maak even een voedingsschema en zorg dat je minimaal 3000kcal eet.
 
hoe maak je een goed schema , hebben jullie mischien een voorbeeld?
 
een vriend van me had me dit voorgeschoteld

7:00 havermout ( 70g)
kwark 350g
carb gainer

9:30 2 bruine boterhammen me half blik tonijn
12:00 3 sneden bruin brood me kipfillet + shake
15:00 2 sneden bruin brood me half blik tonijn
17:30 100gr rijst me groenten + 150g kip
Na training: shake
Voor slapen gaan: night portein

goed of niet?
 
een vriend van me had me dit voorgeschoteld

7:00 havermout ( 70g)
kwark 350g
carb gainer

9:30 2 bruine boterhammen me half blik tonijn
12:00 3 sneden bruin brood me kipfillet + shake
15:00 2 sneden bruin brood me half blik tonijn
17:30 100gr rijst me groenten + 150g kip
Na training: shake
Voor slapen gaan: night portein

goed of niet?

Je hebt advies gehad ... lees de sticky's, bereken je behoefte en maak ZELF een PERSOONLIJK voedingschema ... Is niet moeilijk je moet alleen kunnen lezen en rekenen (zelfs daar heb je rekenmachines voor ..)
 
maar de vraag is ook , wat moet ik allemaal eten?


Je bent graatmager . Je woont nog thuis en zit waarschijnlijk nog op school.

Ik gok zo dat je geen zin heb en ook de financiële middelen niet hebt om elke avond 6 bakjes met rijst/kip/broccoli/pasta/koolvis klaar te maken voor de opvolgende dag. Wat natuurlijk helemaal niet erg is.

Ik zeg: eet wat je nu eet maar,verdubbel alles! Dan kom je dik boven je onderhoud uit die zo ongeveer pak Um beet 3000kcal is .


Eat more!!!!
 
Je moet denk ik minimaal op 3000 kcal komen, volgens mij mag het wel wat meer zelfs.
 
financiele middelen is geen probleem , rijst en kip en pasta , mij allemaal goed , maar ik zit niet meer op school ik ga werken.
 
Je moet denk ik minimaal op 3000 kcal komen, volgens mij mag het wel wat meer zelfs.


Minimaal! Ik zou rustig op 4000kcal gaan zitten met die stats van kroeme nelis:D
 
Hoevaak train je? Doe je ook andere sporten of iets dergelijks?
Echt even je onderhoud berekenen en daar dan even 500 kcal opgooien en verhogen als het te weinig is.
Niet aankomen is simpelweg méér eten.

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 01:35 ----------

Minimaal! Ik zou rustig op 4000kcal gaan zitten met die stats van kroeme nelis:D

Haha okee ja daar ben ik niet zo in thuis, bulken :p dankje voor de toevoeging ;) Lol
 
Hoevaak train je? Doe je ook andere sporten of iets dergelijks?
Echt even je onderhoud berekenen en daar dan even 500 kcal opgooien en verhogen als het te weinig is.
Niet aankomen is simpelweg méér eten.

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 01:35 ----------



Haha okee ja daar ben ik niet zo in thuis, bulken :p dankje voor de toevoeging ;) Lol
Ik probeer elke dag te trainen , 1keer per week doe ik ook nog 1 uurtje zaalvoetbal.
Ik probeer al heel me leven aan te komen , kan er niet veel aan doen zegt de dokter.
 
Back
Naar boven