AndroidHealthClinic

Bulken maar nog wel te dik..

Bezoekers in dit topic

Ploerd30

Cool Novice
Lid geworden
7 aug 2014
Berichten
65
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
78kg
Ik doe een full body training van 3 x p week en heb een bulk voedingsschema gemaakt die door sommigen op dit forum "goed" gekeurd zijn.
Maar....ik heb nog veel te veel vet overal op mijn lijf,zeker op mijn buik en borst.
Wat nu?
Meer conditietraining (hardlopen)?
Of gewoon nog even doorbulken en lekker doortrainen?
Ik ben nog maar een week bezig hoor,maar wil voorkomen dat ik straks door het bulken dikker wordt.

ADVIES PLEASE!
 
ligt eraan hoe veel vet je hebt en wat je zelf het liefst wil. Als je echt vettig bent dan lijkt mij bulken geen verstandige keuze.
 
ligt eraan hoe veel vet je hebt en wat je zelf het liefst wil. Als je echt vettig bent dan lijkt mij bulken geen verstandige keuze.

Nouwja echt heel vet nie,gewoon iets te veel vet aan mijn buik en borst,,
 
Als je af wilt vallen dan stop je met bulken.
Als je meer spieren wilt aanzetten dan ga je door met bulken. Natuurlijk ga je ook dikker worden als je door bulkt.

Is puur eigen keuze dus ik snap niet helemaal wat je wilt horen?
 
Ik zou gewoon lekker blijven bulken, de zomer is om, dus wat laat je!
Dan paar maand voor de zomer gaan cutten ofzo.
 
Cleanbulken dan. Dan voorkom je dat je nog meer vet aankomt, maar dan gaat spiermassa ook wat langzamer, maar dit is niet erg.
 
Weegschaal buiten gooien en de spiegel gebruiken. Als je buikvet niet elke week een beetje minder is dan is het tijd om je voeding aan te passen.
 
Vetpercentage meten, als je +25 zou zitten, dan kom je er niet met nu nog te bulken en dan volgend jaar paar maandjes te cutten...

Als je op 15% staat kun je dat wel doen...

Foto's zouden het ook duidelijker kunnen maken.
 
Als je af wilt vallen dan stop je met bulken.
Als je meer spieren wilt aanzetten dan ga je door met bulken. Natuurlijk ga je ook dikker worden als je door bulkt.

Is puur eigen keuze dus ik snap niet helemaal wat je wilt horen?

Ik bedoel,ga ik groter worden door het bulken EN vet verliezen,of blijft mijn vet perc hetzelfde door de bulk?
Mijn bedoeling is groter worden en zoals velen voor de zomer te gaan cutten.
Ik eet precies zoals mijn schema is.

---------- Toegevoegd om 05:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:36 ----------

Cleanbulken dan. Dan voorkom je dat je nog meer vet aankomt, maar dan gaat spiermassa ook wat langzamer, maar dit is niet erg.

Ik ga me ook eens verdiepen in het cleanbulken,tot nu toe alleen nog maar verdiept in het bulken..

bedankt voor je advies

---------- Toegevoegd om 05:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:51 ----------

weegschaal buiten gooien en de spiegel gebruiken. Als je buikvet niet elke week een beetje minder is dan is het tijd om je voeding aan te passen.

:d
 
Ik bedoel,ga ik groter worden door het bulken EN vet verliezen,of blijft mijn vet perc hetzelfde door de bulk?
Mijn bedoeling is groter worden en zoals velen voor de zomer te gaan cutten.
Ik eet precies zoals mijn schema is.

Als je clean bulkt, gaat je vetpercentage minimaal omhoog.
Bij bulken gaat je vetpercentage nou eenmaal omhoog, kun je niks aan doen.
Niet denken aan je vetpercentage, gewoon lekker gaan bulken. De zomer is om.
Paar maandjes voor de zomer gaan cutten.

Zou ook wel handig zijn als je even een foto upload zoals DiSTuRBeD zegt.
 
Als je clean bulkt, gaat je vetpercentage minimaal omhoog.
Bij bulken gaat je vetpercentage nou eenmaal omhoog, kun je niks aan doen.
Niet denken aan je vetpercentage, gewoon lekker gaan bulken. De zomer is om.
Paar maandjes voor de zomer gaan cutten.

Zou ook wel handig zijn als je even een foto upload zoals DiSTuRBeD zegt.

Echt n baggeradvies weer dit. Hoe kan je nou tegen iemand zeggen die duidelijk te vet is om niet aan zijn vetpercentage te denken. Als TS een beetje verstandig is werkt hij eerst naar een acceptabel percentage toe en verdiept hij zich in voeding ipv zich nu tegen beter weten in vet te mesten
 
Hoe kan je nou tegen iemand zeggen die duidelijk te vet is om niet aan zijn vetpercentage te denken.

Hoezo te vet? Je weet z'n vetpercentage niet eens... daarnaast heb je ook geen foto van hem gezien... Daarom vroeg ik hem om een foto te uploaden, zodat we hem beter kunnen helpen.

Ps: mijn advies bagger? Bekijk jouw reacties op verschillende topics nog maar eens even.
Je kraakt sommigen gewoon af, goed advies hoor!
 
Echt n baggeradvies weer dit. Hoe kan je nou tegen iemand zeggen die duidelijk te vet is om niet aan zijn vetpercentage te denken. Als TS een beetje verstandig is werkt hij eerst naar een acceptabel percentage toe en verdiept hij zich in voeding ipv zich nu tegen beter weten in vet te mesten

Ga snel foto.maken.
weet wel.dat ik nog.maar een week bezig ben,en 3 jaar en geen fuck heb gedaan...

gr

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

HOe werkt cleanbulk? Btw..
 
HOe werkt cleanbulk? Btw..

Dat zit hem in de naam, clean bulk = schone bulk. Je eet clean en niet te ver boven je onderhoud.
Rond de +300 kcals zit je goed. Bij een clean bulk probeer je zo veel mogelijk op je vetpercentage te letten, daarom niet teveel boven onderhoud.
 
Dat zit hem in de naam, clean bulk = schone bulk. Je eet clean en niet te ver boven je onderhoud.
Rond de +300 kcals zit je goed. Bij een clean bulk probeer je zo veel mogelijk op je vetpercentage te letten, daarom niet teveel boven onderhoud.

Moet het percentage vet ook minder zijn? Dus geen 50-30-20 meer?
 
Moet het percentage vet ook minder zijn? Dus geen 50-30-20 meer?

Nee hoor, vetten blijven belangrijk, zowel in de bulk, cleanbulk en ook gewoon in de cut.
Vetten nooit onderschatten, ze hebben een belangrijke rol bij. Vetten zijn nodig voor de opbouw van prostaglandine en testosteron. Zegt je misschien weinig ;)
 
Hoeft niet perse, ik zou gwn per kg lichaams gewicht aan vet tot je nemen in grammen. Eiwitten 2-3x je vet vrije massa of totaal lichaams gewicht en de rest koolhydraten.
 
Back
Naar boven